Atvejo vadybininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 78325
Skelbimo data: 2022-03-28
Skelbimas galioja iki: 2022-04-11
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Šilutės socialinių paslaugų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Atvejo vadybininkas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Šilutė
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

I. Įstaigos pavadinimas, adresas:

1. BĮ Šilutės socialinių paslaugų centras, įstaigos kodas 302944535, adresas: Tilžės g. 32, Šilutė, LT-99168.

II. Pareigybės charakteristika:

2. Pareigos – Atvejo vadybininkas.

3. Atvejo vadybininko pareigybė priskiriama kvalifikuotų specialistų grupei, pareigybės lygis

– A2.

  1. Darbo užmokesčio koeficientas – nuo 8,1. Darbo sutartis terminuota.
  2. Darbo vieta – Šilutės socialinių paslaugų centro padalinys, adresas: Tilžės g. 32, Šilutė.
  3. Darbuotojas į darbą priimamas ir atleidžiamas Šilutės socialinių paslaugų centro direktoriaus

įsakymu, tiesiogiai pavaldus padalinio vedėjui socialinėms paslaugoms.

III. Pareigybės paskirtis:

  1. Atvejo vadybininko pareigybės paskirtis – teikti kompleksinę socialinępagalbą

Šeimai(vaikui) arba josatstovams taikant atvejo vadybą, stiprinti šeimos motyvaciją savarankiškai spręsti iškilusius sunkumus ir išvengti socialinės rizikos veiksnių, galimų vaiko teisių pažeidimo atvejų, sudaryti palankias sąlygas tėvams savarankiškai užtikrinti vaiko teises ir teisėtus jo interesus.

IV. Specialieji reikalavimai:

8. Socialinis darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:

8.1. būti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba būti baigęs socialinio darbo studijų krypties programą ir įgijęs socialinių mokslų kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį, arba būti įgijęs socialinės pedagogikos kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ar socialinio pedagogo kvalifikaciją;

8.2. vienų metų socialinio darbo stažo patirtis su šeimomis;

8.3. išmanyti ir gebėti taikyti praktinėje socialinėje veikloje LR įstatymus, poįstatyminius aktus,LR Vaiko teisių pagrindų įstatymą, Socialinių paslaugų įstatymą, Socialinių paslaugų katalogą, Socialinės pašalpos skyrimo nuostatus, Atvejo vadybos tvarkos aprašą, kitus LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymus, savivaldybės Tarybos sprendimus, administracijos direktoriaus, Centro direktoriaus įsakymus, reglamentuojančius socialinių paslaugų planavimą, organizavimą, teikimą, socialinių poreikių, paslaugų kokybės vertinimą, asmens duomenų teisinę apsaugą, kt.;

8.4. mokėti valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją, reikalingą pavestoms funkcijoms atlikti, rengti išvadas, vertinti socialinių paslaugų poreikius;

8.5. gebėti inicijuoti, organizuoti ir telkti tarpinstitucinį bendradarbiavimą, formuoti komandinį kompleksinės socialinės pagalbos šeimai darbą;

8.6. turėti bazinius dokumentų rengimo ir kompiuterinio raštingumo pagrindus,mokėti dirbti MS Word, MS Excel, MS Power Pointprogramomis, naudotis moderniomis ryšių ir informacijos rengimo, saugojimo, paieškos, perdavimo priemonėmis įgūdžių;

8.7. gebėti savarankiškai planuoti socialinės pagalbos šeimai darbą, įžvelgti socialinės rizikos veiksnius, operatyviai suteikti intensyvią krizių įveikimo pagalbą;

8.8. žinoti socialinio darbo etikos normas ir principus.

8.9. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

V. Darbuotojofunkcijos:

  1. Inicijuoti, organizuoti, koordinuoti ir telkti kompleksinę pagalbą šeimai (vaikui), taikyti

vadybą socialinio gyvenimo sunkumuspatiriančiomsšeimoms (vaikams).

10. Lankytis šeimose, vertinti socialinės pagalbos asmeniui (šeimai, vaikui) poreikius, socialinės

rizikos veiksnius, inicijuoti dokumentų parengimą reikiamai socialinei pagalbai suteikti (vadovautis Atvejo vadybos tvarkos aprašu, socialinių poreikių vertinimo ir socialinių paslaugų skyrimo metodika).

