Buhalterinės apskaitos skyriaus Vyresnysis buhalteris

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 98029
Skelbimo data: 2024-07-22
Skelbimas galioja iki: 2024-08-05 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Buhalterinės apskaitos skyriaus Vyresnysis buhalteris
Pareiginės algos koeficientas: 1,11
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1981,79
Darbo vieta (miestas): Mažeikiai
Informacija apie įstaigą: Mažeikių rajono savivaldybės administracija, Kontaktinis asmuo Jurgita Butavičienė, tel. +37044398248; +37065218836, el. paštas jurgita.butaviciene@mazeikiai.lt
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Mažeikių rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2024 m. liepos 18 d. įsakymu Nr. A1-1069


MAŽEIKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS VYRESNIOJO BUHALTERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. PAREIGYBĖ

1. Mažeikių rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriaus (toliau – Buhalterinės apskaitos skyrius) vyresniojo buhalterio pareigybė priskiriama specialistų grupei, kurių pareigybės priskiriamos A lygiui, atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti Mažeikių rajono savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriaus (toliau – Skyrius) administruojamų socialinių ir kitų išmokų buhalterinę apskaitą, analizuoti ir teikti duomenis, kontroliuoti, kad racionaliai ir taupiai būtų naudojami darbo, materialiniai ir finansiniai ištekliai, užtikrinti ataskaitų duomenų teisingumą ir pateikimą laiku.
4. Pareigybės pavaldumas – Buhalterinės apskaitos skyriaus vyresnysis buhalteris (toliau – darbuotojas) pavaldus Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjui.

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1 turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą;
5.2 išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
5.3 turėti ne mažesnę nei vienerių metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;
5.4 mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
5.5 gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
5.6 mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Tvarkyti Skyriui skirtų valstybės biudžeto lėšų finansinę ir kasinių išlaidų apskaitą šioms priemonėms: išmokoms vaikams mokėti ir administruoti, individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijoms mokėti ir administruoti, asmens savarankiškumui kasdieninėje veikloje vertinti ir dalyvauti sudarant pagalbos planą bei organizuoti ir užtikrinti pagalbos plane numatytų individualių pagalbos priemonių tenkinimą; vaikų dienos socialinei priežiūrai organizuoti, teikti ir administruoti; bendruomeninių šeimos namų funkcijoms vykdyti; organizuoti asmeninės pagalbos asmenims su negalia teikimą ir pagal poreikį kitų (toliau bendrai - Išmokos);
7. Tvarkyti visų Skyriaus administruojamų išmokų rūšių permokų finansinę ir kasinių išlaidų apskaitą;
8. Vykdyti lėšų poreikio Išmokoms apskaičiavimą, rengti programų sąmatas, įskaitant jų tikslinimą;
9. Įrašyti visas tinkamai įformintas ir apskaitos dokumentais pagrįstas Išmokų ūkines operacijas į apskaitos registrus ir užtikrinti buhalterinių įrašų atitikimą ūkinių operacijų turiniui;
10. Rengti Skyriaus lėšų didžiosios knygos registrą ir užtikrinti registro įrašų teisingumą;
11. Teikti ir apskaityti Išmokų išlaidų paraiškas;
12. Rengti Išmokų mokėjimo nurodymus bankams, sutikrinti visų Skyriaus lėšų mokėjimo nurodymus visose bankų sąskaitose ir teikti pasirašyti. Kontroliuoti visų lėšų banko sąskaitų apyvartas ir formuoti banko išrašus;
13. Teikti su Išmokų apskaita susijusias statistines, lėšų panaudojimo ir kitas ataskaitas pagal kontroliuojančių institucijų nustatytus terminus ir reikalavimus;
14. Vykdyti einamąją Išmokų finansų kontrolę;
15. Vykdyti savalaikių atsiskaitymų su Išmokų gavėjais kontrolę;
16. Analizuoti ir kontroliuoti Išmokų lėšų panaudojimą pagal programas, priemones, valstybės funkcijas;
17. Rengti ir teikti informaciją finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymui bei duomenis, reikalingus teikti į Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinę sistemą;
18. Konsultuoti Skyriaus darbuotojus pirminių apskaitos dokumentų parengimo klausimais;
19. Tvarkyti dokumentus ir įrašus informacinėse finansinės apskaitos, dokumentų valdymo ir kitose sistemose;
20. Pagal kompetenciją dalyvauti komisijų veikloje, pasitarimuose;
21. Ataskaitiniams metams pasibaigus, sutvarkytus dokumentus nustatyta tvarka perduoti saugoti į archyvą;
22. Vykdyti kitas teisės aktais nustatytas funkcijas ir Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjo pavedimus.

IV. ATSAKOMYBĖ

23. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako:
23.1 už Buhalterinės apskaitos skyriaus materialinės bazės tausojimą, užtikrina turto naudojimą pagal paskirtį ir nustatytą tvarką;
23.2 už jam pavestų funkcijų ir užduočių nevykdymą ar netinkamą vykdymą teisės aktų nustatyta tvarka;
23.3 už reikalų perdavimą nustatyta tvarka, kai darbuotojas yra atleidžiamas.

-------------------------------------
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 443) 98204
El. paštas: adminstracija@mazeikiai.lt
Adresas: Laisvės g. 8, 89223 Mažeikiai
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.