Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams
| Skelbimo nr.: | 108457 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-10-27 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-11-10 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla |
| Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams |
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,26 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2249,60 |
| Darbo vieta (miestas): | Gargždai |
| Informacija apie įstaigą: | Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla turi tris skyrius: ikimokyklinio ugdymo skyrių Liepų g. 1, Vėžaičiai, Lapių skyrių, Žvelsos g. 13 ir Girininkų skyrių Mokyklos g. 6. Daugiau informacijos https://vpm.vezaiciai.lt/administracine-informacija/darbo-skelbimai/ Atsakingas asmuo – direktorė Dalia Baliutavičienė, mob. 064059414; direktorius@vezaiciai.lt |
| Pareigybės aprašymas: | |
KLAIPĖDOS R. VĖŽAIČIŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIO REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ
direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams.
pavaduotojo ūkio reikalams pareigybė yra skirta organizuoti ir vadovauti mokyklos ūkio darbuotojų darbui, užtikrinti, kad ūkio objektai būtų tinkamai prižiūrimi ir naudojami, kad mokyklos ūkis funkcionuotų normaliai, nesukeldamas mokyklos veiklos sutrikimų; sudaryti mokyklos darbuotojams ir mokiniams saugias darbo sąlygas.
yra tiesiogiai pavaldus mokyklos direktoriui.
mokyklos direktorius. II. SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI PAREIGYBEI
aukštąjį išsilavinimą, žinantis mokyklos ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus, pasitikrinęs sveikatą, išklausęs privalomus higienos įgūdžių mokymus. 8. Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams turi išmanyti: 8.1. mokyklos higienos normas; 8.2. darbo tvarkos taisykles; 8.3. mokyklos nuostatus; 8.4. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus; 8.5. darbo, gaisrinės, civilinės saugos taisykles; 8.6. mokyklos pastatų, patalpų (klasių, kabinetų, dirbtuvių ir kt.) bei inventoriaus naudojimo ir priežiūros taisykles; 8.7. mokyklos teritorijos priežiūros tvarką; 8.8. buhalterinės apskaitos pagrindus; 8.9. higienos įgūdžių reikalavimus; 8.10. kitus mokyklos veiklą reglamentuojančius norminius aktus; 8.11. savo pareigybės aprašymą; 9. Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams turi turėti: 9.1. darbų saugos pažymėjimą; 9.2. gaisrinės saugos pažymėjimą; 9.3. civilinės saugos pažymėjimą. III. SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 10. Vadovauti ir organizuoti mokyklos ūkio darbuotojų darbą, užtikrinti ūkio objektų tinkamą priežiūrą ir naudojimą, sklandų mokyklos ūkio funkcionavimą. 11. Užtikrinti mokyklos pastato ir teritorijos tvarką ir švarą. 12. Užtikrinti mokykloje ir jos teritorijoje esančių įrenginių atitiktį saugos ir sveikatos reikalavimams. 13. Užtikrinti laisvą transporto priemonių privažiavimą prie mokyklos pastatų, priėjimą prie visų pastato durų iš vidaus ir išorės. 14. Užtikrinti mokyklos patalpų (klasių, kabinetų, dirbtuvių ir kt.) ir mokyklos teritorijos apšvietimo atitiktį galiojančioms higienos normoms. 15. Nustatytu laiku organizuoti mokyklos pastatų ir jų konstrukcijų sezonines bei neeilines apžiūras, techninę priežiūrą. 