Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60104
Skelbimo data: 2024-07-23
Skelbimas galioja iki: 2024-08-06 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,17
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2088,92
Darbo vieta (miestas): Vilkaviškis
Informacija apie įstaigą: Įstaigos interneto svetainėje: https://www.vilkaviskis.lt
Priimant įpareigas, bus nustatytas 3 mėnesių išbandymo terminas. Išsamesnę informaciją apie konkursą suteiks Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos Personalo skyriaus vedėja Aušra Sinkevičienė, tel. +370 342 60 067, el. p. ausra.sinkeviciene@vilkaviskis.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ARCHITEKTŪROS IR URBANISTIKOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas;
4.2. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Nekilnojamojo kultūros paveldo apsauga.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Kraštovaizdžio formavimo priežiūra ir teritorijų planavimo dokumentų sprendinių įgyvendinimo stebėsena;
6.2. Nekilnojamojo kultūros paveldo tvarkymo projektų organizavimas ir vykdymo priežiūra.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
10. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
14. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
15. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
16. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
17. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
18. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
20. Vykdo nekilnojamojo kultūros paveldo objektų stebėseną ir tikrina jų būklę, atlieka kitas kultūros paveldo apsaugos administravimo funkcijas, nustatytas Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatyme, skyriaus veiklos nuostatuose ir kituose teisės aktuose.
21. Organizuoja atskirųjų želdinių žemės sklypų kadastrinius matavimus ir įrašymą į Nekilnojamojo turto kadastrą ir registrą.
22. Teikia siūlymus dėl architektūros ir kraštovaizdžio formavimo principų ir realizavimo Savivaldybės teritorijoje, sprendžia su architektūra susijusius teritorijų funkcinio ir meninio aplinkos formavimo klausimus.
23. Organizuoja Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo nustatyta tvarka želdinių sistemos ir atskirųjų jos dalių išskyrimo, atskirųjų želdini ribų nustatymo, atskirųjų ir priklausomųjų želdymų apsaugos ir naudojimo privalomuosius reikalavimus nustatančių teritorijų planavimo dokumentų rengimą. Koordinuoja savivaldybės saugomų teritorijų steigimo, apsaugos ir tvarkymo procesus.
24. Pagal patvirtintą dokumentacijos planą formuoja bylas, tvarko ir apskaito Skyriaus archyvinius dokumentus.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
25.3. studijų kryptis – kraštovaizdžio architektūra (arba);
arba:
25.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.5. darbo patirties sritis – kultūros paveldo srities patirtis;
25.6. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

26. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1. komunikacija - 3 lygis;
26.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
26.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
26.4. organizuotumas - 3 lygis;
26.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
27. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
28. Profesinė kompetencija:
28.1. teisės išmanymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Personalo skyriaus Skyriaus vedėjas
Vardas, Pavardė: Aušra Sinkevičienė
Telefonas: +37034260067
El. paštas: ausra.sinkeviciene@vilkaviskis.lt
Adresas: S. Nėries g. 1, 70147 Vilkaviškis
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.