Direktoriaus pavaduotojas. Darbo užmokestis 1504-2256 Eur (neatskaičius mokesčių).
Skelbimo nr.: | 61461 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-11-08 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Marijampolės pirminės sveikatos priežiūros centras |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas. Darbo užmokestis 1504-2256 Eur (neatskaičius mokesčių). |
Pareigybės aprašymas: | |
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO PAREIGINIAI NUOSTATAI I. BENDROJI DALIS
3.1. būti Lietuvos Respublikos piliečiu arba turėti leidimą nuolat gyventi ir dirbti Lietuvos Respublikoje; 3.2. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 3.3. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį sveikatos priežiūros srityje; 3.4. turėti biomedicinos mokslų srities aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį), ir/arba socialinių mokslų srities aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį). 4. Specialieji kvalifikaciniai reikalavimai: 4.1. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą; 4.2. išmanyti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant sveikatinimo veiklą; 4.3. žinoti „e. sveikatos“ sistemos veikimo principus ir būti susipažinusiam su elektroniniais sveikatos duomenų tvarkymo technologiniais sprendimais, jų būdais ir jų plėtra; 4.4. gebėti nustatyti rizikingas įstaigos veiklos sritis ir taikyti tinkamus krizių valdymo modelius bei prevenciją; 4.5. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus bei juos taikyti praktikoje; 4.6. mokėti naudotis MS Word, MS Excel, MS Access, MS Outlook, interneto naršyklėmis, kompiuterinėmis dokumentų valdymo sistemomis ir ryšio priemonėmis; 4.7. turėti vadybinių kompetencijų, kurios apima gebėjimą planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visos įstaigos ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę atsižvelgiant į vadovaujamos padalinio funkcijas ir veiklos specifiškumą, taip pat prižiūrėti ir kontroliuoti įstaigos darbą; 4.8. turėti ne mažesnę kaip 2 metų patirtį projektų valdyme ir įgyvendinime; 4.9. mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu; 4.10. kvalifikacijos tobulinimas biomedicinos mokslų, sveikatos politikos, sveikatinimo veiklos strateginio planavimo, valdymo bei organizavimo, visuomenės sveikatos, sveikatos priežiūros reformos, sveikatos ekonomikos, vadybos, teisės, sveikatos mokymo ir ugdymo, kitose su sveikatinimo veiklos organizavimu ir valdymu susijusiose srityse per paskutinius 5 metus (pretendentui pateikus papildomos kvalifikacijos tobulinimą patvirtinančius pažymėjimus). II. PAREIGOS IR TEISĖS 5. organizuoti ir kontroliuoti pavaldžių skyrių darbą; 6. analizuoti pavaldžių skyrių veiklos rezultatus; 7. organizuoti pavaldžių skyrių vedėjų ar atsakingų už skyriaus veiklą pasitarimus; 8.teikti pasiūlymus direktoriui įstaigos restruktūrizacijos klausimais, direktoriui pavedus, ruošti restruktūrizacijos projektus; 9. teikti pasiūlymus kolektyvinės sutarties pakeitimui ir papildymui; 10. organizuoti ir planuoti specialistų kvalifikacijos kėlimą. Ruošti universitetams paraiškas nustatyta tvarka. Vadovauti gydytojų rezidentų praktikai. Planuoti gydytojų poreikį ir jų darbo krūvį; 11. rūpintis skyrių materialiniu – techniniu aprūpinimu ir įrangos eksploatacija; 12. prognozuoti ir organizuoti naujų gydymo metodų ir technologijų įdiegimą, teikti pasiūlymus direktoriui dėl naujų technologijų įdiegimo, aparatūros įsigijimo pavaldžiuose skyriuose. 