Direktoriaus pavaduotojas medicinai ir valdymo reikalams
| Skelbimo nr.: | 108787 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-11-14 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-11-28 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Trakų rajono sveikatos centras |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Trakų rajono sveikatos centras |
| Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas medicinai ir valdymo reikalams |
| Pareiginės algos koeficientas: | 2,54 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 4534,92 |
| Darbo vieta (miestas): | Trakai |
| Informacija apie įstaigą: | Viešoji įstaiga Trakų rajono sveikatos centras teikia specializuotas ambulatorinės ir stacionarinės sveikatos priežiūros paslaugas Trakuose bei šeimos medicinos paslaugas Aukštadvario, Rūdiškių bei Onuškio skyriuose. Įstaigoje veikia Priėmimo skubiosios pagalbos skyrius, visą parą dirba reanimacijos ir intensyviosios terapijos skyrius su operacine, bendrosios chirurgijos, terapijos, vaikų ligų skyriai. Veikia Klinikinė laboratorija ir Kraujo bankas, atliekami radiologiniai tyrimai. Įstaigoje dirba daugiau kaip 240 aukštos kvalifikacijos specialistų. |
| Pareigybės aprašymas: | |
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS TRAKŲ RAJONO SVEIKATOS CENTRO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO medicinai ir valdymo reikalams PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
BENDROSIOS NUOSTATOS
II. SKYRIUS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 8. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos bendruosius reikalavimus: 8.1. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 ,,Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 8.2. turėti aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus universitetines sveikatos mokslų, socialinių mokslų, teisės, verslo ir viešosios vadybos arba gyvybės mokslų studijų krypčių grupės studijas ir įgijus ne žemesnį nei magistro kvalifikacinį laipsnį, arba jai lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją; 8.3. turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį sveikatos priežiūros srityje. Privalumas – vadovavimo patirtis vadovaujant sveikatos priežiūros įstaigoms, padaliniams ar kito pobūdžio įstaigų padaliniams/ skyriams. 8.4. Turėti galiojančią bet kurios specializacijos gydytojo licenciją (privalumas). 9. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 9.1. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus, įstaigos vidaus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, sveikatos priežiūros paslaugų organizavimą, teikimą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą ir personalo valdymo tvarką; 9.2. išmanyti sveikatos priežiūros paslaugų teikimo politiką bei jų vadybą; 9.3. išmanyti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant veiklą; 9.4. gebėti nustatyti rizikingas Sveikatos centro veiklos sritis ir taikyti tinkamus rizikų valdymo modelius; 9.5. gerai mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu; 9.6. žinoti E. sveikatos sistemos veikimo principus ir būti susipažinusiam su elektroniniais sveikatos duomenų tvarkymo technologiniais sprendimais, jų būdais ir jų plėtra; 9.7. išmanyti dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles bei medicinos dokumentų pildymo reikalavimus; 9.8. išmanyti medicinos statistikos pagrindus; 9.9. išmanyti medicinos pagalbos ir veiklos kokybės pagrindinius rodiklius; 9.10. išmanyti sveikatos draudimo pagrindus; 9.11. išmanyti asmens duomenų apsaugos principus; 9.12. gebėti užtikrinti racionalų turimų žmogiškųjų ir materialiųjų išteklių naudojimą bei vykdyti kontrolę, siekiant užtikrinti kokybišką ir efektyvią sveikatos priežiūrą, orientuotą į paciento poreikius; 9.13. