Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktorius (įstaigos vadovas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 43246
Skelbimo data: 2019-12-30
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktorius (įstaigos vadovas)
Pareiginės algos koeficientas: 19.50
Pareigybės aprašymas:

AUDITO, APSKAITOS, TURTO VERTINIMO IR NEMOKUMO VALDYMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktorius yra įstaigos vadovas.

II SKYRIUS

PASKIRTIS

2. Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Tarnyba) direktoriaus pareigybė reikalinga vadovauti Tarnybai ir užtikrinti, kad Tarnyba tinkamai atliktų nustatytus uždavinius ir vykdytų pavestas funkcijas, susijusias su valstybės politikos įgyvendinimo užtikrinimu Lietuvos Respublikos finansų ministrui pavestose audito, finansinės atskaitomybės, turto ir verslo vertinimo bei nemokumo srityse.

III SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo funkcijas:

3.1. specialiose veiklos srityse – finansinių ataskaitų audito ir reguliuojamosios veiklos ataskaitų arba reguliavimo apskaitos sistemos patikros, finansinės atskaitomybės, turto ir verslo vertinimo bei juridinių ir fizinių asmenų nemokumo;

3.2. bendrojoje veiklos srityje – įstaigos vidaus administravimo.

IV SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

4.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį);

4.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamojo darbo patirtį;

4.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos (toliau – ES) teisės aktais, reglamentuojančiais finansinių auditą, finansinę atskaitomybę, turto ir verslo vertinimą, juridinių ir fizinių asmenų nemokumą;

4.4. būti susipažinęs su tarptautiniais apskaitos, finansinės atskaitomybės bei audito standartais, Tarptautiniais vertinimo standartais, Europos vertinimo standartais, Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (toliau – EBPO), Pasaulio banko (toliau – PB) rekomendacijomis, Jungtinių tautų organizacijos (toliau – JTO), Tarptautinės buhalterių federacijos (toliau – TBF) dokumentais;

4.5. būti susipažinęs su pokyčiais ir vystymosi tendencijomis Lietuvos Respublikos ir ES finansinių ataskaitų audito, finansinės atskaitomybės, turto ir verslo vertinimo, juridinių ir fizinių asmenų nemokumo srityse;

4.6. gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis, reikalingus Tarnybos veiklos tikslams pasiekti ir funkcijoms atlikti; taip pat gebėti informacijos ar duomenų analizės pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas;

4.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti Tarnybos veiklą, paskirstyti užduotis, atsakomybę, darbo krūvius bei išteklius; numatyti tinkamus veiklos metodus bei priemones, užtikrinančius Tarnybos tikslų pasiekimą ar užduočių atlikimą;

4.8. gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba; gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ar pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;

4.9. gebėti motyvuoti Tarnybos darbuotojus, formuojant į Tarnybos misijos, vizijos ir tikslų įgyvendinimą orientuotą kolektyvą; gebėti įtraukti Tarnybos darbuotojus į Tarnybai svarbių sprendimų priėmimą;

4.10. gebėti tinkamai atstovauti Tarnybos, kaip valstybės politiką įgyvendinančios institucijos, interesus finansinių ataskaitų audito, finansinės atskaitomybės, turto ir verslo vertinimo, juridinių ir fizinių asmenų nemokumo srityse; gebėti juos derinti su skirtingų grupių ar subjektų interesais;

4.11. mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint; taip pat mokėti naudotis Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registru;

4.12. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;

4.13. atitikti reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

V SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS

5. Valstybės tarnautojo funkcijos:

5.1. vadovauti Tarnybai, organizuoti Tarnybos darbą, koordinuoti ir kontroliuoti Tarnybos struktūrinių padalinių veiklą;

5.2. užtikrinti Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymų ir kitų teisės aktų įgyvendinimą;

5.3. užtikrinti tinkamą auditorių ir audito įmonių viešosios priežiūros, nemokumo administratorių veiklos priežiūros, turto arba verslo vertintojų, turto arba verslo vertinimo įmonių veiklos priežiūros įgyvendinimą;

5.4. užtikrinti verslo apskaitos standartų metodinių rekomendacijų projektų parengimą ir suderinimą su Finansų ministerija, jų paskelbimą, konsultacijų verslo apskaitos standartų klausimais teikimą;

5.5. koordinuoti turto arba verslo vertintojų kvalifikacijos kėlimą;

5.6. bendradarbiauti su ES valstybių narių ir kitų užsienio šalių kompetentingomis institucijomis ir tarptautinėmis organizacijomis finansinių ataskaitų audito, finansinės atskaitomybės, turto ir verslo vertinimo, juridinių ir fizinių asmenų nemokumo klausimais;

5.7. užtikrinti, kad savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos nustatyta tvarka teikiamos veiklos ir kitos ataskaitos būtų teisingos;

5.8. rengti ir teikti Lietuvos Respublikos finansų ministrui Tarnybos 3, 6, 9 mėnesių ir metinės veiklos ataskaitas;

5.9. tvirtinti Tarnybos pareigybių sąrašą, Tarnybos struktūrinių padalinių nuostatus ir valstybės tarnautojų (darbuotojų) pareigybių aprašymus;

5.10. Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo ir Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka priimti į pareigas ir atleisti iš jų Tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, juos skatinti, skirti jiems tarnybines ar drausmines nuobaudas, skirti pašalpas, priedus ir priemokas, suteikti atostogas bei siųsti į komandiruotes;

5.11. dalyvauti įvairiose darbo grupėse ir komisijose, kuriose nagrinėjami finansinių ataskaitų audito, finansinės atskaitomybės, turto ir verslo vertinimo, juridinių ir fizinių asmenų nemokumo klausimai;

5.12. atlikti kitas Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymų ir kitų teisės aktų pavestas funkcijas.

VI SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS

6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas yra tiesiogiai pavaldus Lietuvos Respublikos finansų ministrui.

_______________________

Susipažinau:

______________________________

(parašas)

______________________________

(vardas, pavardė)

______________________________

(data)

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai: Nenustatyta
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Indrė Adomaitė
Telefonas: 8 5 2196814
El. paštas: indre.adomaite@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.