Darbo pobūdis:
Direktoriaus pavaduotojo ugdymui veiklą reglamentuoja Klaipėdos lopšelio-darželio „Versmė“ nuostatai, direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybės aprašas, vidaus tvarkos taisyklės, pareigų pasiskirstymas.
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui: - organizuoja pedagoginio personalo darbą, vykdo pedagoginės veiklos priežiūrą, koordinuoja įstaigos veiklos vertinimą ir įsivertinimą;
- organizuoja, ugdymo programų rengimą, įgyvendinimą, vertinimą ir atnaujinimą;
- koordinuoja Vaiko gerovės komisijos veiklą;
- analizuoja ir vertina vaikų ugdymo(si) pasiekimus ir pažangą, jų atitikimą individualios brandos rodikliams;
- teikia metodinę pagalbą pedagogams, analizuoja ugdomąją veiklą reglamentuojančius dokumentus, kontroliuoja jų vykdymą, rengia statistinių duomenų ataskaitas;
- rūpinasi personalo karjera (skatina pedagogus savarankiškam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui);
- inicijuoja naujų ugdymo(si) technologijų ir strategijų diegimą;
- siekia kaitos, kartu su kitais bendruomenės nariais puoselėja įstaigos kultūrines tradicijas;
- bendradarbiauja su pedagogais, ugdytinių tėvais ir kitais bendruomenės nariais, koordinuoja darbo grupių, komandų veiklą, organizuoja tėvų švietimą;
- atsako už ugdytinių, pedagogų ir įstaigos veiklos duomenų banko tvarkymą vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais;
- organizuoja pedagoginės veiklos tyrimus, juos apibendrina, aptaria su įstaigos bendruomene;
- sudaro pedagogų darbo laiko apskaitos žiniaraščius, darbo grafikus;
- supažindina pedagogus su pareigybių aprašymais, rūpinasi naujai priimtų pedagogų adaptacija;
- atlieka edukacinių aplinkų, pedagoginių sąlygų gerinimo analizę, planuoja reikalingų priemonių įsigijimą;
- vykdo kitus Lopšelio-darželio direktoriaus teisėtai jam pavestus būtinus darbus, deleguotas vadybines funkcijas, susijusias su direktoriaus pavaduotojo ugdymui veikla;
- pavaduoja direktorių jo atostogų, komandiruotės ar ligos metu.
Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentams: - turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
- turėti specialiojo pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų nepertraukto pedagoginio darbo stažą;
- gerai mokėti lietuvių kalbą;
- mokėti bent vieną iš Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, vokiečių, prancūzų);
- mokėti naudotis informacinėmis technologijomis bei jų programomis;
- išmanyti įstaigos veiklos organizavimą, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo metodus, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procesą reglamentuojančius teisės aktus, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, dokumentų rengimo taisykles;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovavimo asmenų grupei (grupėms) patirtį;
- sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
Privalumai: - žinoti darbo su vaikais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių, ypatumus;;
- kiti privalumai nurodomi pretendento nuožiūra.
|