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 9.14. turėti šias kompetencijas bei gebėti jas taikyti veikloje: 9.14.1. lyderystės kompetenciją, t. y. gebėti perteikti įstaigos viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, įtraukti į sprendimų priėmimą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką; 9.14.2. vadybines kompetencijas: turėti strateginį požiūrį, t. y. gebėti tikslus suderinti su valstybės prioritetais, įvertinti platesnį kontekstą, numatyti ateities galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti, mokėti organizuoti bei valdyti veiklą, t. y. gebėti nustatyti veiklos prioritetus, organizuoti ir koordinuoti veiklą, užtikrinant tikslų įgyvendinimą; 9.14.3. gebėti vesti derybas, analizuoti bei pagrįsti, išmanyti komunikaciją, mokėti valdyti konfliktus, daryti įtaką kitų nuomonei ir požiūriui bei gauti jų pritarimą siūlomoms idėjoms, naudodamasis teisėtomis ir etiškomis priemonėmis ir kt. 9.15. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, gebėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas. III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 10. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 10.1. vadovauja pagal Sveikatos centro organizacinę struktūrą priskirtiems padaliniams, planuoja, organizuoja, kontroliuoja padalinių veiklą įgyvendinat jiems pavestas funkcijas bei koordinuoja skyrių darbą su įstaigos direktoriumi ir Sveikatos centro struktūrinių padalinių vadovais sprendžiant sveikatos priežiūros išteklių valdymo klausimus; 10.2. planuoja, organizuoja, koordinuoja ir vertina pavaldžių Sveikatos centro padalinių darbą, užtikrina Sveikatos centro strategijos, metinių veiklos planų įgyvendinimą asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo srityje; 10.3. pavaldiems darbuotojams formuoja tikslus ir uždavinius, planuoja, organizuoja ir kontroliuoja padalinio veiklą, paskirsto ir vykdo pavedimus, kontroliuoja jų vykdymą; 10.4. koordinuoja ir užtikrina sklandų darbą tarp padalinių; 10.5. organizuoja personalo darbo paskirstymą, gydymo ir konsultacijų kontrolę; 10.6. esant reikalui, pavaduoja trūkstamą gydytoją specialistą, atsižvelgiant į turimą licenciją. 10.7. dalyvauja nustatant įstaigos organizacinę struktūrą, pareigybių sąrašą, etatų sąrašą, rengiant pareigybės aprašymus, padalinių/skyrių nuostatus; 10.8. planuoja gydytojų poreikį ir darbo krūvį, dalyvauja priimant sprendimus dėl medicinos personalo kvalifikacijos kėlimo; 10.9. yra atsakingas už bendrą įstaigos vidaus darbo planavimą, teikia siūlymus dėl neefektyviai dirbančių padalinių/skyrių (sujungimo, reorganizavimo ir pan.); 10.10. kontroliuoja bendrą įstaigos vidaus tvarką, personalo darbą, darbuotojų darbo drausmę, vidaus darbo tvarkos taisyklių ir etikos reikalavimų, darbuotojos saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos reikalavimų laikymąsi; 10.11. dalyvauja nustatant įstaigos veiklos strategijos kryptis, užtikrina nustatytų įstaigos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą bei funkcijų vykdymą; 10.12. dalyvauja įstaigos veiklos planavime, organizavime, koordinavime; 10.13. dalyvauja įstaigos veiklos licencijavimo dokumentų rengime ir pateikime; 10.14. dalyvauja kuriant ir diegiant kokybės sistemą įstaigoje, užtikrina bei kontroliuoja jos įgyvendinimą, tinkamą vidaus kokybės sistemos dokumentų pildymą; 10.15. padeda formuoti ir organizuoti vidaus kontrolės sistemos politikos įgyvendinimą; 10.16. nustato įstaigos veiklos rizikas, siūlo priemones rizikos mažinimui; 10.17. sistemingai stebi, analizuoja įstaigos veiklos rodiklius ir teikia išvadas bei siūlymus pagal esamus jų rezultatus; 10.18. koordinuoja medicininę statistiką; 10.19. organizuoja ir kontroliuoja medicininės dokumentacijos pildymą pagal teisės aktų reikalavimus, atliekamų įrašų savalaikiškumą; 10.20. kontroliuoja hospitalinės infekcijos profilaktikos, higienos normų įdiegimą bei užtikrinimą įstaigoje; 10.21. diegia medicinos etikos ir dentologijos normas, užtikriną jų vykdymą įstaigoje; 10.22. organizuoja konsultacinę pagalbą, diegia naujus diagnostikos ir gydymo metodus, yra atsakingas už medicinos mokslo vystymą įstaigoje; 10.23. organizuoja pagal poreikį bendras vizitacijas, konsiliumus, kontroliuoja jų kokybę; 10.24. kontroliuoja tikslingą ir efektyvų medikamentų, medicinos priemonių ir medicinos technikos panaudojimą; dalyvauja priimant sprendimus dėl brangios medicininės įrangos įsigijimo. 