Buhalterinės apskaitos skyriaus finansininkas (6,82 - 8,25)
Skelbimo nr.: | 73425 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-09-09 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-09-23 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
Pareigos: | Buhalterinės apskaitos skyriaus finansininkas (6,82 - 8,25) |
Pareiginės algos koeficientas: | 6.82 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,207.14 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministras 2021 m. rugsėjo 2 d. Nr. V-358 Vilnius PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos (toliau – ministerija) Finansų departamento Buhalterinės apskaitos skyriaus finansininkas yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį, kurio pareigybė priskiriama A lygiui. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypčių aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje; 3.3. mokėti anglų, prancūzų, vokiečių ar rusų kalbą ne žemesniu bei pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 3.4. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją, mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu bei finansų valdymo ir apskaitos sistema Microsoft Dynamics NAV (Navision); 3.5. būti susipažinusiam su raštvedybos taisyklėmis; 3.6. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, diplomatinę tarnybą ir ministerijos veiklą; 3.7. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius viešojo sektoriaus buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę; 3.8. mokėti tvarkyti buhalterinę apskaitą pagal viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS); 3.9. mokėti kaupti, apibendrinti ir analizuoti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 3.10. išmanyti dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles ir gebėti jas taikyti praktiškai; 3.11. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; 3.12. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. informacinėje finansų valdymo ir apskaitos sistemoje registruoja pirminius apskaitos duomenis, užtikrina, kad užregistruoti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir atitiktų pirminius apskaitos dokumentus; 4.2. rengia ir teikia parašams bankinius mokėjimo dokumentus darbuotojams, turintiems šių dokumentų pasirašymo teisę; 4.3. kontroliuoja, ar mokėjimams pagrįsti pateikti dokumentai yra tinkamai parengti; 4.4. vykdo valiutos keitimo operacijas; 4.5. tvarko banko išduodamų tarnybinių kreditinių mokėjimo kortelių įforminimą, informuoja banką apie tarnybinių mokėjimo kortelių sutarčių galiojimo nutraukimą; 4.6. vykdo su banku sudarytų sutarčių kontrolę; 4.7. siunčia ir tikrina dalies ministerijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius (įskaitant žiniaraščių šablonų rengimą); 4.8. pildo naujai priimto darbuotojo asmens kortelę, registruoja įsakymus, potvarkius ir kitus iš Personalo departamento gaunamus dokumentus informacinėje finansų valdymo ir apskaitos sistemoje, vizuoja Personalo parengtų dokumentų projektus; 4.9. skaičiuoja dalies ministerijos darbuotojų darbo užmokestį, atleidimus, atostogų kompensacijas, ligas, pašalpas ir kitas su darbo užmokesčiu susijusias išmokas; 4.10. rengia pažymas darbuotojams turto ir pajamų deklaravimui; bankams, pensijų ir pašalpų skyriams, darbo biržai ir kitais atvejais. 4.11. rengia pažymas ir teikia formas Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai (dėl darbuotojo atleidimo, ligos ir ligonio slaugymo; gimdymo, vaiko priežiūros atostogų ir kt.); 4.12. teikia duomenis Lietuvos bankui mokėjimų balansui sudaryti; 4.13. derina Valstybinei mokesčių inspekcijai teikiamos Gyventojų pajamų mokesčių deklaracijos duomenis su apskaitos duomenimis; 4.14. rengia saugojimui archyve darbuotojų asmens metines korteles; 4.15. teikia informaciją tarpinių ir metinių biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų sudarymui; 4.16. pagal kompetenciją rengia ir teikia ataskaitas bei pažymas išorinėms institucijoms (Valstybės kontrolei, Finansų ministerijai, Seimo audito komitetui ir kt.); 4.17. kaupia ir sistemina duomenis, reikalingus funkcijoms atlikti, pagal kompetenciją rengia skyriaus dokumentų bylas bei perduoda jas saugoti į archyvą; 4.18. konsultuoja ministerijos ir diplomatinių atstovybių darbuotojus darbo užmokesčio ir kitų su darbo užmokesčiu susijusių išmokų klausimais; 4.19. dalyvauja metinėje inventorizacijoje; 4.20. vykdydamas pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, atsiskaito skyriaus vedėjui už tarnybinių pavedimų vykdymą bei atsako už finansinės informacijos ir ataskaitų, teikiamų ministerijos vadovybei bei kontroliuojančioms institucijoms, teisingumą ir pateikimą laiku; 4.21. vykdo kitas departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio užduotis, siekiant strateginių tikslų įgyvendinimo. Susipažinau _________________________________ Vardas, pavardė, pareigos _________________________________ Parašas, data |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8-5-236 24 00 |
El. paštas: | urm@urm.lt |
Adresas: | J. Tumo-Vaižganto g. 2, LT-01511 Vilnius |