Ketvirtadienis, lapkričio 14 d.

Direktoriaus pavaduotojas administracijai ir ūkiui

Skelbimo nr.: 60517
Skelbimo data: 2019-09-16
Konkursą organizuojanti įstaiga: Alytaus miesto paslaugų centras
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas administracijai ir ūkiui
Pareigybės aprašymas:

I. PAREIGYBĖ

1. Alytaus miesto paslaugų centro direktoriaus pavaduotojas administracijai ir ūkiuiyra biudžetinės įstaigos vadovo pavaduotojas (1 grupė).

(pareigybės pavadinimas, nurodoma pareigybės grupė)

2. Pareigybės lygis– A2.

(nurodoma, kuriam lygiui (A (A1 ar A2), B, C, D) priskiriama pareigybė)

3. Pareigybės paskirtis

Biudžetinės įstaigos Alytaus miesto paslaugų centro direktoriaus pavaduotojo administracijai ir ūkiui pareigybė reikalinga organizuoti Alytaus miesto paslaugų centro (toliau – Įstaiga) ūkinius ir techninius darbus, tvarkyti Įstaigos materialųjį turtą, koordinuoti darbuotojų saugos ir sveikatos, civilinės saugos, gaisrinės saugos saugumo priemonių vykdymą, vykdyti viešųjų pirkimų procedūras ir užtikrinti Įstaigos darbo tvarkos taisyklių laikymosi įgyvendinimą.

4. Veikos sritis

Direktoriaus pavaduotojo administracijai ir ūkiui pareigas einantis darbuotojas vykdo administracinės ir ūkinės veiklos valdymą.

5. Pareigybės pavaldumas

Direktoriaus pavaduotojas administracijai ir ūkiui tiesiogiai pavaldus Įstaigos direktoriui.

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

6.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą;

6.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį su ekonomine ir ūkine veikla susijusiose srityse.

7. turėti galiojančius atsakingo už priešgaisrinės saugos, darbų saugos, civilinės saugos ir sveikatos žinių pažymėjimus.

8. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija;

9. išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitais teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinių įstaigų veiklą, civilinės, gaisrinės, darbuotojų saugos ir sveikatos ir higienos reikalavimus, prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, įstaigos veiklą ir įstaigos kompetencijai priskirtų klausimų reguliavimą, jais vadovautis, gebėti juos taikyti praktiškai;

10. gebėti:

10.1. kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus klausimais, susijusiais su įstaigos ekonomine, ūkine ir viešųjų pirkimų veikla;

10.2. planuoti ir organizuoti darbą, dirbti komandoje, būti pareigingu, atsakingu, iniciatyviu, laisvai bendrauti;

10.3. sklandžiai ir argumentuotai dėstyti savo mintis žodžiu ir raštu;

11. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos principus.

12. orientuotis kainų, prekių ir paslaugų rinkoje, išmanyti marketingo principus;

13. mokėti dirbti ir naudotis „MS Office“ programų paketu, teisės aktų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis, Viešųjų pirkimų programomis.

14. žinoti Įstaigos struktūrą, darbo organizavimo tvarką, Įstaigos dokumentacijos planą, Įstaigos darbuotojų pareigas.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

15. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

15.1. laiku instruktuoja darbuotojus saugos ir sveikatos, civilinės saugos, elektrosaugos ir gaisrinės saugos klausimais, periodiškai organizuoja darbuotojų mokymus ir pratybas;

15.2. pakitus darbo procesui, informuoja darbuotojus, apie pavojingus, kenksmingus ir kitus veiksnius darbo vietose ir jų poveikį sveikatai;

15.3. nuolat vykdo Įstaigos patalpų priežiūrą pagal darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos ir higienos reikalavimus;

15.4. vykdo apšvietimo, šildymo, kanalizacijos, kondicionavimo ir kitų sistemų priežiūrą, kontroliuoja jų techninį stovį, organizuoja remonto darbus;

15.5. organizuoja patalpų remontą, kontroliuoja jo eigą;

15.6. organizuoja Įstaigos savalaikį aprūpinimą baldais, inventoriumi, įranga, kanceliarinėmis, valymo ir kitomis priemonėmis;

