Bartninkų seniūnijos seniūno pavaduotojas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 60775 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-10-01 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-10-15 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija | ||||
Pareigos: | Bartninkų seniūnijos seniūno pavaduotojas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,17 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2088,92 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Nenustatyta | ||||
Informacija apie įstaigą: | Įstaigos interneto svetainėje: https://www.vilkaviskis.lt Darbo vieta - J. Basanavičiaus g. 47, Bartninkai, Bartninkų sen., Vilkaviškio r. sav. Priimant į pareigas, bus nustatytas 3 mėnesių išbandymo terminas. Išsamesnę informaciją apie konkursą suteiks Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos Personalo skyriaus vedėja Aušra Sinkevičienė, tel. +370 342 60 067, el. p. ausra.sinkeviciene@vilkaviskis.lt |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.
II SKYRIUS
FUNKCIJOS
3. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
4. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
6. Prireikus valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
8. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
9. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
10. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
11. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
12. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Kartu su Socialinės paramos skyriaus darbuotojais tikrina asmenų, kurie kreipiasi dėl materialinės paramos suteikimo, gyvenimo sąlygas ir teikia siūlymus socialinėms pašalpoms ar kompensacijoms skirti įstatymų nustatytais atvejais bei vienkartinėms pašalpoms skirti.
15. Pagal kompetenciją dalyvauja vykdant vaiko teisių apsaugą.
16. Rengia dokumentacijos plano projektą: pagal patvirtintą dokumentacijos planą formuoja bylas, tvarko archyvinius dokumentus, registruoja dokumentus pagal patvirtintą sąrašą priskirtuose registruose, tvarko Seniūnijos veiklos dokumentus ir sudaro jų apskaitos dokumentus. Vykdo nuolat ir ilgai saugomų bei pagal dokumentacijos planą priskirtų trumpai saugomų bylų saugojimą ir išdavimą.
17. Pildo Seniūnijos darbo laiko apskaitos žiniaraštį.
18. Dalyvauja organizuojant civilinę saugą.
19. Priima, registruoja gautus asmenų prašymus su papildomais dokumentais dėl teisės į paramą būstui įsigyti ar išsinuomoti. Rengia Savivaldybės būsto ir socialinio būsto nuomos sutartis, perdavimo-priėmimo aktus, atlieka planinius ir neplaninius būsto patikrinimus.
III SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba).
20.3.
studijų kryptis – vadyba (arba).
20.4.
studijų kryptis – socialinis darbas (arba).
20.5.
studijų kryptis – teisė.
21. Transporto priemonių pažymėjimai:
21.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
IV SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
22. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
22.2.
organizuotumas - 4 lygis;
22.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
22.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
22.5.
komunikacija - 4 lygis.
23. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1.
strateginis požiūris - 2 lygis;
23.2.
veiklos valdymas - 3 lygis;
23.3.
lyderystė - 3 lygis.
24. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1.
informacijos valdymas - 4 lygis;
24.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 4 lygis.
25. Profesinė kompetencija:
25.1.
dokumentų valdymas - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Personalo skyriaus Skyriaus vedėjas | ||||
Vardas, Pavardė: | Aušra Sinkevičienė | ||||
Telefonas: | +37034260067 | ||||
El. paštas: | ausra.sinkeviciene@vilkaviskis.lt | ||||
Adresas: | S. Nėries g. 1, 70147 Vilkaviškis | ||||