Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 101247
Skelbimo data: 2024-12-06
Skelbimas galioja iki: 2024-12-20 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilniaus lopšelis-darželis "Vaidilutė"
Konkursą organizuojanti įstaiga: Vilniaus lopšelis-darželis "Vaidilutė"
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Lopšelio-darželio steigėjas – Vilniaus miesto savivaldybė.

Veiklos rūšis – ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas.
Pareigybės aprašymas:

Vilniaus lopšelis-darželis „Vaidilutė“ skelbia konkursą direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigoms užimti 1,0 etatu, sudarant neterminuotą darbo sutartį.

Pareigybės lygis - A2. Darbo sutartis – neterminuota.

Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

Pareigybės rūšis: Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.

Darbo užmokestis:

  1. Darbo apmokėjimui taikomas pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas, nuo 1,9592 iki 1,9659, priklausantis nuo mokinų skaičiaus įstaigoje ir pedagoginio darbo stažo. Darbo užmokestis neatskaičius mokesčių yra 3,497 - 3,509 Eur
  2. Pareiginės algos kintamoji dalis.

Reikalavimai pretendentams:

1.1. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir pedagogo kvalifikacija (ikimokyklinis, priešmokyklinis ugdymas). Turėti ne mažesnį kaip 5 metų nepertraukto pedagoginio darbo stažą bei ne mažiau kaip 1 metų vadovavimo žmonių grupei patirtį.

1.2.Mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, apibrėžtą Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų nustatymo ir jų taikymo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų nustatymo ir jų taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

1.3.Gebėti numatyti veiklos prioritetus, ugdymo proceso tikslus ir uždavinius, veiklos turinį, gebėti dirbti su veiklą reglamentuojančiais dokumentais.

1.4.Išmanyti įtraukties princypų įgyvendinimo švietimo įstaigoje princypus;

1.5. Išmanyti įstaigos veiklos organizavimą, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procesą reglamentuojančius teisės aktus, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo metodus, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, dokumentų rengimo taisykles ir gebėti juos taikyti praktiškai;

1.6.Žinoti šiuolaikinės pedagogikos, psichologijos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje.

1.7.Mokėti naudotis IKT priemonėmis (MS Office ir kitomis programomis bei programiniais paketais, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis).

1.8.Būti darbščiam, sąžiningam, iniciatyviam, laikytis pedagogo etikos kodekso, gebėti dirbti komandoje, savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų darbą, rengti ataskaitas ir kitus dokumentus.

1.9. Būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Švietimo įstatyme.

Privalumai:

1.1.turėti ne žemesnį kaip magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam prilygintą aukštojo mokslo kvalifikaciją;

1.2.Patirtis darbo bei metodinėse grupėse.

1.3.Mokėti bent vieną ES darbo kalbų (anglų, vokiečių, prancūzų) ne žemesniu kaip B1 lygiu.

1.4.Ryšių su visuomene sklaida: vidinės ir išorinės komunikacijos patirtis.

1.5.kiti privalumai nurodomi pretendento nuožiūra.

Pareigas einančio darbuotojo funkcijos:

  1. Organizuoja pedagoginio personalo darbą, vykdo pedagoginės veiklos priežiūrą, koordinuoja įstaigos veiklos vertinimą ir įsivertinimą;
  2. Organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja ugdymo turinį, užtikrina ugdymo proceso planavimą, įgyvendinimą, ugdymo kokybę;
  3. Organizuoja ugdymo programų rengimą, įgyvendinimą, vertinimą ir atnaujinimą;
  4. Organizuoja ir koordinuoja darbo grupių ir komisijų veiklą;
  5. Koordinuoja lopšelio-darželio metodinę veiklą, kaupia metodinės veiklos medžiagą, organizuoja metodinius renginius įstaigoje ir/ar už jos ribų;
  6. Prižiūri, kontroliuoja vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo ir įsivertinimą pagal įstaigoje galiojančią tvarką;
  7. Teikia metodinę, profesinę pagalbą mokytojams – rūpinasi personalo karjera (skatina pedagogus savarankiškam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui, atestacijai), prižiūri, kaip vykdoma švietimo politika ir pedagogo veiklą reglamentuojantys dokumentai;
  8. Inicijuoja naujų ugdymo(-si) metodų, technologijų ir strategijų diegimą;
  9. Siekia profesinio augimo ir kaitos, kartu su kitais bendruomenės nariais puoselėja įstaigos kultūrines tradicijas;
  10. Bendradarbiauja su pedagogais, ugdytinių tėvais (globėjais), organizuoja pedagoginį tėvų (globėjų) švietimą, konsultacijas, individualius pokalbius su jais;
  11. Organizuoja pedagoginės veiklos tyrimus, juos apibendrina, aptaria su įstaigos bendruomene;
  12. Išmano universalaus dizaino mokymuisi (UDM) ir ugdymuisi prieigos ypatumus, prižiūri, kontroliuoja įtraukaus ugdymo įgyvendinimą įstaigoje, rūpinasi UDM prieigos kūrimu ir įgyvendinimu įstaigoje;
  13. Sudaro pedagogų darbo grafikus, atostogų eilę;
  14. Supažindina pedagogus su pareigybių aprašymais, rūpinasi naujai priimtų pedagogų adaptacija.
  15. Tvarko ugdomojo proceso dokumentaciją, dalyvauja darbo grupėse rengiant lopšelio-darželio strateginį planą bei metinį veiklos planą;
  16. Sudaro ugdymo užsiėmimų, neformalaus ugdymo užsiėmimų tvarkaraščius, koordinuoja švietimo pagalbos specialistų tvarkaraščių rengimą;
  17. Dalyvauja vaiko gerovės komisijos darbe;
  18. Konsultuoja pedagogus dėl vaikų ugdymo(si) proceso organizavimo ir vykdymo, ekskursijų, renginių, projektų ir kt. iniciatyvų aktualumo ir įgyvendinimo, siekiant vaikų ugdymo kokybės;
  19. Koordinuoja elektroninio žurnalo nuostatų įgyvendinimą;
  20. Rūpinasi lopšelio-darželio įvaizdžio formavimu;
  21. Vadovaujasi Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu „Dėl valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų veiklos vertinimo nuostatų patvirtinimo“ įsakymu 2018 m. kovo 27 d. Nr. V-279, atlieka savo veiklos analizę, rengia veiklos užduočių ataskaitą;
  22. Rūpinasi palankaus mikroklimato kūrimu įstaigoje, puoselėja demokratinius įstaigos ir bendruomenės santykius;
  23. Savo kompetencijos ribose, rengia reikalingus įstaigos vidaus tvarkomuosius, informacinius dokumentus;
  24. Rūpinasi ugdymosi priemonių apskaita, saugojimu, kontroliuoja jų tikslingą ir tvarų panaudojimą;
  25. Pavaduoja direktorių jo atostogų, ligos, komandiruočių ir kitais atvejais;
  26. Vykdo kitus direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kurie padėtų įgyvendinti lopšelio-darželio tikslus;
  27. Periodiškai tikrinasi sveikatą, turi išklausyti privalomojo higienos įgūdžių mokymo bendrąją ir specialiąją programą bei vadovaujantis Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo, pagal 2024-11-01 str.30, turėti įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro pažymą.
  28. Vadovautis Lietuvos Respublikos teisės aktais, lopšelio-darželio nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis, pareigybės aprašymu ir darbo grafiku.

Dokumentai, kuriuos privalo pateikti pretendentas:

  1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Užpildytą pretendento anketą (Pretendento anketos formos pavyzdys patvirtintas 2017 m. birželio 21 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 496).
  4. Asmens tapatybę, išsilavinimą, kvalifikaciją ir darbo stažą patvirtinančių dokumentų kopijas;
  5. Asmeninių privalumų sąrašą, kuriame laisva forma nurodyti gebėjimai, įgūdžiai ir dalykinės savybės.
  6. Kiti dokumentai, patvirtinantys pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams, kopijas.
  7. Rekomendaciją, jei tokią turi.

Dokumentai teikiami elektroniniu būdu per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą (VATIS prašymų teikimo modulį).

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Rinktinės g.29
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.