Šeštadienis, balandžio 20 d.

Buhalterinės apskaitos skyriaus vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 84571
Skelbimo data: 2022-12-08
Skelbimas galioja iki: 2022-12-22
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Buhalterinės apskaitos skyriaus vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 7.30
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,321.30
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Žemės ūkio ministerijoje yra galimybė dirbti nuotoliniu būdu ir įtvirtintas lankstus darbo grafikas, t. y. galimybė pasirinkti darbo pradžios ir pabaigos laiką.

Pareiginės algos koeficientas skelbime nurodytas minimalus, skiriant į pareigas bus nustatytas atsižvelgiant į darbo patirtį (metais).
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2013 m. gegužės 2 d. įsakymu Nr. 3P-52

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2022 m. gruodžio 1 d. įsakymo Nr. 40P-47

redakcija)

BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Buhalterinės apskaitos skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas) (K3) (specialistų grupės pareigybė).

2. Pareigybės lygis – A1.

3. Pareigybės paskirtis – skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga užtikrinti racionalų valstybės biudžeto asignavimų naudojimą vykdant valstybės pagalbos ir kitos paramos priemonių finansavimui bei paslaugų pirkimui (išskyrus priemones „Žemės ūkio ministerijos funkcijų valdymas“ ir „Diplomatinių atstovų veiklos užtikrinimas“, „Dalyvavimas ES Tarybos ir Europos komisijos veikloje bei išorės žuvininkystės politikos susitikimuose“) ir kitų ministerijai skirtų asignavimų einamąją ir paskesniąją kontrolę, pagal kompetenciją rengti ir teikti ministerijos vadovybei ir (ar) kitoms suinteresuotoms institucijoms lėšų panaudojimu susijusias ataskaitas, tikrinti Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centro (toliau – Centralizuotos apskaitos įstaiga) parengtus dokumentus.

4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Finansų ministerijos bei kitų institucijų teisės aktus, reglamentuojančius valstybės biudžeto asignavimų naudojimą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir finansinę atskaitomybę;

5.2. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

5.3. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių ir teisės aktų rengimo reikalavimus;

5.4. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer;

5.5. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:

6.1. vykdo mokėjimui pateiktų dokumentų einamąją ir paskesniąją finansų kontrolę kuruojamoje srityje;

6.2. priima, tikrina ir nustatyta tvarka teikia Centralizuotos apskaitos įstaigai pagal kuravimo sritį priskirtų programų priemonių išlaidas pateisinančius dokumentus;

6.3. vykdo ir užtikrina, kad pagal kuruojamą veiklos sritį sutartys, sutartinių įsipareigojimų įvykdymo aktai ir kiti dokumentai iš ministerijos struktūrinių padalinių, įstaigų ir organizacijų būtų pateikiami ir sistemoje suregistruoti laiku, pagal sutartyse numatytus terminus kontroliuoja jų įforminimo kokybę;

6.4. Centralizuotos apskaitos įstaigai laiku pateikia teisingą, tikslią, išsamią informaciją apie ūkines operacijas, informaciją apie teisės aktų, reglamentuojančių apskaitos tvarkymą ir atskaitomybę, pakeitimus, naujoves ar sutartis ir kitą ministerijos apskaitai tvarkyti reikalingą informaciją;

6.5. vykdo Centralizuotos apskaitos įstaigos atliktų mokėjimų pagal sutartis peržiūrą ir kontrolę, įgyvendina vidaus kontrolę pagal pavestas atlikti funkcijas, susijusias su centralizuotu apskaitos tvarkymu ir ataskaitų rengimu;

6.6. siunčia fiziniams ir juridiniams asmenims priminimus apie neįvykdytus įsipareigojimus ir teikia centralizuotos apskaitos įstaigai informaciją apie periodiškai siunčiamus priminimus dėl neįvykdytų įsipareigojimų, reikalingą nustatyti gautinų ir mokėtinų sumų derinimo poreikį pagal Inventorizacijos taisyklėse nustatytus reikalavimus;

6.7. vykdo ir užtikrina teisingą ministerijos darbuotojų patirtų komandiruočių išlaidų atsiskaitymą, tikrina dokumentų teisingumą ir tinkamumą, teikia Europos Tarybos išlaidų kompensavimo dokumentų paketus Finansų ministerijai.

6.8. Vykdo ir užtikrina ministerijos reprezentacinių lėšų apskaitą, ministro reprezentacinio fondo lėšų apskaitą;

6.9. Vykdo, kontroliuoja ir užtikrina valstybės biudžeto lėšų kompensavimo apskaitą iš ministerijos vykdomų Europos Sąjungos techninės paramos projektų, kitų užsienio partnerių ar institucijų lėšų;

6.10. kontroliuoja ir užtikrina, kad ministerijos apskaitos dokumentai ir apskaitos registrai, būtų saugomi Dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka, prieinami funkcijoms atlikti visą jų saugojimo laikotarpį, apsaugoti nuo sugadinimo, praradimo, neteisėto naudojimo, pakeitimo, sunaikinimo;

6.11. analizuoja, vertina bei prognozuoja duomenis, nustatant apskaitos problemas, pritaiko apskaitos ir finansų valdymo sričių, biudžeto, mokesčių sistemos ir kitas teorines ir praktines naujoves;

6.12. pagal kompetenciją rengia ir teikia ministerijos vadovybei ir (ar) kitoms suinteresuotoms institucijoms veiklos ir kitas, su lėšų panaudojimu susijusias ataskaitas;

6.13. pagal kompetenciją dalyvauja ministerijos, kitų valstybės ir savivaldybių institucijų sudaromų komisijų ar darbo grupių, taip pat žemės ūkio ministro tvirtinamų projektų valdymo darbo grupių veikloje;

6.14. dalyvauja ministerijos ir jos valdymo srities įstaigų inventorizacijoje, rengia ataskaitas apie inventorizacijos rezultatus,saugo ir užtikrina, kad būtų išsaugoti inventorizacijos duomenys, organizuoja, kad būtų išieškoti turto trūkumai;

6.15. pagal kompetenciją vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio ministerijos vadovybės bei skyriaus vedėjo pavedimus.

Susipažinau

_____________________________

(parašas)

_____________________________

(vardas ir pavardė)

_____________________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 2391001
El. paštas: zum@zum.lt
Adresas: Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.