Šeštadienis, gruodžio 21 d.

Direktoriaus pavaduotojas ūkiui

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 101531
Skelbimo data: 2024-12-20
Skelbimas galioja iki: 2025-01-09 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kauno lopšelis-darželis „Vaivorykštė“
Konkursą organizuojanti įstaiga: Kauno lopšelis-darželis „Vaivorykštė“
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ūkiui
Pareiginės algos koeficientas: 1,04
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1856,82
Darbo vieta (miestas): Kaunas
Informacija apie įstaigą: Ikimokyklinio ugdymo įstaiga. Minimalus pareiginės algos koeficientas 1,04 (2024 m. - 1857 Eur.), maksimalus - 1,6 (2024 m. - 2857 Eur.).
Pareigybės aprašymas:

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

  1. Direktoriaus pavaduotojas ūkiui turi žinoti, mokėti ir išmanyti:

1.1. įstaigos ūkio, viešųjų pirkimų administravimą reglamentuojančius norminius teisės aktus, instrukcijas, vidaus dokumentus;

1.2. įstaigos darbo organizavimą ir valdymą;

1.3. įstaigos teritorinį ir patalpų išsidėstymą bei jų eksploatacinį stovį;

1.4. įstaigos elektros, vandentiekio, šilumos, kanalizacijos, ventiliacijos, šildymo įrengimų ir komunikacijų stovį, technines savybes ir naudojimą;

1.5. įstaigos įrengimų, įrangos bei kito inventoriaus priežiūros ir eksploatacijos sąlygas;

1.6. pirkimo – pardavimo sutarčių sudarymo ir pasirašymo tvarką;

1.7. atsiskaitymo už įsigytus įrengimus, baldus, inventorių, kanceliarines prekes ir kitą turtą sąlygas ir tvarką;

1.8. santechnikos ir kitų ūkio inventoriaus remonto darbų organizavimo procesus;

1.9. pastatų, statinių ir patalpų priežiūros ar remonto darbų sąmatų sudarymo, vykdymo, tvirtinimo ir kontrolės tvarką;

1.10. medžiagų naudojimo ir nurašymo normatyvus;

1.11. pavaldaus personalo kvalifikaciją ir jų potencines bei technines galimybes;

1.12. pastatų, statinių, patalpų ir jų elementų naudojimo, panaudos, nuomos, priežiūros, remonto ir profilaktikos taisykles;

1.13. įstaigos turto naudojimo ir apsaugos nuo grobstymo, gadinimo ir vagysčių reikalavimus;

1.14. projektinės – sąmatinės dokumentacijos užsakymo, rengimo sprendimų įgyvendinimo tvarką;

1.15. materialinės atskaitomybės sutarčių sudarymo tvarką ir atsakomybę už jos įsipareigojimų nevykdymą ar jose nustatytų sąlygų pažeidimus;

1.16. pareigybės aprašų rengimo tvarką;

1.17. darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, ekologijos, elektrosaugos, higienos ir gamybinės sanitarijos reikalavimus;

1.18. bendravimo su klientais, tiekėjais, užsakovais ir verslo partneriais etikos normas ir bendravimo kultūrą;

1.19. skatinti darbuotojus gerbti ir puoselėti įstaigos vardą, turtą ir prestižą;

1.20. suprasti savo klaidas ir daryti iš jų išvadas;

1.21. dirbti kompiuteriu Microsoft Excel, Power Point, programomis, Dokumentų valdymo sistema (DVS) „Kontora“, turėti ECDL pradmenų pažymėjimą

2. Direktoriaus pavaduotojui ūkiui nustatoma 2 metų profesinė ir vadybinė darbo patirtis.

FUNKCIJOS

3. Organizuoja, vykdo ir tikrina įstaigos pastatų, kitų statinių, administracinių, gamybinių bei pagalbinių patalpų ir teritorijos eksploataciją bei priežiūrą.