16. Organizuoti apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą. 17. Žiemos metu organizuoti sniego valymą nuo mokyklos teritorijoje esančių kelių, takų, pastatų, organizuoti kelių ir takų barstymą smėliu. 18. Užtikrinti mokyklos pastatų, patalpų, įrenginių, inventoriaus, kitų materialinių vertybių saugojimą ir priežiūrą, imtis priemonių bet kokiems nuostoliams išvengti. 19. Atsakyti už mokyklos materialines vertybes: ilgalaikį materialųjį ir nematerialųjį turtą, inventorių, atsargas, išskyrus bibliotekos fondą, dalyvauti jam patikėto turto inventorizacijoje. 20. Tvarkyti jam patikėtų materialinių vertybių apskaitą, rengti ir teikti ataskaitas apie šių vertybių judėjimą ir likučius. 21. Užtikrinti tinkamą mokyklos pastatų šildymo sistemos paruošimą šildymo sezonui. 22. Parengti mokyklos ūkio darbuotojų pareigybių aprašymus, darbo laiko grafikus, atostogų grafikus. 23. Pildyti ūkio darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius. 24. Organizuoti mokyklos aprūpinimą mokymo priemonėmis, mokymui reikalingomis medžiagomis, prietaisais, įrankiais ir įrengimais, valymo reikmenimis, dezinfekavimo medžiagomis, baldais. 25. Užtikrinti, kad maisto bloko ir kitiems ūkio darbuotojams būtų parengtos darbų saugos instrukcijos. 26. Užtikrinti, kad kabinetuose, virtuvėje naudojami elektros įranga ir mechaniniai prietaisai būtų techniškai tvarkingi, įžeminti, iškabintos jų saugaus naudojimo instrukcijos, būtų sukomplektuotos pirmosios pagalbos vaistinėlės. 27. Užtikrinti, kad visos mokyklos patalpos kasdien būtų valomos drėgnu būdu: kabinetai vieną kartą po pamokų, koridoriai, foje, sanitariniai mazgai – du kartus per dieną (ir atsiradus poreikiui), sporto salė – du kartus: po 3 pamokų ir pasibaigus užsiėmimams. 28. Užtikrinti, kad mokyklos langų stiklai būtų valomi ne rečiau, kaip du kartus per metus – iš išorės ir kartą per ketvirtį iš vidaus, kad šviestuvai būtų valomi ne rečiau, kaip kartą per ketvirtį. 29. Užtikrinti, kad visos naudojamos valymo, plovimo, dezinfekavimo priemonės būtų saugios, naudojamos pagal paskirtį. 30. Užtikrinti, kad po kiekvieno užsiėmimo technologijų kabinetuose būtų išvalytos šiukšlės. 31. Atsiradus maisto bloke graužikams, vabzdžiams ir parazitams, organizuoti maisto bloko dezinfekciją, dezinsekciją ir deratizaciją. 32. Kontroliuoti visų patalpų natūralaus ir mechaninio vėdinimo sistemų veikimą. 33. Neleisti elektros įrenginių prijungimui prie srovės šaltinio naudoti laidų ir kabelių su pažeista izoliacija. 34. Reikalauti iš pavaldžių darbuotojų, kad elektros skydai, skydeliai ir spintos būtų rakinamos. 35. Kontroliuoti, ar mokykloje esanti pranešimo apie gaisrą sistema patikimai veikia. 36. Pasirūpinti, kad nustatytu laiku būtų atliekama periodinė gesintuvų patikra. 37. Tikrinti, ar tvarkingas mokyklos priešgaisrinis hidrantas. 38. Tikrinti, ar priėjimai prie gaisrinių čiaupų neužkrauti, ar žmonių evakuavimo keliai ir išėjimai, koridoriai, prieangiai, laiptai neužkrauti sulūžusiais baldais ir kitais daiktais. 39. Pasirūpinti, kad būtų parengtas žmonių evakuavimo, kilus gaisrui, grafinis ir rašytinis planas, kad grafinis planas būtų pakabintas gerai matomoje vietoje prie įėjimo į kiekvieną pastato aukštą. 40. Užtikrinti, kad rašytiniame plane būtų aiškiai ir tiksliai aprašyti atitinkamų darbuotojų veiksmai kilus gaisrui, tų veiksmų atlikimo tvarka, būdai ir nuoseklumas. 