Direktoriaus pavaduotojas ugdymui (0,75 et.)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 108469
Skelbimo data: 2025-10-23
Skelbimas galioja iki: 2025-11-06 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ugdymui (0,75 et.)
Pareiginės algos koeficientas: 2,12
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3785,05
Darbo vieta (miestas): Kaunas
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

NR. 5

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Pareigybės grupė – įstaigos vadovų ir pavaduotojų.
  2. Pareigybės pavadinimas – Direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
  3. Pareigybės lygis – A2.
  4. Pareigybės paskirtis: organizuoti Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijos ugdymo procesą, vykdyti jo stebėseną ir priežiūrą, rūpintis mokinių ugdymo kokybės užtikrinimu, saugių mokymosi sąlygų sudarymu, koordinuoti, organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus pedagoginio personalo darbą.
  5. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui yra pavaldus Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijos direktoriui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

6.1. atitikti vieną šių reikalavimų:

6.1.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;

6.1.2. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;

6.1.3. turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;

6.2. mokėti naudotis informacinėmis komunikacinėmis technologijomis;

6.3. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688, reikalavimus.

6.4. mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) B1 lygiu;

6.5. žinoti švietimo įstaigų veiklą reglamentuojančius dokumentus, darbo teisinius santykius, vaikų teisių apsaugos įstatymą, gebėti rengti dokumentus pagal galiojančius teisės aktus;

6.6. turėti patirties bendraujant su švietimo institucijų atstovais, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), socialiniais partneriais, jaunimo organizacijomis, neformaliomis jaunimo grupėmis;

6.7. mokėti naudotis informacinėmis komunikacinėmis technologijomis;

6.8. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti ir valdyti informaciją, rengti išvadas;

6.9. savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą;

7. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti:

7.1. švietimo politiką, mokyklos veiklos planavimą ir įgyvendinimą;

7.2. ugdymo turinio vadybą;

7.3. edukacinių aplinkų kūrimą ir tobulinimą;

7.4. mokinių saugumo ir lygių galimybių užtikrinimą;

7.5. mokyklos kultūros formavimą ir kaitą;

7.6. mokyklos veiklos įsivertinimo organizavimą ir gautų duomenų panaudojimą veiklai tobulinti;

7.7. savivaldos institucijų plėtojimą ir jų įtraukimą į mokyklos valdymą;

7.8. bendradarbiavimą su socialiniais partneriais;

7.9. tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ir švietimą;

7.10. darbuotojų funkcijų reglamentavimą ir darbo saugą;

7.11. turto ir lėšų administravimą ir valdymą;

7.12. asmens duomenų teisinę apsaugą;

7.13. dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;

7.14. bendradarbiavimą su socialiniais partneriais;

7.15. mokytojų ir klasės auklėtojų pareiginius nuostatus bei saugos darbe instrukcijas;

7.16. saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos bei elektrosaugos normas, taisykles ir jų laikytis.

8. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui savo veikloje privalo vadovautis:

8.1. Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu ir kitais įstatymais, reguliuojančias švietimo įstaigų veiklą;

8.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymais, Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus, švietimo skyriaus vedėjo įsakymais, reguliuojančias ugdymo vadybą, mokinių saugumo užtikrinimą ir kt.;

8.3. Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijos nuostatais; darbo tvarkos taisyklėmis; darbo sutartimi;

8.4. kitais Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijos lokaliais teisės aktais (įsakymais, taisyklėmis, potvarkiais, nurodymais ir pan.), šiuo pareigybės aprašymu;

8.5. pedagogų etikos kodeksu.

9. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui privalo laiku ir kokybiškai atlikti Gimnazijos nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse bei Gimnazijos direktoriaus įsakymu patvirtintame pareigų pasiskirstyme numatytas pareigas ir funkcijas.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

10. Pavaduotojas ugdymui atlieka šias funkcijas:

10.1. telkia bendruomenę Lietuvos Respublikos ir Kauno miesto savivaldybės švietimo politikos įgyvendinimui, organizuodamas kuruojamos srities struktūrų veiklos planavimą, jų veiklos planų programų suderinimą, teikdamas planus tvirtinti Gimnazijos direktoriui mokslo metų pradžioje, reguliariai ir kokybiškai vykdydamas planų įgyvendinimo priežiūrą, atlikdamas reikalingas veiklos korekcijas ugdymo proceso kokybei užtikrinti, nuolat informuodamas, konsultuodamas įstaigos kolektyvą, bendradarbiaudamas su moksleiviais, jų tėvais, mokytojais, diegdamas ugdymo naujoves, didinančias Gimnazijos veiklos efektyvumą; savo darbą organizuoja pagal veiklos planą, parengtą atsižvelgiant į prioritetus, uždavinius ir kuruojamas sritis;