15.7. kontroliuoja turto apsaugą ir savalaikį remontą;

15.8. vykdo materialaus turto, medžiagų ir atsargų tinkamą apskaitą ir savalaikį nurašymą;

15.9. organizuoja švaros ir tvarkos palaikymą Įstaigos patalpose;

15.10. kontroliuoja Įstaigos turto, inventoriaus efektyvumą, racionalų panaudojimą ir tinkamą eksploataciją, dalyvauja inventorizacijose ir patikrinimuose;

15.11. įspėja darbuotojus, netinkamai naudojančius pagrindines darbo priemones ir inventorių;

15.12. kontroliuoja ir koordinuoja Įstaigos darbuotojų sveikatos patikrinimą, pildo darbuotojų, pasitikrinusių sveikatą, registracijos žurnalą;

15.13. vykdo viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas, organizuoja prekių, paslaugų ir darbų viešąjį pirkimą, tvarko viešųjų pirkimų dokumentus, pildo pirkėjų apklausos pažymas, viešųjų pirkimų registracijos žurnalą;

15.14. veda derybas su įvairiais materialinių išteklių bei paslaugų tiekėjais, inicijuoja įvairių sutarčių sudarymą, dalyvauja jas rengiant;

15.15. kontroliuoja sudarytų sutarčių vykdymą;

15.16. skelbia apie Įstaigos viešuosius pirkimus įstatymų nustatyta tvarka, rengia metinį prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų planą, teikia metines viešųjų pirkimų ataskaitas;

15.17. pagal kompetenciją teikia siūlymus rengiant Įstaigos metų veiklos planą, darbo tvarkos taisykles;

15.18. pagal kompetencijas rengia ir teikia direktoriui siūlymus dėl efektyvesnio finansinių lėšų, materialinių vertybių naudojimo, jų apskaitos ir apsaugos tobulinimo;

15.19. rengia dokumentų, susijusių su ūkine veikla, projektus;

15.20. atstovauja Įstaigą valstybinėse ir kitose institucijose ir organizacijose ūkinės veiklos klausimais;

15.21. užtikrina demokratinį Įstaigos valdymą, bendradarbiavimu pagrįstus santykius, priimamų sprendimų skaidrumą ir nešališkumą, bendruomenės narių informavimą;

15.22. direktoriaus nurodymu vykdo kitas nenuolatines funkcijas, susijusias su įstaigos administracine, ūkine veikla.

16. Vykdo direktoriaus funkcijas jo atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruotės metu ir kitais atvejais, kai direktorius negali eiti pareigų.

IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO TEISĖS

17. Šias pareigas einantis darbuotojas turi teisę:

17.1. savo kompetencijos ribose duoti privalomus nurodymus kitam personalui;

17.2. stabdyti darbus, jeigu paaiškėjo, kad ten naudojami įrenginiai techniškai netvarkingi ir kelia pavojų jais dirbantiems asmenims;

17.3. priimti pagal Įstaigos nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse ir šiame pareigybės aprašyme nustatytą kompetenciją sprendimus Įstaigos priežiūros, tinkamų ir saugių sąlygų joje sukūrimo, apskaitos, resursų naudojimo klausimais, rengti dokumentų projektus;

17.4. kontroliuoti kaip laikomasi darbo tvarkos taisyklių;

17.5. tobulinti savo kompetenciją, dalyvauti seminaruose, mokymuose bei kituose kvalifikacijos kėlimo renginiuose;

17.6. spręsti kitus Įstaigos vidaus veiklos klausimus, remiantis galiojančiais teisės aktais, Įstaigos nuostatais.

V. ATSAKOMYBĖ

18. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už netinkamą jam paskirtų pareigų vykdymą ar etikos reikalavimų pažeidimą, taip pat už pareigų viršijimą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

_____________________

Susipažinau

___________________

(Parašas)

___________________

(Vardas ir pavardė)

___________________

(Data)


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Alytaus m. sav., Alytaus m., Kaštonų g. 3
Telefonas: +370 684 91 506
El. paštas: info@ampc.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.