- organizuoti filialo darbą, kad būtų įgyvendinami įstaigos tikslai, uždaviniai ir atliekamos nustatytos funkcijos; - pasirinkti tinkamus darbo metodus ir atsakyti už vykdomo darbo kokybę; - sprendžiant problemas ir priimant sprendimus neperžengti savo profesinės kompetencijos ribų; - bendradarbiauti su įstaigos specialistais, administracija, sprendžiant gyventojų problemas; - vadovautis darbo tvarkos taisyklėmis ir socialinio darbuotojo etikos principais; - analizuoti savo profesinę veiklą; - vadovauti filialo darbuotojams, koordinuoti jų darbą; - spręsti gyventojų socialines, buitines, finansines problemas, rūpintis jų socialine ir materialine gerove, padėti integruotis į visuomenę; - konsultuoti darbuotojus ir gyventojus jiems rūpimais klausimais savo kompetencijos ribose; - užmegzti dalykinius kontaktus su kitomis įstaigomis, palaikyti su jomis dalykinius ryšius, bendradarbiauti; - pateikti metinę filialo ataskaitą įstaigos direktoriui; - sudaryti ir teikti įstaigos direktoriui tvirtinti filialo veiklos planus metams, darbuotojų atostogų grafiką, darbuotojų mokymosi planus; - sudaryti darbuotojų darbo grafikus, suderinti su įstaigos darbuotojų atstovu saugai ir sveikatai, pildyti darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius, teikti įstaigos direktoriui tvirtinti ir nustatytu laiku pateikti vyriausiajam buhalteriui; - teikti siūlymus, aktyviai dalyvauti planuojant naujų paslaugų kūrimą, gerinant teikiamų paslaugų kokybę gyventojams; - suderinus su globos namų direktoriumi vesti filialo darbuotojų susirinkimus, pasitarimus; - vykdyti kitus teisėtus įstaigos direktoriaus nurodymus; - pavaduoti filialo socialinį darbuotoją esant jam komandiruotėje, atostogose, ligos atveju arba kai jo nėra darbe dėl kitų priežasčių; - pavaduoti įstaigos direktorių esant jam komandiruotėje, atostogose, ligos atveju arba kai jo nėra darbe dėl kitų priežasčių; - pavaduoti buities sektoriaus vadovą esant jam komandiruotėje, atostogose, ligos atveju arba kai jo nėra darbe dėl kitų priežasčių. |