Energijos efektyvumo skyrius Vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 67476 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-11-09 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Energijos efektyvumo skyrius Vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 7.20 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros direktoriaus 2019 m. spalio 24 d. įsakymu Nr. T1-152 NACIONALINIŲ PROGRAMŲVALDYMO DEPARTAMENTO ENERGIJOS EFEKTYVUMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS Nr. NAC-EE-3-3 I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau – Agentūra) Nacionalinių programų valdymo departamento (toliau – ES departamentas) Energijos efektyvumo skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas (toliau – finansų kontrolierius) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. 2. Pareigybės grupė – specialistai. 3. Pareigybės lygis – A2. II. PASKIRTIS 4. Finansų kontrolieriaus pareigybė reikalinga vesti projektų buhalterinę apskaitą bei užtikrinti energijos efektyvumo projektų biudžeto valdymą ir finansų kontrolę. III. VEIKLOS SRITIS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas specialiojoje srityje – energijos efektyvumo projektų įgyvendinimas. IV. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą ekonomikos ar finansų studijų krypties išsilavinimą. 7. Turėti bent 1 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje. 8. Mokėti vesti buhalterinę apskaitą pagal viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartų (VSAFAS) reikalavimus. 9. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą. 10. Būti iniciatyviu, pareigingu, kruopščiu bei atsakingai atlikti savo pareigas. 11. Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas. 12. Sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles. 13. Išmanyti įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą bei gebėti jais vadovautis. 14. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, valstybės biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarka, Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais 2014-2020 m. ES struktūrinių fondų administravimą, įskaitant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą. 15. Mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių ruošimo ir pristatymo, elektroninio pašto. Mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais, STEKAS buhalterinės apskaitos programa (arba lygiaverte). V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 15. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 15.1. planuoja projektų finansinius srautus, analizuoja projektų biudžeto panaudojimo būklę, siūlo sprendimus dėl išlaidų atitikimo projektų biudžetui, rengia projektų biudžetą, koordinuoja projektų avanso paskirstymą, teikia informaciją projektų išlaidų patikrinimą atliekančiai institucijai; 15.2. siekiant užtikrinti tinkamą projektų išlaidų planavimą, rengia išlaidų sąmatas ir jų projektus; 15.3. siekiant laiku parengti finansines ataskaitas, nuolat renka informaciją apie energijos efektyvumo projektų pagal pirkimų sąskaitas atliekamus mokėjimus, atsiskaitymus su atskaitingais asmenimis, nematerialaus turto, ilgalaikio materialaus, trumpalaikio turto, atsargų ir kitus su projekto apskaita susijusius duomenis; 15.4. užtikrinant sklandų atsiskaitymą už įsigytas prekes ir suteiktas paslaugas, patikrina ir patvirtina su projektais susijusias sąskaitas; 15.5. kiekvieno mėnesio pabaigoje suderina su projekto apskaitą vedančiu buhalteriu suvestus projekto duomenis, apskaitos registrus ir kitas buhalterines ataskaitas bei įsitikina, kad visos sąskaitos buvo apmokėtos ir įtrauktos į projekto finansines ataskaitas; 15.6. užtikrinant išlaidų atitiktį energijos efektyvumo programos reikalavimams ir projektų finansavimo sutarčiai, atlieka galimų išlaidų tinkamumo įvertinimą bei patiriamų išlaidų tinkamumo kontrolę; 15.7. kontroliuoja projektų faktinių ir kasinių išlaidų atitikimą, nagrinėja neatitikimų priežastis, pateikia išvadas projekto vadovui; 15.8. savo kompetencijos ribose, koordinuoja vidaus procedūrų, apskaitos sistemų, tvarkų, taisyklių, tipinių ir kitų dokumentų, susijusių su projektų finansų kontrole, rengimą ir tobulinimą; 15.9. renka finansams valdyti, stebėsenai, tikrinimui, auditui atlikti būtinus duomenis apie projektų įgyvendinimą, užtikrina audito seką, saugo gaunamus ir rengiamus dokumentus, kurių reikia audito sekai užtikrinti; 15.10. užtikrinant tinkamą projektų lėšų deklaravimą, rengia projekto finansines ataskaitas, vykdo projektų vykdytojų finansinių dokumentų kontrolę ir teikia mokėjimo prašymus Lietuvos verslo paramos agentūrai; 15.11. konsultuoja energijos efektyvumo projektų vykdytojus projektų vykdymo finansiniais klausimais savo kompetencijų ribose; 15.12. informuoja projektų vadovą apie galimus pažeidimus, iškilusias problemas ir padeda ieškant jų sprendimo, praneša apie finansų kontrolę reglamentuojančių įstatymų ir kitų norminių teisės aktų pasikeitimus; 15.13. pagal kompetenciją dalyvauja vykdant projektų viešuosius pirkimus; 15.14. formuoja ir tvarko projektų finansines bylas bei nustatyta tvarka perduoda jas archyviniam saugojimui; 15.15. pagal kompetenciją vykdo bendruosius administravimo veiksmus, nustatytus Agentūros Procedūrų vadove, susijusius su šiame pareigybės aprašyme nurodytomis funkcijomis, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų užtikrintas efektyvus projektų vykdymas, skyriaus ar Agentūros veikla. 16. Finansų kontrolieriaus pareigos nustatomos Agentūros procedūrų vadove, darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose Agentūros teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose darbo santykius. VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS 17. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. Susipažinau ___ (Parašas) ___ (Vardas ir pavardė) ___ (Data) |
|
Informacija apie įstaigą: | Terminuota 2 m. darbo sutartis. Bazinio darbo užmokesčio dydis 7.2-8.4. |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8~5) 272 57 58 |
El. paštas: | apva@apva.lt |
Adresas: | Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius |