Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams
Skelbimo nr.: | 92792 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-12-12 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-12-29 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Biudžetinė įstaiga KLAIPĖDOS MIESTO SOCIALINĖS PARAMOS CENTRAS |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Klaipėda |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
Biudžetinės įstaigos Klaipėdos miesto socialinės paramos centras DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO BENDRIESIEMS REIKALAMS PAREIGYBĖS NUOSTATAI Nr. ADM-106 I.Bendroji dalis
II. Specialūs reikalavimai šias pareigas einančiam darbuotojui 8. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 8.1. Išsilavinimas ir kvalifikacija: 8.1.1. Aukštasis universitetinis socialinių mokslų (ekonominis) išsilavinimas ir įgyta ekonomisto kvalifikacija. 8.2. Patirtis: 8.2.1. Ne mažesnė nei 3 –jų metų vadovaujamo ir/ar komandinio darbo patirtis; 8.3.1. Patirtis viešųjų pirkimų srityje; 8.3.2. B kategorijos vairuotojo pažymėjimas; 8.3.3. Žalingų įpročių neturėjimas. 8.4. Žinios, gebėjimai ir vertybės: 8.4.1. Žinios: 8.4.1.1. Labai geras Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktų, reglamentuojančių viešuosius pirkimus, asmens duomenų apsaugą, civilinio kodekso sutartinę teisę, Bendrojo duomenų apsaugos reglamentą (toliau – BDAR), korupcijos prevenciją, LR vietos savivaldą bei viešąjį administravimą ir gebėjimas juos taikyti savo darbe; 8.4.1.2. Labai geras lietuvių, oficialios raštų (raštvedybos) kalbos žinojimas ir gebėjimas ja naudotis ir ją taikyti; 8.4.1.3. Labai geras kompiuterinis raštingumas (WORD, EXCEL, POWERPOINT programos) ir gebėjimas naudotis informacinėmis technologijomis profesinėje veikloje (CVP IS, CPO, ECOCOST, dokumentų valdymo sistema AVILYS ir kitos). 8.4.1.4. Labai geros bendravimo ir bendradarbiavimo žinios ir gebėjimas jas taikyti praktikoje; 8.4.1.5. Bent vienos užsienio kalbos mokėjimas (supratimas, kalbėjimas, rašymas) ne žemesnio nei B1 lygiu, atitinkančiu Bendrųjų Europos kalbų matmenų kalbos mokėjimo lygių sistemą. 8.4.2. Gebėjimai: 8.4.2.1. Mokėjimas valdyti, kaupti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškumas. 8.4.2.2. Mokėjimas dirbti savarankiškai, priimti organizacijai svarbius, teisingus ir teisėtus sprendimus ir užtikrinti jų įgyvendinimą; 8.4.2.3. Gebėjimas telkti darbuotojus bendrai veiklai ir skatinti jų socialinę atsakomybę; 8.4.2.4. Gebėjimas bendradarbiauti ir teikti pagalbą kolegoms; 8.4.2.5. Gebėjimas dirbti intensyviu darbo krūviu ir įveikti stresą; 8.4.2.6. Gebėjimas atsižvelgti į Centro darbuotojo individualumą ir parinkti tokius darbo metodus, kurie geriausiai tiktų sprendžiant problemines situacijas; 8.4.3. Vertybės: 8.4.3.1. Gerbti Centro paslaugų gavėjus, darbuotojus, socialinius partnerius ir vertinti kiekvieno iš jų unikalumą; 8.4.4. Būti empatišku, stengtis suprasti kiekvieną Centro klientą, darbuotoją, socialinį partnerį ir siekti jam padėti; 8.4.5. Vertinti visus Centro paslaugų gavėjus, darbuotojus, socialinius partnerius vienodai ir teikti jiems pagalbą nepriklausomai nuo jų socialinės padėties, tikėjimo, lyties, rasės, įsitikinimų ar pažiūrų; 8.4.6. Pasitikėti Centro paslaugų gavėjus, darbuotoju, socialiniu partneriu, būti objektyviu, priimant sprendimus ir nesivadovauti išankstinėmis nuostatomis; 8.4.7. Sukurti bendradarbiavimo santykius Centre. 8.4.8. Laikytis ES Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR) reikalavimų, teikiant informaciją apie Centrą ir klientą, ir žinomą informaciją teikti tik įstatymų numatytais atvejais ir tik siekiant apginti geriausius kliento ar viešuosius interesus. 9. Asmeninės savybės: pareigingumas, reiklumas sau ir kitiems, lojalumas, empatiškumas, tolerancija, geranoriškumas, atsakingumas, kūrybiškumas ir iniciatyvumas, lankstumas. 10 Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams savo darbe vadovaujasi LR teisės aktais, reglamentuojančiais šiai pareigybei priskirtų funkcijų (pareigų) vykdymą, darbo, priešgaisrinės ir Centro vidaus tvarkos taisyklėmis bei šiais pareigybės nuostatais. III. Funkcijos (pareigos): Funkcijos, susijusios su viešųjų pirkimų organizavimu 11.Rengti viešųjų pirkimų planą ir jį derinti jį su Centro direktoriumi. 12. Vykdyti viešuosius pirkimus per CVP IS, ECOCOST, CPO teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais ir talpinti juos ECOCOST sistemoje. 13. Rengti viešųjų pirkimų konkurso sąlygas ir teikti jas derinti Centro direktoriui. 14. Rengti ir suderinus su Centro vadovu, teikti viešųjų pirkimų ataskaitas Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktuose nustatyta tvarka ir terminais. 15. Peržiūrėti tiekėjų parengtus sutarčių projektus, teikti pasiūlymus dėl jų koregavimo. 16. Bendrauti su tiekėjų atstovais, įgyvendinti savalaikę sutarčių terminų ir sąlygų priežiūrą. 17. Vykdyti viešųjų pirkimų dokumentų, sukeltų į Ecocost sistemą, kontrolę. 18. Rengti raštų, susijusių su bendraisiais reikalais, projektus ir derinti juos Centre nustatyta tvarka. Funkcijos susijusios su transporto organizavimu ir kontrolė, vadovaujantis Centro tarnybinių automobilių (specialiosios paskirties ir lengvųjų automobilių) naudojimo tvarkos aprašu 19. Organizuoti vairuotojų darbą, paskirstant juos pagal reikalingas teikti vienkartines ir nuolatines transporto paslaugas paslaugų gavėjams 20. Apskaityti nuvažiuotus kilometrus, kuro sąnaudas, naudojant programinę įrangą Telemetrija įrangą ir Centre nustatyta tvarka. 21. Pildyti automobilių perdavimo kitam darbuotojui, kuriam nėra priskirtas automobilis, aktus ir pateikti juos derinti Centre nustatyta tvarka. 22. Organizuoti automobilių techninį aptarnavimą, remontą, priežiūrą ir saugojimą. 23. Rengti vairuotojų darbo laiko grafikus. 24. Rengti Centro automobilių gauto ir sunaudoto kuro kiekio ir jo likučių ataskaitas Centre nustatyta tvarka.25. Vykdyti Centro automobilių naudojimo kontrolę: 25.1. Tikrinti kelionės lapų užpildymą, degalų sunaudojimą pagal patvirtintas degalų normas odometrų tvarkingumą Centre nustatyta tvarka. 25.2. Vykdyti neplaninius Centro automobilių odometrų parodymus, parengiant patikros aktus Centre nustatyta tvarka. 25.3. Organizuoti automobilių kontrolinius važiavimus. 26. Informuoti direktorių apie iškilusias problemas dėl automobilių techninės būklės ir teikti pasiūlymus kaip jas spręsti. Funkcijos susijusios kitų bendrųjų funkcijų organizavimu ir kontrole 27. Organizuoti Centro ūkinį aprūpinimą prekėmis ir paslaugomis. 28. Užtikrinti Centro patalpų, įrenginių ir inventoriaus racionalų ir efektyvų naudojimą. 29. Organizuoti Centro naudojamų pastatų ir patalpų priežiūrą, atsižvelgiant į gaisrinės, civilinės saugos, higienos ir kitus reikalavimus. 30. Organizuoti Centro turto, atsargų ir kitų vertybių apsaugą ir Centro patikėjimo teise valdomų patalpų apsaugos sistemų savalaikį prijungimą prie Centrinės apsaugos sistemos. 31. Organizuoti pastatų, elektros ūkio, automobilių, keltuvų, šilumos ūkio, kompiuterių ir kitos įrangos priežiūrą, užtikrinant paslaugų teisėtumą, savalaikį vykdymą; 32. Organizuoti gaisrinės saugos, civilinės saugos parengties užtikrinimą Centre ir mokymus Centro darbuotojams gaisrinės ir civilinės saugos klausimais. 33. Rengti korupcijos prevencijos planus ir kontroliuoti jų įgyvendinimą. 34. Administruoti Centro internetinę svetainę ir viešinti informaciją apie Centro veiklą. 35. Vykdyti asmens duomenų apsaugos priežiūrą ir bendradarbiauti su asmens duomenų pareigūno funkcijas vykdančia įmone, su kuria Klaipėdos miesto savivaldybės administracija yra pasirašiusi paslaugų teikimo bendradarbiavimo sutartį. 36. Dalyvauti rengiant programas, finansuojamas iš Savivaldybės, Valstybės biudžeto ir kitų tarptautinių fondų, o gavus finansavimą padėti jas įgyvendinti. 37. Proaktyviai dalyvauti Centro veiklose ir renginiuose Centre nustatyta tvarka. 38. Tobulinti profesinę kompetenciją Centre nustatyta tvarka; 39. Pavaduoti Centro direktorių, jam nesant darbe, visais Centro veiklos klausimais Centro direktoriaus įsakymo tvarka arba Klaipėdos miesto savivaldybės merui pavedus. 40. Bendradarbiauti su Centro ir kitų socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitų sričių organizacijų darbuotojais savo kompetencijos ribose. 41. Rengti paklausimus institucijoms ir atsakymus Centro bendrosios veiklos klausimais ir juos pasirašyti. 42. usoti Centro turtą/lėšas ir užtikrinti efektyvų jų naudojimą. 43. Vykdyti Centro direktoriaus raštiškus bei žodinius pavedimus, susijusius su bendrųjų reikalų organizavimu ir teikimu ir kitas šiuose pareigybės nuostatuose nenurodytas užduotis Centro direktoriui nurodžius žodžiu ar raštu, kai jie neprieštarauja LR teisės aktams IV. Teisės: 44. Teikti pasiūlymus, susijusius su Centro veiklos plano įgyvendinimu. 45. Tikrinti ir kontroliuoti kaip vykdomi Centro direktoriaus įsakymai ir kiti nurodymai. 46. Siūlyti, kaip kokybiškiau ir efektyviau organizuoti Centro veiklą. 47. Tikrinti vairuotojų darbo drausmę. 48. Teikti pasiūlymus dėl darbuotojų skatinimo bei nuobaudų jiems skyrimo. 49. Turėti vardinį spaudą ir tinkamas darbo sąlygas. 50. Gauti darbo priemones. 51. Gauti reikalingą informaciją iš Centro administracijos, skyriaus vadovų, kitų skyrių ir kitų organizacijų/institucijų Centro veiklos klausimais. 52. Gauti papildomą darbo užmokestį, t. y. priemokas ir kitokias išmokas Centre nustatyta tvarka. 53. Gauti informaciją iš Centro administracijos, kitų skyrių ir kitų organizacijų/institucijų Centro veiklos ir socialinių paslaugų teikimo ir kitais klausimais. 54. Tobulinti savo kompetenciją Centre nustatyta tvarka. 55. Atstovauti Centrą savo kompetencijos ribose įvairiose institucijose. 56. Atsisakyti vykdyti Centro direktoriaus raštiškus bei žodinius pavedimus, susijusius su bendrųjų reikalų organizavimu ir teikimu, kai jie prieštarauja LR teisės aktams. V. Atsakomybė 57. Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams yra atsakingas: 57.1. už kokybišką ir savalaikį pareigų, nurodytų šiame pareigybės aprašyme, vykdymą. 57.2. už einamąją viešųjų pirkimų ir ūkinės veiklos finansų kontrolę; 57.3. už paikesniąją finansų kontrolę, laikinai atliekant direktoriaus funkcijas; 57.4. už Centro ilgalaikį turtą 57.5. Centro paslaugų gavėjų ir jų šeimos narių aptarnavimo kokybę; 57.6. savo kompetencijos tobulinimą; 57.7. už profesinės etikos reikalavimų laikymąsi ir etišką bendravimą su paslaugų gavėjais ir jų šeimos nariais, Centro ir padalinio vadovais, kolegomis ir kitų įstaigų darbuotojais.; 57.8. už Centrui padarytą žalą atsako pagal LR darbo bei civilinį kodeksą 57.9. už duomenų apie paslaugų gavėjus, darbuotojus konfidencialumą. 58. Už netinkamą pareigų, nurodytų šiame pareigybės aprašyme vykdymą atsako LR Darbo kodekso bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Klaipėdos m. sav. Klaipėdos m. Taikos pr. 76 |