Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:
ARCHYVO SPECIALISTĄ (-Ę) KAUNE (terminuota darbo sutartis) Darbo aprašymas: - parengti ir teikti išoriniam vartotojui dokumentų bylas ir (ar) dokumentus;
- skenuoti ir indeksuoti archyvinius ir klientų gautus dokumentus;
- išduoti Įmonės struktūrinių padalinių darbuotojams laikinai naudoti archyvinės dokumentų bylas jų atliekamoms funkcijoms atlikti bei kontroliuoja savalaikį sugrąžinimą;
- priimti iš Įmonės struktūrinių padalinių trumpo, ilgo saugojimo ir nuolat saugomas dokumentų bylas ir tvarkyti jų apskaitą;
- vadovaujantis dokumentų naikinimo aktais, atrinkti dokumentų bylas naikinti;
- teisės aktų nustatyta tvarka, saugomų dokumentų pagrindu, tvirtinti dokumentų kopijų, nuorašų tikrumą ir teikti išoriniam vartotojui;
- teisės aktų nustatyta tvarka įforminti dokumentų bylas ir perduoti saugoti į valstybės archyvus ir (ar) kitam paslaugų teikėjui;
- tvarkyti dokumentų saugyklas (rūšiuoti, sisteminti, komplektuoti, sudėti bylas į dėžutes) bei archyvines dokumentų bylas (kopijuoti, restauruoti, įrišti į bylas gautus dokumentus, numeruoti bylų lapus, sudaryti bylos vidaus apyrašus, baigiamuosius įrašus, antraštinius lapus);
- atstovauti Įmonės interesams santykiuose su valstybės ir savivaldybės įstaigomis ir institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, fiziniais ir juridiniais asmenimis neperžengiant kompetencijos ir įgaliojimų;
- įgyvendinant nustatytus uždavinius ir vykdant funkcijas bei siekiant bendrų rezultatų, bendradarbiauti su kitais Įmonės struktūriniais padaliniais, kitomis įmonėmis, institucijomis, įstaigomis ir kitomis organizacijomis neperžengiant kompetencijos ir įgaliojimų;
- vykdyti kitus Įmonės generalinio direktoriaus, tiesioginio vadovo, Įmonės valdymo organų sprendimus, pavedimus, kitas Archyvo grupės nuostatuose ir kituose Įmonės vidaus teisės aktuose numatytas funkcijas.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
- darbo patirtis su veiklos dokumentais (būtų privalumas);
- Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas raštu ir žodžiu;
- gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Mes siūlome: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 875 Eur su mokesčiais (875 - 1272 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše. Kontaktai pasiteiravimui: Archyvo vadovė Aušra Keniausytė, el. p. Ausra.Keniausyte@registrucentras.lt , tel. +370 698 83626 |