10.2. vadovauja Gimnazijos strateginio, metinio, ugdymo plano rengimui / dalyvauja ir teikia pasiūlymus rengiant Gimnazijos strateginį planą, ugdymo planą, metinį veiklos planą;

10.3. organizuoja ir vykdo Gimnazijos strateginio, metinio, ugdymo planų įgyvendinimą;

10.4. vykdo mokinių priėmimą į Gimnaziją, bendrauja su priimamais mokiniais ir jų tėvais;

10.5. organizuoja ir koordinuoja Metodinės tarybos, metodinių grupių veiklą, koordinuoja ir prižiūri mokytojų ir specialistų metodinio darbo, kvalifikacijos kėlimo, atestacijos klausimus, inicijuoja pedagoginės patirties sklaidą;

10.6. organizuoja ir koordinuoja gimnazijos vidaus veiklos kokybės įsivertinimą, kartu su darbo grupe vykdo gautų duomenų apdorojimą, sisteminą duomenis, organizuoja jų panaudojimą veiklai tobulinti;

10.7. koordinuoja Pagrindinio ugdymo programos (II dalies) įgyvendinimą (I ir II klasės) organizuoja ir kontroliuoja pagrindinio ugdymo programos II dalies (I–II klasėse) ugdymo procesą, vadovaudamasi gimnazijos strategija, ugdymo ir veiklos planais;

10.8. koordinuoja I-IV klasių mokinių socialinę pilietinę veiklą ir apskaitą;

10.9. koordinuoja Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimą (III ir IV klasėse); organizuoja ir kontroliuoja vidurinio ugdymo (III–IV gimn. klasėse) procesą, vadovaudamasi gimnazijos strategija, ugdymo bei veiklos planais;

10.10. organizuoja pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą bei tobulinimąsi gimnazijoje, inicijuoja pedagoginės patirties sklaidą, atsako už mokymo lėšų, skirtų mokytojų kvalifikacijos tobulinimui, tikslingą panaudojimą;

10.11. atsako už mokinių saugą, mokinių supažindinimą su saugaus elgesio instruktažais, vykdo žmogaus saugos mokymo įgyvendinimo pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas kontrolę;

10.12. atsako už informacijos pateikimą strateginio planavimo ir informacinėje sistemoje STRAPIS.

10.13. atsako už pagrindinio ugdymo pasiekimų, vidurinio ugdymo brandos egzaminų (pirmųjų ir antrųjų dalių), įskaitų, bandomųjų egzaminų, diagnostinių patikrų organizavimą ir vykdymą, rezultatų analizavimą, jų veiksmingo panaudojimo ugdymo procesui tobulinti inicijavimą, atlieka darbą NECIS sistemoje. Nustatyta tvarka teikia informaciją Nacionalinei švietimo agentūrai;

10.14. koordinuoja I–IV klasių pamokų tvarkaraščio rengimą, tenkinantį mokinių poreikius; tvarkaraščių pakeitimus;

10.15. organizuoja mokytojų ir mokinių registro tvarkymą; atsako už informacijos teisingumą, pateikia informaciją mokinių registrui, rengia ŠVIS statistines ataskaitas;

10.16. organizuoja ir vykdo išsilavinimo dokumentų (pagrindinio ugdymo programos baigimo pažymėjimų, brandos atestatų, kitų pažymėjimų) išdavimą;

10.17. vadovauja mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos komisijai;

10.18. kuruoja klasių auklėtojų darbą. Vykdo klasių veiklos dokumentų, klasių el. dienyno priežiūrą;

10.19. kuruoja paskirtus mokomuosius dalykus ir metodinių grupių veiklas;

10.20. derina mokytojų dalyko ilgalaikius planus, pasirenkamųjų dalykų, modulių programas, vadovauja ilgalaikių planų laikymosi priežiūrai;

10.21. komplektuoja klases (fiksuoja mokinių atvykimą, išvykimą, kontroliuoja mokinių bylų tvarkymą);