4. Rengia ir tvarko vaikų ir darbuotojų nelaimingų atsitikimų darbe tyrimo ir apskaitos dokumentus.

5. Rengia viešųjų pirkimų materialinėms vertybėms įsigyti pirkimo dokumentus (tiekėjų apklausos pažymas/ mažos vertės pirkimo pažymas).

6. Organizuoja ir vykdo viešuosius pirkimus, rengia metinius viešųjų pirkimų planus, ataskaitas, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymais.

7. Rengia viešųjų pirkimų sutarčių projektus, o pasirašius šias sutartis – administruoja jų vykdymą.

8. Rengia sutarčių projektus dėl įstaigos matavimo prietaisų metrologinės technikos patikros ir įrangos priežiūros.

9. Organizuoja statybos, rekonstrukcijos ir remonto projektavimo darbų atlikimą, priėmimą (statybos ir projektavimo techninių sąlygų gavimas iš atitinkamų valstybės ir savivaldos institucijų, projektų sąmatų dokumentų rengimas).

10. Tikrina, ar tiekėjų pristatomos prekės (kompiuterinė, programinė, įmonės įranga, baldai, minkštasis inventorius, kanceliarinės priemonės ir kt.) atitinka techninės dokumentacijos aprašymus, pagal poreikį organizuoja ir vykdo jų tikrinimus.

11. Esant reikalui rengia kokybės tikrinimo aktus.

12. Dalyvauja rengiant įstaigos metinį veiklos, strateginį planus ir teikia siūlymus dėl pastatų remonto lėšų paskirstymo.

13. Renka, sistemina ir tvarko informaciją apie įstaigos turimą nekilnojamąjį turtą.

14. Rengia teisės aktų projektus dėl nekilnojamojo turto pardavimo, mainų ir nurašymo.

15. Rengia dokumentus (projektus, steigėjo sutikimus) dėl įstaigai priklausančio nekilnojamojo turto nuomos bei panaudos.

16. Organizuoja ir vykdo įstaigos pastatų, jų inžinierinės, energetinės įrangos ir komunikacijų priežiūrą, sudaro pastatuose dirbančiam personalui tinkamas darbo sąlygas.

17. Siūlo įstaigos vadovui ir rengia sprendimų projektus dėl nereikalingų įstaigai materialinių vertybių perdavimo, nuomos, panaudos ir nurašymo.

18. Veda materialinių vertybių apskaitą, atlieka jų inventorizaciją.

19. Rengia sutarčių su tiekimo, remonto ir aptarnavimo įmonėmis ir organizacijomis projektus, teikia juos tvirtinimui, tikrina jų darbo kokybę ir atlikimo terminus.

20. Organizuoja ir tikrina C ir D lygio darbuotojų darbą, organizuoja jų aprūpinimą reikiama įranga, medžiagomis bei inventoriumi.

21. Vykdo techninių darbuotojų darbo stažo vidaus kontrolę, suvedant duomenis į Kauno lopšelio-darželio „Vaivorykštė“ pareigybių sąrašus bei teikiant direktoriui.

22. Rengia pedagogų ir technikinių darbuotojų tarifikacijos sąrašus.

23. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai laiku ir teisingai pateikia pranešimus dėl darbuotojų priėmimo, atleidimo iš darbo, nedraudiminių laikotarpių, tikslinių atostogų, išduotų nedarbingumo pažymėjimų.

24. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai pateiktų pranešimų dėl darbuotojų nedraudiminių laikotarpių, tikslinių atostogų kopijas, informaciją apie darbuotojams išduotus nedarbingumo pažymėjimus tą pačią darbo dieną pateikia darbuotojui, dirbančiam su Personalo valdymo sistema.

25. Užbaigtas dokumentų bylas pagal darželio Dokumentacijos planą perkelia į archyvą. Rengia ilgai saugomų bylų apyrašus.

