Bendrojo skyriaus vyresnysis specialistas (archyvaras) (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 47415
Skelbimo data: 2021-06-01
Skelbimas galioja iki: 2021-06-15
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Bendrojo skyriaus vyresnysis specialistas (archyvaras) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 6.40
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,132.80
Darbo vieta (miestas): Naujoji Akmenė
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
BENDROJO SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO (ARCHYVARO)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – X pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. dokumentų valdymas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Savivaldybės ir biudžetinių įstaigų dokumentų tvarkymo, apskaitos, saugojimo priežiūra ir kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Savivaldybės dokumentų valdymas, susijęs su dokumentų tvarkymu, apskaita ir saugojimu.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų vykdymo, rengia atsakymus.
10. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas.
11. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės.
13. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas.
14. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
15. Administruoja dokumentus.
16. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
17. Į apskaitą įtraukia bylas.
18. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
19. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę.
20. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo ir administravimo nuostatų vykdymą.
21. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą.
22. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
23. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo ir administravimo veiklų vykdymo.
24. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui.
25. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

27. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1. komunikacija - 2 lygis;
27.2. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
27.3. patikimumas ir atsakingumas - 2 lygis;
27.4. organizuotumas - 2 lygis;
27.5. vertės visuomenei kūrimas - 2 lygis.
28. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 2 lygis;
28.2. informacijos valdymas - 2 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jovita Rupšytė
Telefonas: +37052718216; +37067286671
El. paštas: jovita.rupsyte@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.