41. Užtikrinti, kad su veiksmų planu darbuotojai būtų supažindinti pasirašytinai. 42. Pasirūpinti, kad koridoriuose, laiptinėse ir prie evakuavimo durų būtų krypties (gelbėjimosi) ženklai. 43. Mokyti ir instruktuoti darbuotojus gaisrinės, civilinės ir darbų saugos 44. Užtikrinti, kad būtų parengtas ekstremalių situacijų prevencijos priemonių planas, mokyklos gaisrinės saugos instrukcija. 45. Reikalauti, kad mokyklos darbuotojai laikytųsi nustatyto gaisrinio režimo, kad kiekvieną dieną, baigus užsiėmimus klasėse, dirbtuvėse, kabinetuose, mokytojai apžiūrėtų patalpas, išjungtų visus elektros ir dujų prietaisus, paliktų raktus raktinėje. 46. Rengiant mokinių šventes užtikrinti, kad eglučių ir patalpų iliuminacija būtų įrengta pagal galiojančias Elektros įrenginių naudojimo taisykles, kad popierinės ir kitokių degių medžiagų papuošalų, vėliavėlių girliandos būtų kabinamos tik ten, kur nėra pavojaus, kad jos užsidegs. 47. Stebėti mokyklą aptarnaujančios saugos tarnybos „Argus“ darbą, pranešti saugos tarnybai ar mokyklos vadovui apie sutartyje numatytų funkcijų neatitikimą ir kitus trūkumus. 48. Neleisti patalpose naudoti pirotechnikos priemonių, rūkyti. 49. Pastebėjus ar įtarus mokinį esant apsvaigus nuo alkoholio, tabako ar kitų psichiką veikiančių medžiagų, mokinio atžvilgiu vykdomą smurtą, prievartą, seksualinį ar kitokio pobūdžio išnaudojimą, patyčias, nedelsiant imtis tinkamų veiksmų ir prevencinių priemonių, apie tai informuoti Vaiko gerovės komisiją, mokyklos vadovus. 50. Pastebėjus mokinio atžvilgiu vykdomą smurtą, prievartą, seksualinį ar kitokio pobūdžio išnaudojimą, pranešti apie tai mokyklos vadovams, vaiko gerovės komisijai, Vaikų teisių apsaugos tarnybai. 51. Kontroliuoti, kad teisės aktais nustatytu periodiškumu būtų vykdoma mokyklinių autobusų techninė apžiūra, organizuoti jų remontą. 52. Kontroliuoti mokyklinių autobusų važiavimo maršrutus pagal sudarytus mokinių pavėžėjimo grafikus ir stoteles, atlikti atstumų matavimus. 53. Kontroliuoti mokyklinių autobusų degalų sunaudojimą pagal nustatytas degalų normas. 54. Kontroliuoti elektros ūkio priežiūros vykdymą. 55. Parengti vietinių teisės aktų, atsakymų į raštus projektus pagal atliekamas funkcijas, perduoti aktualius duomenis centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriui. 56. Inicijuoti, dalyvauti rengiant sutartis su paslaugų teikėjais. 57. Vykdyti mokyklos direktoriaus funkcijas, nesant direktoriaus ar direktoriaus pavaduotojų ugdymui. 58. Dalyvauti mokymuose, kvalifikacijos tobulinimo kursuose. 59. Deklaruoti privačius interesus. 60. Laikytis darbų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, elektros saugos, higienos normų reikalavimų. 61. Laikytis Darbo tvarkos taisyklių ir susitarimų. 62. Vykdyti teisėtus mokyklos direktoriaus ir kontroliuojančių pareigūnų nurodymus. 63. Neatskleisti žodžiu, raštu ar kitokiu pavidalu pašaliniams asmenims jokios asmens duomenų, dalykinės, finansinės bei kitokios konfidencialios informacijos, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant mokykloje. 64. Vengti bet kokio neigiamo poveikio mokyklos reputacijai. _____________________ |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | (8 46) 45 8232 |
| El. paštas: | |
| Adresas: | Klaipėdos r. sav. Vėžaičių mstl. Gargždų g. 28 |