26. Atlieka direktoriaus funkcijas (pasirašo ant dokumentų nesant direktoriui), kai įstaiga uždaryta vasaros laikotarpiu ir vyksta remonto darbai.

27. Rengia ir savalaikiai perduoda finansinius dokumentus BĮ „KBĮBA“, Kauno miesto savivaldybės administracijai, paslaugų teikėjams, užtikrina duomenų teisingumą.

28. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimu „Dėl bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo patvirtinimo“ Nr. 480 (Suvestinė redakcija nuo 2020-07-01), laiku ir teisingai rengia finansines ataskaitas, dėl atlyginimo už ugdymo sąlygų tenkinimą panaudojimo ir perduoda darbuotojui, atsakingam už Kauno lopšelio-darželio „Vaivorykštė“ interneto svetainės priežiūrą.

28. Vykdyti savalaikį vandens, smėlio laboratorinių tyrimų atlikimą, šaldytuvų, šaldiklių, maisto gaminio (patiekalo) temperatūros nustatymo, vaikų termometrų bei svarstyklių galiojančią metrologinę patikrą.

29. Atlieka kitus, su darbo funkcijomis susietus direktoriaus įpareigojimus.

ATSAKOMYBĖ

30. Direktoriaus pavaduotojas ūkiui atsako:

30.1. už darbuotojų evakuaciją iš patalpų, susidarius avarijos grėsmei, stichinės nelaimės ar gaisro metu;

30.2. už darbuotojų įspėjimą, jeigu jie netinkamai naudoja ar laužo darbo priemones ir inventorių, pažeidžia elektrosaugos reikalavimus naudojant buitinius elektros prietaisus (virdulius, šildytuvus), nevykdo saugos ir sveikatos bei priešgaisrinės saugos reikalavimų ir apie tai praneša įstaigos direktoriui;

30.3. už ūkinės veiklos organizavimą;

30.4. už civilinę saugą;

30.5. už aplinkos ir pastato eksploatacijos priežiūrą;

30.6. už vidaus remonto darbų organizavimą;

30.7. už vandentiekio, kanalizacijos, elektros ūkio, šiluminio mazgo, ventiliacijos priežiūrą ir šių sistemų funkcionavimo užtikrinimą;

30.8. už sanitarinę-higieninę, priešgaisrinę būklę, avarijų prevenciją ir likvidavimą, palaikant ryšius su atitinkamomis tarnybomis;

30.9. už šilumos, elektros energijos, vandens limitų viršijimą;

30.10. už inventoriaus ir įrengimų priežiūrą, remontą bei apskaitą;

30.11. už sutarčių su inventoriaus, žaliavų bei paslaugų tiekėjais ūkinėms bei komercinėms operacijoms atlikti parengimą, klaidingą bei pavėluotą sudarymą;

30.12. už materialinių vertybių ir turto apsaugos reikalavimų neužtikrinimą ir pažeidimus;

30.13. už nelaimingo atsitikimo ar avarijos darbe nuslėpimą, nustatyto pranešimo ar ištyrimo tvarkos pažeidimus;

30.14. už pirminių buhalterinės apskaitos dokumentų klastojimą, neteisingų ataskaitų pateikimą BĮ „KBĮBA“, Kauno miesto savivaldybei ir/ar kitiems miesto padaliniams;

30.15. už darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos, ekologijos, turto apsaugos, higienos ir gamybinės sanitarijos reikalavimų nevykdymą;

30.16. už pareigybės aprašo nevykdymą;

30.17. už įstaigos vardo ar reputacijos menkinimą;

30.18. už grubų elgesį su darbuotojais ar klientais;

30.19. už suteiktų įgaliojimų ar kompetencijos viršijimą;

30.20. už žalą, padarytą įstaigai, dėl savo kaltės ar neatsargumo.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370 37 31 36 84
El. paštas: darzelis@vaivorykste.kaunas.lm.lt
Adresas: Kaunas, Geležinio Vilko g. 9, LT-49274
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.