Direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Skelbimo nr.: | 69539 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-03-19 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Viešoji įstaiga Vilniaus statybininkų rengimo centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Vilniaus statybininkų rengimo centras |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Viešosios įstaigos Vilniaus statybininkų rengimo centro direktoriaus pavaduotojas ugdymui yra įstaigos vadovo pavaduotojas (darbas - laikomas pedagoginiu). 2. Pareigybės lygis - A2. 3. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui - tiesiogiai pavaldus Viešosios įstaigos Vilniaus statybininkų rengimo centro direktoriui (toliau – Įstaigos vadovui).
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1 turėti ne žemesnį nei magistro ar jam prilygintą aukštojo mokslo išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją; 4.2. turėti ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą; profesinio mokymo programų vykdymo ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos patirtį; ne mažesnę kaip 3 metų vadovavimo suaugusių asmenų grupei (grupėms) patirtį. 4.3. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymu, Vyriausybės nutarimais bei kitais su švietimo administravimu ir politika susijusiais teisės aktais ir gebėti juos taikyti praktikoje; 4.4. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių); 4.5. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, valdyti informaciją ir rengti išvadas, planuoti mokymo įstaigos ugdomąją veiklą, vertinti, analizuoti, stebėti ugdymo procesą, jo rezultatus, pokyčius teikti išvadas ir siūlymus darbui tobulinti; 4.6. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme. 4.7. mokėti rengti Centro lokalinius dokumentus, gebėti rengti ir įforminti dokumentus, vadovaujantis dokumentų rengimo ir apskaitos reikalavimais 4.8. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti ir įgyvendinti Centro bendruomenės veiklą; 4.9. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; 4.10. gebėti dirbti komandoje, kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus Centro bendruomenės narių santykius, laikytis pedagoginės etikos normų; 4.11.gerai išmanyti šiuolaikinės pedagogikos-psichologijos pagrindus, gebėti juos panaudoti savo veikloje; 4.12.žinoti VSRC struktūrą, darbo tvarkos, etikos kodekso, saugos darbe, gaisro saugos, civilinės saugos taisykles, elektrosaugos reikalavimus; 4.13.išmanyti profesinio mokymo, bendrojo ugdymo planų sudarymo, ugdymo proceso organizavimo principus; 4.14.turėti įgūdžių strateginio planavimo, administravimo valdymo, švietimo politikos įgyvendinimo srityje; 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas turi žinoti ir išmanyti: 5.1. švietimo politiką; 5.2. Centro kultūros formavimą ir kaitą; 5.3. bendradarbiavimą su socialiniais partneriais; 5.4. Centro veiklos įsivertinimo organizavimą ir gautų duomenų panaudojimą veiklai tobulinti; 5.5. Centro veiklos kokybės užtikrinimo principus; 5.5. ugdymo turinio vadybą; 5.6. edukacinių aplinkų kūrimą ir tobulinimą; 5.7. mokinių saugumo ir lygių galimybių užtikrinimą; 5.8. tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ir švietimą. 5.9. lietuvių kalbos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktais nustatytos valstybinės kalbos mokėjimo kategorijos reikalavimus šiai pareigybei. 5.10. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją (informacinių technologijų žinias ir gebėjimus, pakankamus darbui kompiuteriu profesinėje veikloje vartotojo lygiu, mokėti dirbti MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, Internet Explorer programomis). III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. vykdo Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos numatytas ugdymo reformas; 6.2. rengia ugdymo planus, organizuoja ugdymo planų įgyvendinimo procesą; 6.3. rūpinasi mokinių pasiekimais ir pažanga, analizuoja ugdymo(si) procesą, ugdymo(si) kokybę, pokyčius, teikia Centro direktoriui siūlymus ugdymo organizavimui ir kokybei gerinti; 6.4. kuruoja metodinę veiklą mokykloje, teikia metodinę pagalbą pedagogams, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjams, vertina jų praktinę veiklą; 6.5. skatina pedagogus savarankiškam nuolatiniam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui, atestavimuisi, organizuoja Centro pedagogų, švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimą, analizavimą ir duomenų kaupimą; 6.6. administruoja mokyklos elektroninį dienyną, PMIS sistemą; koordinuoja elektroninio dienyno naudojimo ugdymo procese veiklas bei teisės aktų nustatyta tvarka užtikrina į skaitmeninę laikmeną perkeltų duomenų teisingumą, tikrumą ir autentiškumą; 6.7. vadovauja Vaiko gerovės komisijai, užtikrina mokinių saugumą ir lygias galimybes, koordinuoja mokyklos Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo tvarkos apraše numatytų veiklų vykdymą; 6.8. rūpinasi palankaus mikroklimato ugdymui(si) ir darbui kūrimu, padeda užtikrinti motyvuojančią, sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms aplinką, puoselėja demokratinius Centro bendruomenės santykius; 6.9. organizuoja mokinių nusikalstamumo ir žalingų įpročių prevencinę veiklą, bendradarbiavimą su institucijomis, atsakingomis už mokinių prevencinę veiklą; 6.10. rūpinasi inovacijų į mokymo ir mokymosi procesą diegimu; 6.11. dalyvauja parenkant pedagogus, nustatant jų darbo krūvį; 6.12. rengia pavaldžių Centro darbuotojų pareigybių aprašymus, vertina pavaldžių darbuotojų pasiektus metinius rezultatus ir nustato einamųjų metų užduotis; 6.13. rengia direktoriaus įsakymų projektus, veiklą reglamentuojančius dokumentus (tvarkos aprašus ir kt.), organizuoja jų svarstymą ir derinimą su Centro savivaldos institucijomis savo kompetencijos ribose; 6.14. teikia informaciją direktoriui apie ugdymo(si) ir darbo proceso organizavimą; 6.15. suderinus su direktoriumi, atstovauja VSRC kitose institucijose; 6.16. rengia, tikslina ir derina viešinimui skirtą su ugdymu susijusią informaciją apie VSRC; 6.17. rengia, tikslina ir derina ataskaitas ugdymo klausimais Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai, ir kitoms institucijoms; 6.18. vadovauja direktoriaus įsakymu sudarytoms darbo grupėms, komisijoms; 6.19. pavaduoja direktorių jo komandiruotės, laikino nedarbingumo, kasmetinių ar tikslinių atostogų ir kitu laikotarpiu; 6.20. vykdo kitus, su mokyklos vykdoma veikla susijusius teisėtus Centro direktoriaus nurodymus. IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ 7. Šias pareigas einantis darbuotojas atsako: 7.1. už tai, kad šiame pareigybės aprašyme nustatytos funkcijos būtų atliekamos tinkamai ir laiku; 7.2. už jam pavestų dokumentų pildymo kokybę, tvarkymą ir saugumą; 7.3. už jam patikėtų materialinių vertybių saugojimą; 7.4. už konfidencialios informacijos išsaugojimą; 7.5. už darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės ir civilinės saugos, elektrosaugos ir higienos reikalavimų vykdymą; 7.6. už Įstaigos vietinių norminių teisės aktų (darbo tvarkos taisyklių, tvarkų, instrukcijų, nurodymų, įsakymų ir kt.) vykdymą. 8. Už savo pareigų netinkamą vykdymą ar nevykdymą, už įstatymų pažeidimus, padarytus vykdant savo veiklą, už padarytą materialinę žalą darbuotojas atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų ir Įstaigos darbo tvarkos taisyklių nustatyta tvarka. |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Laisvės pr. 53 |