10.22. organizuoja pamokų vadavimą, sudaro pamokų vadavimo tvarkaraštį, skelbia jį mokytojams ir mokiniams, sudaro mokytojų budėjimo grafikus, organizuoja mokytojų budėjimą ir teikia pasiūlymus dėl tvarkos tobulinimo;

10.23. administruoja el. dienyną TAMO, prižiūri Tamo dienyno pildymą pagal kuruojamas sritis;

10.24. koordinuoja elektroninio dienyno naudojimo ugdymo procese veiklas, teisės aktų nustatyta tvarka atsako už perkeltų į skaitmeninę laikmeną duomenų teisingumą, tikrumą ir autentiškumą;

10.25. koordinuoja neformalųjį mokinių švietimą, rengia I–IV klasių neformaliojo švietimo pamokų tvarkaraštį, tenkinantį mokinių poreikius, vykdo NŠ grupių elektroninio dienyno (TAMO) ir kitos dokumentacijos tvarkymo kontrolę, vykdo neformaliojo vaikų švietimo veiklos priežiūrą;

10.26. ruošia duomenis tarifikacijos sudarymui, vykdo pavaduotų pamokų apskaitą;

10.27. organizuoja pedagoginį tėvų švietimą;

10.28. planuoja ir koordinuoja renginių Gimnazijoje ir už jos ribų organizavimą (mokslo metų pradžios, religinių, valstybinių ir kalendorinių švenčių minėjimus);

10.29. planuoja ir organizuoja mokyklines olimpiadas ir akademinius konkursus;

10.30. organizuoja mokymo priemonių ir metodinės literatūros ugdymo procesui įsigijimą;

10.31. kuruoja studentų praktiką;

10.32. inicijuoja kuruojamų sričių stebėseną, vykdo šios veiklos analizę ir priežiūrą;

10.33. organizuoja ir prižiūri sergančių moksleivių mokymą namuose, rūpinasi specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo klausimais.

10.34. rengia su kuruojama veikla susijusius įsakymu projektus;

10.35. vykdo dokumentų apskaitą pagal patvirtintą metų dokumentacijos planą;

10.36. organizuoja, vertina, prižiūri ugdymo planų, bendrųjų programų vykdymą, rengia vadovėlių, naujų mokymo priemonių, ugdymo metodų ir formų aptarimus;

10.37. rengia statistines mokinių mokymosi pasiekimų ataskaitas, kaupia statistinę informaciją apie gimnazijos veiklą ir perduoda kitoms įstaigoms, prižiūri ir vertina ugdymo įgyvendinimą, analizuoja pokyčius;

10.38. analizuoja pusmečių ir metinius I–IV klasių mokinių pažangos rezultatus, rengia suvestines, ataskaitas; kontroliuoja klasių dokumentų tvarkymą;

10.39. stebi ir analizuoja kaip mokinių žinios, gebėjimai ir įgūdžiai atitinka valstybinių programų reikalavimus, vertina ugdymo rezultatus, sprendžia mokinių ugdymo problemas;

10.40. stebi ir analizuoja mokinių lankomumą, kartu su dalykų mokytojais, klasių auklėtojais, socialiniu pedagogu ir tėvais sprendžia mokinių drausmės problemas;

10.41. vykdo mokinių mokymosi krūvių reguliavimo priemonių įgyvendinimo priežiūrą;

10.42. kontroliuoja ir užtikrina sanitarinių–higieninių reikalavimų laikymąsi įstaigos veiklos kuruojamose srityse;

10.43. skirsto mokytojų krūvį, rengia darbuotojų darbo grafikus;

10.44. vykdo pagrindinio ugdymo programos, vidurinio ugdymo programos elektroninio dienyno (TAMO) ir kitos dokumentacijos tvarkymo kontrolę, priėmimą ir pridavimą į gimnazijos archyvą;

10.45. analizuoja pusmečių ir metinius I–IV klasių mokinių pažangos rezultatus, rengia suvestines, ataskaitas; kontroliuoja klasių dokumentų tvarkymą;

10.46. atsako už formaliojo ugdymo projektinę veiklą, kultūrinę pažintinę veiklą, rūpinasi gimnazijos kultūra (mokinių aprangos kodo reikalavimų įgyvendinimu);

10.47. koordinuoja mokinių savivaldos veiklą;

