Daugų seniūnijos Vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 12099 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-05-03 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-05-10 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Alytaus rajono savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Alytaus rajono savivaldybės administracija | ||||
Pareigos: | Daugų seniūnijos Vyriausiasis specialistas | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,98 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1749,69 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Alytus | ||||
Informacija apie įstaigą: | Alytaus rajono savivaldybės administracijos Daugų seniūnija, Sofijos Smetonienės g. 3, Daugų m., Daugų sen., Alytaus r. Išsamesnę informaciją gali suteikti Irma Kašėtienė, Daugų seniūnijos seniūnė, tel. nr. +37031569100, mob. tel. nr. +37067881437, el. paštas daugu.seniunija@arsa.lt arba Sandra Bieliūnienė, Teisės ir vidaus administravimo skyriaus vyriausioji specialistė, tel. nr. +37031555534, el. paštas sandra.bieliuniene@arsa.lt | ||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. dokumentų valdymas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Seniūnijos dokumentų valdymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Seniūnijos administruojamų paslaugų teikimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
8. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
10. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
11. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
13. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
15. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
16. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
17. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
18. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
19. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
20. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
21. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
23. Pildo seniūnijos tarnautojų ir darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius programoje „Biudžetas“ ir kiekvieną mėnesį pateikia administracijos buhalterinės apskaitos skyriui.
24. Atlieka seniūno funkcijas jo komandiruočių, atostogų, nedarbingumo ir kito teisėto nebuvimo darbe metu..
25. Registruoja siunčiamus ir gaunamus raštus dokumentų valdymo sistemoje „Doclogix“, kontroliuoja jų įvykdymą..
26. Vykdo Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme ir kituose LR teisės aktuose seniūnijoms nustatytas funkcijas, įgyvendina nustatytus tikslus ir uždavinius.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
27. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
27.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.2.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
27.3.
studijų kryptis – vadyba (arba);
27.4.
studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
27.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.6.
darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
27.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
28. Transporto priemonių pažymėjimai:
28.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
29. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
29.2.
organizuotumas - 3 lygis;
29.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
29.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
29.5.
komunikacija - 3 lygis.
30. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis.
31. Profesinė kompetencija:
31.1.
dokumentų valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Teisės ir vidaus administravimo skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Sandra Bieliūnienė | ||||
Telefonas: | +37031555530 | ||||
El. paštas: | sandra.bieliuniene@arsa.lt | ||||
Adresas: | Pulko g. 21, 62135 Alytus | ||||
Skelbimas publikuojamas iki: | 2024-05-10 |