10.25. dalyvauja rengiant gydytojų pareigybės aprašymus, įstaigos vidaus dokumentų (nuostatų, darbo reglamentų, procedūrų, dokumentų formų, diagnostikos bei gydymo aprašų ir kt.) projektus, teikia pasiūlymus vidaus medicininio audito grupei dėl naujų vidaus kokybės sistemos dokumentų įstaigoje įdiegimo, pakeitimo; 10.26. užtikrina įstaigos, kaip klinikinės bazės veiklą studentams, gydytojams rezidentams, kolegijų studentams; 10.27. bendrauja su teritorinių ligonių kasų ekspertais ir valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos gydytojais ekspertais, sprendžia iškilusias problemas dėl nedarbingumo pažymėjimų ir apmokėjimų už suteiktas medicinines paslaugas; 10.28. analizuoja įstaigoje naudojamų medikamentų poreikį, laboratorinių tyrimų ir medikamentų skyrimo pagrįstumą; 10.29. analizuoja ir kontroliuoja kompensuojamųjų medikamentų, nedarbingumo pažymėjimų išrašymo pagrįstumą; 10.30. kontroliuoja, kad įstaigos veikloje būtų naudojamos tik teisės aktais ar direktoriaus įsakymais patvirtintos medicininių dokumentų formos ir registrai; 10.31. teikia informaciją ir reikiamus dokumentus Gydymo tarybai, dalyvauja Gydymo tarybos posėdžiuose; 10.32. teisės aktų nustatyta tvarka rengia ir teikia ataskaitas, informaciją, rengia reikiamus medicininius dokumentus Sveikatos apsaugos ministerijai, teritorinių ligonių kasoms, savivaldybei, kitoms institucijoms pagal poreikį; 10.33. direktoriaus pavedimu dalyvauja gydytojų konsultacinės komisijos (GKK) darbe, vidaus medicininio audito veikloje; 10.34. dalyvauja direktoriaus sudarytose darbo grupėse ar komisijose ir siekia, kad būtų įgyvendinti darbo grupėms ar komisijoms suformuluoti uždaviniai; 10.35. dalyvauja įstaigos darbuotojų susirinkimuose, renginiuose, konferencijose; 10.36. teikia siūlymus savo kompetencijos ribose dėl rengiamų įsakymų, vidaus tvarkų, kitų teisės aktų; 10.37. laikosi darbo drausmės, darbų saugos, priešgaisrinės saugos instrukcijų reikalavimų, aseptikos, anticeptikos, asmens higienos reikalavimų, kontroliuoja bei užtikrina personalo darbų saugos ir darbo drausmės reikalavimų ir aseptikos, anticeptikos, asmens higienos reikalavimų laikymąsi, tinkamą vykdymą; 10.38. analizuoja savo darbo rodiklius, atlieka statistinių skyriaus funkcionavimo (darbo), kokybės rodiklių analizę, teikia ataskaitines ir statistines žinias administracijai, taip pat savo vertinimus bei pasiūlymus; 10.39. užtikrina e. sveikatos sistemos, kitų informacinių sistemų naudojimosi plėtrą įstaigoje; 10.40. nuolat seka informaciją, skelbiamą įstaigos internetiniame puslapyje, teikia siūlymus dėl jos atnaujinimo; 10.41. analizuoja pacientų skundus dėl Sveikatos centro darbo trūkumų, numato priemones jiems pašalinti, sprendžia iškilusius konfliktus, Sveikatos centro vadovui pavedus dalyvauja skundų nagrinėjimo procese, rengia atsakymų projektus; 10.42. kontroliuoja narkotinių ir kitų medikamentų panaudojimo, skyrimo pagrįstumą, tvirtina pateiktus skyrių reikalavimus medikamentams ir medicinos priemonėms; 10.43. savo kompetencijos ribose koordinuoja asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą ekstremaliosios situacijos metu: 10.43.1. rengia civilinės parengties ekstremaliosioms situacijoms planus, užtikrina medicininę parengtį; 10.43.2. prognozuoja ekstremaliąsias situacijas ir planuoja prevencines priemones; 10.43.3. organizuoja sveikatos priežiūros paslaugų teikimą ekstremaliųjų situacijų atvejais; 10.43.4. bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybės institucijomis dėl civilinės saugos parengties ekstremaliosioms situacijoms, planų rengimo bei šiuose planuose numatytų užduočių atlikimui. 