Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas (finansų valdymas)
Skelbimo nr.: | 100737 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-15 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-11-29 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Dzūkijos-Suvalkijos saugomų teritorijų direkcija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Dzūkijos-Suvalkijos saugomų teritorijų direkcija |
Pareigos: | Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas (finansų valdymas) |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficientas - 0,97 - 1,31. Dzūkijos–Suvalkijos saugomų teritorijų direkcijai (toliau – Direkcija) priklauso Aukštadvario, Dieveniškių istorinio, Metelių, Nemuno kilpų, Neries, Panemunių, Veisiejų, Vištyčio regioniniai parkai ir Žuvinto biosferos rezervatas. Darbo vieta - pasirinktinai viename iš parkų. Taikomas hibridinis darbo modulis. Siekiant patikrinti ar asmuo tinkamas eiti pareigas ir ar pareigos tinka asmeniui, nustatomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis. Kontaktai išsamesnei informacijai gauti : Jūratė Buinickienė, Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausioji specialistė, tel. Nr. (0) 614 67282, El. p. adresas: jurate.buinickiene@saugoma.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
DVDZŪKIJOS-SUVALKIJOS SAUGOMŲ TERITORIJŲ DIREKCIJOS BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO (FINANSŲ VALDYMAS) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Dzūkijos–Suvalkijos saugomų teritorijų direkcijos (toliau – Direkcija) Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas (finansų valdymas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Pareigybė priskirta specialistų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 4.2. turėti nemažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį finansų apskaitos srityje; 4.3. turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių (mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais); 4.4. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, teisės aktus, reglamentuojančius finansinę ūkinę veiklą, finansinę apskaitą, biudžeto sudarymo ir vykdymo, darbuotojų darbo apmokėjimą; valstybės turto naudojimą, mokesčių politiką; 4.5. išmanyti pagrindinius finansinės apskaitos ir vidaus kontrolės principus; 4.6. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą; 4.7. aiškiai ir sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu, sisteminti, analizuoti, vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus; 4.8. mokėti Dokumentų rengimo taisykles ir jas taikyti praktikoje; 4.9. būti pareigingu, atsakingu, iniciatyviu, laikytis etikos taisyklių, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje; 4.10. turėti vairuotojo pažymėjimą, patvirtinantį teisę vairuoti B kategorijos transporto priemonę. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą; 5.2. atlieka išankstinę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės finansų kontrolės atlikimą; 5.3. rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą; 5.4. atlieka veiklos nuolatinę (kasdienę) stebėseną, rizikos veiksmų nustatymą, rizikos analizę ir vertinimą pagal Direkcijai priskirtas funkcijas; 5.5. užtikrina finansinių-ūkinių operacijų teisėtumą, valstybės, savivaldybės ir kitų lėšų naudojimą įstatymų nustatyta tvarka ir tinkamų dokumentų įforminimo kontrolę; 5.6. atlieka Direkcijos išlaidų panaudojimo stebėseną, kontrolę ir esant poreikiui organizuoja Direkcijos biudžeto išlaidų sąmatų tikslinimą, teikia pasiūlymus dėl galimo lėšų perskirstymo; 5.7. organizuoja, koordinuoja bei dalyvauja rengiant ir vykdant veiksmus, stiprinančius finansinę discipliną ir skatinančius racionaliai naudoti išteklius, analizuoja finansinių išteklių panaudojimą bei teikia pasiūlymus Direktoriui dėl jų panaudojimo gerinimo; 5.8. organizuoja, koordinuoja bei vykdo pirminių dokumentų užpildymo teisingumą, juos apdoroja, vykdant išankstinę finansų kontrolę; 5.9. teikia nustatytais terminais Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui Direkcijos buhalterinei apskaitai tvarkyti reikalingus apskaitos dokumentus, kuriais pagrindžiamos įvykdytos ūkinės operacijos; 5.10. rengia FABIS programoje ilgalaikio ir trumpalaikio turto bei atsargų nurašymo ir kitus aktus; 5.11. rengia ir teikia paslaugų gavėjams ir Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui sąskaitas faktūras už Lankytojų centruose suteiktas mokamas paslaugas; 5.12. tvarko automobilių ridos ir kuro sunaudojimo apskaitą, sutikrina automobilių, traktorių kelionės lapus, rengia suvartoto kuro nurašymo aktus bei teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui; 5.13. organizuoja, koordinuoja bei vykdo Direkcijos turto inventorizaciją; 5.14. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 315) 49540 |
El. paštas: | dzukija.suvalkija@saugoma.lt |
Adresas: | Alytaus r. sav., Simno sen., Aleknonių k., Kampelių g. 10 |