10.48. atsako už gimnazijos išorinį informavimą (gimnazijos internetinę svetainę, ryšius su spauda), palaiko gimnazijos bendruomenės ryšius su miesto kultūros ir meno įstaigomis, bendruomenėmis;

10.49. rūpinasi naujai atvykusių mokinių adaptacija gimnazijoje;

10.50. rengia statistines mokinių mokymosi pasiekimų ataskaitas; kaupia statistinę informaciją apie gimnazijos veiklą, perduoda kitoms įstaigoms (pagal poreikį);

10.51. rūpinasi naujai atvykusių mokytojų adaptacija gimnazijoje;

10.52. dalyvauja mokytojų tarybos, gimnazijos tarybos posėdžiuose, administracijos ir kituose pasitarimuose, rengia pranešimus, pasisakymus;

10.53. pavaduoja direktorių jam sergant, atostogaujant ar esant komandiruotėje;

10.54. vykdo kitus teisėtus direktoriaus pavedimus.

IV SKYRIUS

MOKINIŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMAS

11. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui, įtaręs ar pastebėjęs žodines, fizines, socialines patyčias, smurtą:

11.1. nedelsdamas įsikiša ir nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus;

11.2. primena mokiniui, kuris tyčiojasi, smurtauja ar yra įtariamas tyčiojimusi, gimnazijos nuostatas ir mokinio elgesio taisykles;

11.3. raštu informuoja patyrusio patyčias, smurtą mokinio klasės auklėtoją apie įtariamas ar įvykusias patyčias;

11.4. esant grėsmei mokinio sveikatai ar gyvybei, nedelsiant kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis: mokyklos darbuotojus, tėvus (globėjus, rūpintojus), direktorių ir/ar kitas institucijas (pvz.: policiją, greitąją pagalbą ir kt.).

12. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui įtaręs, ar pastebėjęs patyčias kibernetinėje erdvėje arba gavęs apie jas pranešimą:

12.1. esant galimybei išsaugo vykstančių patyčių kibernetinėje erdvėje įrodymus ir nedelsdamas imasi reikiamų priemonių patyčioms kibernetinėje erdvėje sustabdyti;

12.2. įvertina grėsmę mokiniui ir, esant poreikiui, kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis: mokyklos darbuotojus, tėvus (globėjus, rūpintojus), direktorių ar kitas institucijas (policiją);

12.3. pagal galimybes surenka informaciją apie besityčiojančių asmenų tapatybę, dalyvių skaičių ir kitus galimai svarbius faktus;

12.4. raštu informuoja patyčias patyrusio mokinio klasės auklėtoją apie patyčias kibernetinėje erdvėje ir pateikia įrodymus (išsaugotą informaciją);

12.5. turi teisę apie patyčias kibernetinėje erdvėje pranešti Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybai pateikdamas pranešimą interneto svetainėje adresu www.draugiskasinternetas.lt.

V SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

13. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už:

13.1. gimnazijos nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse, pareigybės aprašyme numatytų ir direktoriaus įsakymu priskirtų kuruojamų sričių bei pareigų kokybišką vykdymą;

13.2. veiksmus, nesuderinamus su jų pareigomis (nors ir nedarbo metu);

13.3. valstybinės bei Kauno miesto švietimo (ugdymo turinio) politikos įgyvendinimą gimnazijos lygmeniu.

14. Emociškai saugios mokymo (si) aplinkos puoselėjimą, reagavimą į smurtą ir patyčias pagal Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijoje tvarkos aprašą.

15. Direktoriaus pavaduotojui ugdymui gali būti taikoma drausmės, materialinė arba baudžiamoji atsakomybė, jeigu jis:

15.1. dėl savo neveiklumo leido darbuotojams pažeidinėti darbo drausmę, nevykdyti arba aplaidžiai vykdyti savo pareigas, dėl ko susidarė prielaidos įvykti arba įvyko nelaimingas atsitikimas, kilo gaisras;

15.2. davė darbuotojams privalomus neteisėtus nurodymus;

15.3. neatliko savo pareigų;

15.4. savo veiksmais padarė gimnazijai materialinę žalą.

16. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui už darbo drausmės pažeidimus gali būti traukiamas drausminei atsakomybėn. Drausminę nuobaudą skiria gimnazijos direktorius.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 37) 42 23 87
El. paštas: dgg@darius-girenas.kaunas.lm.lt
Adresas: Kaunas, Miško g. 1, LT-44321
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.