10.44. tvirtina medicininių dokumentų ir kitų dokumentų kopijas ir (ar) išrašus; 10.45. nustatyta tvarka sudaro ir tvirtina Įstaigos administracijos darbuotojų, Konsultacijų centro gydytojų darbo grafikus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius. Esant būtinybei, priima sprendimus dėl darbo grafikų keitimo ir informuoja tiesioginį vadovą; 10.46. dalyvauja Sveikatos centro centralizuotame darbo modernizavimo, informacinių sistemų diegimo, testavimo, tobulinimo procesuose; 10.47. Sveikatos centro vadovui pavedus/ įgaliojus atstovauja Sveikatos centrą santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis, ruošia atsakymų projektus įvairioms institucijoms; 10.48. nedelsiant informuoja tiesioginį vadovą apie ypatingus, konfliktinius, neaiškius įvykius taip pat apie personalo, pacientų drausmės pažeidimus, ar kitas Sveikatos centre kilusias problemas bei siūlo jų sprendimo būdus; 10.49. teisės aktų nustatyta tvarka dalyvauja darbuotojų priėmimo į darbą viešuosiuose konkursuose, teikia siūlymus ir suderinimo vizas dėl darbo sutarties nutraukimo, darbuotojo priėmimo, organizuoja naujo tiesiogiai pavaldaus darbuotojo įvedimą į darbą procesą ir atsako už darbuotojo vertinimą bandomuoju periodu, teikia vertinimo išvadą Sveikatos centro vadovui; 10.50. teikia siūlymus darbo organizavimo, Sveikatos centro struktūros ir etatų skaičiaus optimizavimo, personalo įdarbinimo, atleidimo, darbo sąlygų gerinimo klausimais; 10.51. imasi visų būtinų priemonių psichologinio smurto darbo aplinkoje prevencijai užtikrinti ir pagalbai asmenims, patyrusiems psichologinį smurtą darbo aplinkoje, suteikti bei Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai apie šių priemonių įgyvendinimą; 10.52. atsako už Sveikatos centro sutartinių įsipareigojimų vykdymą savo kompetencijos lygmenyje; 10.53. atlieka statistinių Sveikatos centro funkcionavimo rodiklių analizę ir teikia Sveikatos centro direktoriui savo vertinimus bei pasiūlymus; 10.54. laikosi profesinės etikos ir etiketo reikalavimų, mandagiai ir pagarbiai bendrauti su kitais Įstaigos darbuotojais, pacientais ir lankytojais, esant reikalui, pagal kompetenciją užtikrinti tinkamą informacijos suteikimą, dėti pastangas siekiant išvengti konfliktų, o kilus konfliktinei situacijai, spręsti ją dalykiškai, laiku informuoti tiesioginį vadovą apie komplikuotas situacijas; 10.55. dalyvauja viešųjų pirkimų procesuose, ruošia technines specifikacijas, Sveikatos centro vadovo įsakymu dalyvauja viešųjų pirkimų komisijos darbe; 10.56. esant būtinumui, ekstremaliai situacijai Sveikatos centro direktoriaus nurodymu atvyksta į darbo vietą Sveikatos centre nedarbo metu; 10.57. teisės aktų nustatyta tvarka pateikia ar patikslina viešųjų ir privačiųjų interesų deklaraciją; 10.58. nustatyta tvarka fiksuoja neatitiktis ir nepageidaujamus įvykius; 10.59. rengia direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų projektus pagal įstaigos direktoriaus suteiktus įgaliojimus ar pavedimus; 10.60. esant poreikiui pavaduoja laikinai nesantį (atostogų, nedarbingumo ir pan. atvejais) Sveikatos centro direktorių; 10.61. įstaigos vadovo pavedimu vykdo ir kitas nenuolatinio pobūdžio šiame pareigybės aprašyme nenurodytas funkcijas, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti kokybišką įstaigos darbą ir/ar pasiekti įstaigos strateginius tikslus ir įgyvendinti uždavinius. 