Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 59901
Skelbimo data: 2024-07-04
Skelbimas galioja iki: 2024-07-18 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Neringos savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,26
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2249,60
Darbo vieta (miestas): Neringa
Informacija apie įstaigą: Neringos savivaldybės administracija ieško komandos pastiprinimo.Siūlome stabilią darbo vietą, dinamišką, komandinį darbą, galimybę kelti kvalifikaciją bei dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu. Taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis. Darbuotojai apdrausti civilinės atsakomybės draudimu.
Reikia daugiau informacijos apie įstaigą ar darbo pobūdį? Drąsiai kreipkitės į Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vedėjo pavaduotoją Žydrūnę Stuopelytę, tel. 8 469 52746, el. p. zydrune.stuopelyte@neringa.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
NERINGOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ARCHITEKTŪROS IR TERITORIJŲ PLANAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. viešųjų paslaugų teikimo administravimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. statybos ir teritorijų planavimo stityse.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. statyba ir teritorijų planavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
10. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
11. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
13. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
14. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
15. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
17. Nagrinėja prašymus dėl statybą leidžiančių dokumentų išdavimo užtikrina, kad prie prašymo pridėtų dokumentų sudėtis atitiktų Lietuvos Respublikos statybos įstatymą. Išduoda statybos leidimus naudodamasis informacine sistema Infostatyba.
18. Organizuoja visuomenės informavimą apie numatomą visuomenei svarbių statinių ir statinių dalių projektavimą, apie numatomą statinių ir statinių dalių projektavimą.
19. Nagrinėja prašymus ir organizuoja specialiųjų reikalavimų ir reikalavimų rinkinio parengimą ir išdavimą.
20. Nagrinėja fizinių asmenų, juridinių asmenų ar jų padalinių, kitų organizacijų ar jų padalinių pasiūlymus dėl teritorijų planavimo proceso inicijavimo. Organizuoja teritorijų planavimo parengiamąjį etapą. Atlieka Teritorijų planavimo komisijos sekretoriaus funkcijas bei skelbia informaciją apie komisijos darbą.
21. Pateikia ir tvarko Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje (TPDRIS) visą reikalingą informaciją, susijusią su Savivaldybės užsakymu ir pagal teritorijų planavimo proceso inicijavimo sutartis rengiamų teritorijų planavimo dokumentų procedūromis.
22. Rengia teisės aktų projektus dėl teritorijų planavimo dokumentų tvirtinimo ir sprendinių įgyvendinimo sutarčių projektus kai tokių sutarčių reikia, iki tvirtinant teritorijų planavimo dokumentą. Patvirtinus teritorijų planavimo dokumentus registruoja Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registre (TPDR), savivaldybės svetainėje bei talpina informaciją www.regia.lt.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
23.3. studijų kryptis – kraštovaizdžio architektūra (arba);
23.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
23.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.6. darbo patirties sritis – teritorijų planavimo ir priežiūros patirtis ;
23.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

24. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
24.2. organizuotumas - 3 lygis;
24.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
24.4. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
24.5. komunikacija - 4 lygis.
25. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
26. Profesinė kompetencija:
26.1. dokumentų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Rūta Rudzkienė
Telefonas: +37052718902; +37067285217
El. paštas: ruta.rudzkiene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.