13. spręsti pavaldžiuose skyriuose darbo drausmės klausimus; 14. teikti direktoriui pasiūlymus darbui gerinti, teikti pasiūlymus dėl gydytojų, slaugytojų užimamų pareigų tinkamumo; 15. kontroliuoti kaip tvarkoma ir saugoma medicininė dokumentacija. Užtikrinti medicininės paslapties apie pacientą išsaugojimą; 16. direktoriui pavedus (pagal rezoliucijas), ruošti atsakymų projektus įvairių institucijų užklausiamuosius raštus; 17. analizuoti pavaldžių skyrių statistinius duomenis, teikti prognozes direktoriui, pristatyti jas skyrių vedėjams, gydytojams susirinkimų, Gydymo tarybos posėdžių metu; 18. tvirtinti skyrių vedėjų pateiktus gydytojų darbo grafikus bei darbo laiko apskaitos žiniaraščius, koordinuoti jų kasmetinių atostogų grafiką; 19. dirbti komandoje ir palaikyti visų skyrių tarpusavio komunikavimą ir bendradarbiavimą; 20. informuoti ir supažindinti skyrių vedėjus ar atsakingus asmenis už skyriaus veiklą su naujais darbui aktualiais LR įstatymais, kitais teisės aktais, direktoriaus įsakymais; 21. pagal kompetenciją analizuoti pacientų pasiūlymus ir skundus; 22. direktoriaus nurodymu, ruošti dokumentus įstaigos veiklos licencijavimui; 23. kontroliuoti narkotinių ir kitų medikamentų panaudojimo, skyrimo pagrįstumą tvirtinti pavaldžių tarnybų pateiktus reikalavimus medikamentams ir medicinos priemonėms; 24. kartu su personalo specialistu dalyvauti ruošiant pavaldžių struktūrų skyrių vedėjų, gydytojų pareiginius nuostatus; 25. rengti tvarkomuosius dokumentus, kitus dokumentus pagal įstaigos direktoriaus suteiktus įgaliojimus ar pavedimus; 26. teikti pasiūlymus vidaus medicininio audito vadovui dėl naujų instrukcijų, gydymo metodikų įdiegimo ir patvirtintų kokybės sistemos procedūrų keitimo; 27. nustatyta tvarka ir nustatytu laiku dalyvauti įstaigos susirinkimuose, posėdžiuose, pasitarimuose, penki minutėse, konferencijose, komisijose, Gydymo tarybos veikloje; 28. vykdyti vidaus kokybės sistemos procedūras; 29. pasirašyti įvairius dokumentus pagal suteiktus įstaigos direktoriaus įgaliojimus; 30. informuoti įstaigos direktorių apie pastebėtas problemas įstaigoje ir jų sprendimo būdus; 31. kontroliuoti pacientų patekimo į pavaldžius skyrius srautus; 32. kontroliuoti laikino nedarbingumo dokumentų pildymo tvarką pavaldžiuose skyriuose; 33. kontroliuoti ligų ir paslaugų profilių kodavimą; 34. kurti procedūras, instrukcijas diagnostiniam, gydomajam darbui skyriuose; 35. diegti kokybės sistemą ir užtikrina jos funkcionavimą skyriuose; 36. užtikrinti pastovų pacientų aptarnavimo kokybės stiprinimą; 37. dalyvauti Gydymo tarybos, viešųjų pirkimų komisijos veiklose, personalo atestacijos procedūrose, teikti pasiūlymus; 38. dalyvauti įstaigos veiklos strategijos įgyvendinime; 39. teikti pasiūlymus dėl naujų plėtros/veiklos projektų; 40. rengti investicinius projektus, pasiūlymus bei dalyvauti projektų įgyvendinime; 41. užtikrinti, kad būtų laikomasi įstaigos vidaus tvarkos taisyklių; 42. įstaigos direktoriaus pavedimu kontroliuoti ir vertinti įstaigos finansinius ir ekonominius veiklos rodiklius pagal savo kompetenciją; 43. kontroliuoti, kad būtų vykdomi kiti įstaigos direktoriaus nurodymai ir įpareigojimai; 44. turi teisę tvirtinti medicininių dokumentų kopijas, išrašus, nuorašus; 45. yra materialiai atsakingas už priskirtas materialines vertybes ir įstaigos turtą; 46. kelti savo vadybinę kvalifikaciją; 47. spręsti kitus su asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimu susijusius klausimus ir vykdyti kitus direktoriaus nurodymus ir pavedimus; 48. vykdyti ir laikytis saugos darbe, civilinės saugos instrukcijų, priešgaisrinės saugos taisyklių. III. ATSAKOMYBĖ IR ATSKAITOMYBĖ 49. direktoriaus pavaduotojas yra pavaldus įstaigos direktoriui; 50. išeidamas atostogų ar iš darbo, direktoriaus pavaduotojas privalo informuoti apie einamuosius darbus, perduoti dokumentus, darbo priemones direktoriui; 51. direktoriaus pavaduotoją jam dėl pateisinamų priežasčių nesant darbe pavaduoja direktorius; 52. direktoriaus pavaduotojas pavaduoja direktorių jo atostogų, komandiruotės, ligos metu, taip pat kai jis laikinai negali eiti pareigų dėl kitų pateisinamų priežasčių; 53. už pareiginių funkcijų nevykdymą, netinkamą arba nesavalaikį jų vykdymą atsako vadovaujantis įstaigos vidaus tvarkos taisyklėmis, LR įstatymais ir kitais norminiais aktais, nustatančiais drausminę, materialinę, administracinę ar baudžiamąją atsakomybę. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | Marijampolės sav. Marijampolės m. P. Kriaučiūno g. 2 |
Telefonas: | 863006092 |
El. paštas: | vilma.barauskiene@marijampolespspc.lt |