Darnaus vystymosi ir strateginių pokyčių grupės analitikas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 83696
Skelbimo data: 2022-11-07
Skelbimas galioja iki: 2022-11-21
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
Pareigos: Darnaus vystymosi ir strateginių pokyčių grupės analitikas
Pareiginės algos koeficientas: 18.80
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3,402.80
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Daugiau apie įstaigą ir konkursą:
https://recruitlab.co.uk/i/aplinkosauga/jobs/11/job-professional
Pareigybės aprašymas:
APLINKOS MINISTERIJOS DARNAUS VYSTYMOSI IR STRATEGINIŲ POKYČIŲ
GRUPĖS ANALITIKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Aplinkos ministerijos Darnaus vystymosi ir strateginių pokyčių grupės (toliau –
Grupė) analitikas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (Lietuvos profesijų
klasifikatoriaus kodas –263112).
2. Pareigybės grupė – specialistų grupė.
3. Pareigybės lygis – A1.
4. Pareigybės paskirtis – įgyvendinti rizikų valdymo koordinavimo procesą pagal patvirtintus Rizikos valdymo dokumentus, atlikti rizikos valdymo proceso ir šio efektyvumo stebėseną
ir jį tobulinti, skatinti rizikos valdymo kultūros ir gerosios praktikos sklaidą, vykdyti incidentų rizikos valdymo srityje analizę ir jų sisteminimą, rengti kompetetingus patarimus ir argumentuotas
rekomendacijas rizikos valdymo klausimais.
5. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus
Grupės vadovui.

II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
6.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį) arba jam
lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
6.2. turėti ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį rizikos valdymo, atitikties teisės, projektų
valdymo srityje arba srityje, reikalaujančioje analitinių, strateginių įgūdžių;
6.3. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu, elektroninių lentelių, pateikčių
rengimo ir pristatymo programomis, duomenų analizės įrankiais;
6.4. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus
nacionalinius teisės aktus, reglamentuojančius vidaus kontrolės viešajame juridiniame asmenyje
įgyvendinimą;
6.5. išmanyti Lietuvos Respublikos viešąjį valdymą ir administravimą, politikos
formavimą ir įgyvendinimo procesą;
6.6. gebėti sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas
vertinti ir teikti argumentuotus problemų sprendimo būdus;
6.7. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
6.8. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos bei teisės aktų
rengimo taisykles.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
7.1. koordinuoja ir kontroliuoja rizikų valdymo proceso diegimą ir jo veikimą
organizacijoje, renka, analizuoja, sistemina ir vertina informaciją, galinčią daryti įtakos
organizacijos strateginių ir veiklos tikslų įgyvendinimui;
7.2. susistemina organizacijos rizikos sąrašą, paruošią rizikos portfelį, apibendrina rizikos
valdymo priemonių planus, gautus iš rizikos savininkų bei prioretizuoja rizikos valdymo
priemones;
7.3. komunikuoja su rizikų savininkais, organizacijos vadovybe apie organizacijoje
esančias rizikas ir būtinas priemones joms valdyti;
7.4. informuoja tiesioginį vadovą ar organizacijos vadovybę, kai vykdant pareigas iškyla
kliūtys, kurių šalinimas priskirtas kito padalinio ar darbuotojo kompetencijai, kai pastebima
veika (veikimas arba neveikimas), prieštaraujanti Lietuvos Respublikos įstatymams, kitiems
teisės aktams ar organizacijos vidaus teisės aktams, dėl kurios organizacija gali patirti nuostolių;
7.5. nuolat peržiūri rizikų valdymo procedūras, siekiant identifikuoti tobulintinas sritis, su
prioritetinių rizikų valdymo priemonių savininkais dalinasi patirtimi, sukaupta įgyvendinant
rizikų valdymo užtikrinimo procesą bei skatina rizikų valdymo kultūrą;
7.6. analizuoja rizikos incidentus, teikia argumentuotas išvadas po jų analizės;
7.7. teikia metodines konsultacijas rizikos valdymo klausimais Aplinkos ministerijos ir
jai pavaldžių įstaigų darbuotojams;
7.8. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Grupės vadovo pavedimus, susijusius su rizikos
valdymo sistemos klausimais.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8-5 2663661
El. paštas: info@am.lt
Adresas: A. Jakšto g. 4/9, LT-01105 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.