11. Direktoriaus pavaduotojas privalo: 11.1. nedelsiant pranešti tiesioginiam vadovui apie Centre įvykusius konfliktus ar incidentus su pacientais ir jų artimaisiais, neatsakingą Centro personalo elgesį, piktnaudžiavimą tarnybine padėtimi ir kitus svarbius įvykius; 11.2. fiksuoti pacientų nusiskundimus bei pageidavimus, susijusius su Centro darbuotojų slaugos paslaugų teikimu ir savo kompetencijos ribose priimti kompetentingus ir profesionalius sprendimus dėl pacientų nusiskundimų, pageidavimų ar pasiūlymų; 11.3. pastebėjus savo ar kito sveikatos priežiūros specialisto padarytą klaidą, nedelsiant informuoti klaidą padariusį asmenį ir jo tiesioginį vadovą, pagal galimybę skubiai imtis korekcinių veiksmų; 11.4. fiksuoti ir laiku pranešti apie nepageidaujamus įvykius, neatitiktis tiesioginiam vadovui; 11.5. teisės aktų nustatyta tvarka pranešti teisėsaugos ir kitoms įgaliotoms valstybės institucijoms bei Sveikatos centro direktoriui apie sužalotus pacientus, kuriems žala galėjo būti padaryta nusikalstama veika; 11.6. tvarkyti medicinos praktikos dokumentus teisės aktų nustatyta tvarka, paaiškinti medicinos praktikos aplinkybes Sveikatos apsaugos ministerijos, teisėsaugos institucijų prašymu; 11.7. žinoti ir laikytis darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės, elektrosaugos, duomenų saugos reikalavimų, žinoti veiksmus ekstremalių situacijų atvejais; 11.8. teisės aktų nustatyta tvarka kasmet tikrintis sveikatą; 11.9. tvarkyti asmens duomenis teisės aktų nustatyta tvarka; 11.10. tobulinti profesinę kvalifikaciją teisės aktų tvarka; 11.11. išeinant atostogų ar iš darbo, taip pat pereinat dirbti į kitas pareigas, informuoti apie einamuosius darbus, perduoti dokumentus/darbo priemones pavaduojančiam asmeniui ar tiesioginiam vadovui; išeidamas iš pareigų už turimą inventorių atsiskaityti su Sveikatos centro darbuotoju, atsakingu už šių priemonių apskaitą. 11.12. deklaruoti privačius interesus teisės aktų nustatyta tvarka; 11.13. nepriimti dovanų, paslaugų ir elgtis taip, kad savo veiksmais neprovokuotų paciento, jo artimųjų, giminaičių ar kitų paciento atstovų; 11.14. nediskriminuoti pacientų bei darbuotojų dėl lyties, amžiaus, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimo ar pažiūrų; 11.15. laikytis profesinės etikos ir etiketo reikalavimų, mandagiai ir pagarbiai bendrauti su kitais Sveikatos centro darbuotojais, pacientais ir lankytojais, esant reikalui, pagal kompetenciją užtikrinti tinkamą informacijos suteikimą, dėti pastangas siekiant išvengti konfliktų, o kilus konfliktinei situacijai, spręsti ją dalykiškai; 11.17. saugoti konfidencialią informaciją: duomenis apie pacientą, jo gydymą, sveikatos būklę, diagnozę, prognozes ir visą kitą asmeninio pobūdžio informaciją apie jį bei asmens duomenis laikyti paslaptyje, neatskleisti jos, nekopijuoti, nedauginti ir nesudaryti sąlygų, kad ji tyčia ar netyčia būtų atskleista kitam fiziniam ar juridiniam asmeniui, išskyrus atvejus, kai ši informacija turi būti naudojama ir pateikta teisės aktų nustatyta tvarka. Naudoti konfidencialią informaciją tik vykdant darbo funkcijas. Šią informaciją laikyti konfidencialia ir po paciento mirties. IV. SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO TEISĖS 12. Direktoriaus pavaduotojas turi teisę: 12.1. duoti privalomus nurodymus pavaldžių padalinių darbuotojams ir kontroliuoti, kaip vykdomi jo nurodymai; 12.2. reikalauti iš pavaldžių darbuotojų pasiaiškinimų pateikimo dėl jų veiklos; 12.3. vykti į komandiruotes, mokymus, kvalifikacijos kėlimo kursus, stažuotes ir pan.; 12.4. atlikti pavaldžių padalinių darbo kontrolę, teikti pasiūlymus darbuotojų skatinimui, priedų, priemokų, vienkartinių išmokų skyrimui ar drausminės atsakomybės taikymui; 12.5. pasirašyti ir vizuoti dokumentus, susijusius su pavaldžių padalinių veikla pagal suteiktus direktoriaus įgaliojimus; 12.6. gauti dokumentus, kitą informaciją, reikalingą tinkamam darbo funkcijų vykdymui; 12.7. atsisakyti atlikti užduotį ar pavedimą, jeigu tai prieštarauja teisės aktams; 12.8. teikti pasiūlymus darbui tobulinti, paslaugų kokybei gerinti; 12.9. darbo reikalais naudotis tarnybiniu transportu, telefonu, kitomis darbo funkcijoms reikalingomis priemonėmis; 12.10. turėti kitų teisių, nustatytų kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose ir Sveikatos centro vidaus dokumentuose. |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | (8-528) 55814 |
| El. paštas: | |
| Adresas: | Trakai, Mindaugo g. 17, LT-21114 |