11. Bendrauti, motyvuoti, teikti informaciją ir įgalinti šeimą, jos artimiausios socialinės aplinkos

žmonesbendradarbiauti ir dalyvauti atvejovadybos taikyme.

12. Sudaryti individualios pagalbos šeimai planą, vertinti numatytų veiklos priemonių veiksmingumą, siekti teigiamo pokyčio palaikant ir stiprinant šeimos socialinius įgūdžius.

13.Organizuoti atvejo nagrinėjimo posėdžius, stebėti, vertinti ir įgyvendinti atvejo vadybos, pagalbos šeimai procesą.

14. Koordinuoti socialinių darbuotojų, dirbančių su šeimomis, veiklą, reguliariai organizuoti bendrus pasitarimus, dirbti individualiai ir grupėje, teikti jiems metodinę pagalbą.

15. Vykdyti prevenciją, pasitelkti šeimos socialinę aplinką, seniūnijos bendruomenę, socialinius darbuotojus ir kitus socialinės pagalbos teikėjus.

16. Koordinuoti intensyvios krizių įveikimo pagalbos teikimo veiksmus, socialinių darbuotojų komandos darbą.

17. Bendradarbiauti su valstybės ir (ar) savivaldybių institucijomis, įstaigomis, kitomis organizacijomis, su įvairių sričių specialistais, galinčiais suteikti reikalingą pagalbą vaikui, šeimai, teikti pasiūlymus savivaldybės tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriui dėl pagalbos vaikams ir šeimoms paslaugų poreikio užtikrinimo savivaldybės teritorijoje gyvenančioms ir socialinius sunkumus patiriančioms šeimoms.

18. Savo kompetencijos ribose atlikti socialinio darbo su šeima dokumentavimo, susirašinėjimo su valstybės, savivaldybės institucijomis funkcijas, rengti informacinius raštus, atsakymus į gautus raštus, paklausimus, vesti ir pildyti šeimos bylą pagal raštvedybos ir asmens duomenų apsaugos taisykles, Centre nustatytą šeimos bylos dokumentavimo tvarką.

19. Palaikyti socialinį ryšį su šeima įvairiomis informacijos, komunikacijos, nuotolinėmis darbo priemonėmis, užtikrinti turimos informacijos konfidencialumą.

20. Atlikti bendro tarpinstitucinio bendradarbiavimo ir socialinės pagalbos šeimai analizę, stebėti socialinių paslaugų šeimai kiekybinius ir kokybinius pokyčius, juos fiksuoti, nustatytais terminais pateikti reikalingas socialinio darbo su šeima ataskaitas, siūlyti veiklos priemones socialiniam darbui tobulinti.

21. Pavestoms funkcijoms atlikti naudotis SPIS programa, pildyti duomenis apie atliktą socialinį darbą su šeima atvejo vadybos posistemėje.

22. Tobulinti profesinę kvalifikaciją, įgytas žinias taikyti praktinėje veikloje, darbe kūrybiškai naudoti įvairius socialinio darbo su šeima metodus.

VI. Pretendento privalumai:

23. Komunikabilumas, tarpinstitucinio bendradarbiavimo įgūdžiai, socialinio darbo patirtis.

24. Vietinės ar nacionalinės reikšmės padėkos, apdovanojimai už veiklą, nuopelnus socialinio darbo srityje (pretendentui pateikus tai įrodančius dokumentus).

VII. Pretendentų atrankos būdas:

25. Testas raštu.

VIII. Dokumentai, kuriuos pretendentas turi pateikti:

26. Prašymas Šilutės socialinių paslaugų centro direktoriui leisti dalyvauti konkurse.

27. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.

28. Turimą išsilavinimą, profesinę kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai ir jų kopijos.

29.Gyvenimo aprašymas (CV)– nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo kvalifikacinių privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes, pareigybei keliamus tam tikrus įgūdžius).

30. Vairuotojo B kategorijos pažymėjimas.

31. Užpildyta pretendento anketa.

IX. Pretendentas dokumentus pateikia elektoriniu būdu per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą (per prašymų teikimo modulio savitarnos paslaugą) ir asmeniškai atsako už pateiktų dokumentų ir duomenų teisingumą.

X. Dokumentai priimami iki 2022-04-11

XI. Informacija teikiama telefonu (8 441) 53014, 8 657 89958 arba el. p. rastine@silutesspc.lt

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 441 53014
El. paštas: rastine@silutesspc.lt
Adresas: Šilutės r. sav., Šilutės m., Tilžės g. 32
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.