Finansavimo priemonių administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64980
Skelbimo data: 2025-11-18
Skelbimas galioja iki: 2025-12-02 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos kultūros taryba
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos kultūros taryba
Pareigos: Finansavimo priemonių administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1963,94
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Lietuvos kultūros taryba Finansavimo priemonių administravimo skyriaus vyriausiajam (-iajai) specialistui (-ei) siūlo:
- 1963,94 eurų darbo užmokestį (neatskaičius mokesčių);
- biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10);
- hibridinį darbo modelį ir lanksčiai derinamą darbo grafiką;
- draugišką ir motyvuotą kolektyvą;
- mokymosi ir tobulėjimo galimybes.

Papildoma informacija:
- taikomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis;

Kontaktinis asmuo: Administracijos direktorės patarėja Rasa Dereškevičienė rasa.dereskeviciene@ltkt.lt tel. +370 615 30614
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS KULTŪROS TARYBOS
FINANSAVIMO PRIEMONIŲ ADMINISTRAVIMO SKYRIUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Lietuvos kultūros tarybos administracinių sprendimų priėmimo koordinavimas, užtikrinant efektyvų administruojamų finansavimo priemonių administravimą.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Lietuvos kultūros tarybos administruojamų finansavimo priemonių įgyvendinimo ir jų atitikties taikytinų teisės aktų reikalavimams priežiūra.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
9. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
12. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
13. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
16. Administruoja ir koordinuoja priskirtų kultūros ir meno sričių ir (arba) programų, ir (arba) stipendijų konkursus (konsultuoja pareiškėjus paraiškų teikimo ir kitais su konkursu susijusiais klausimais)..
17. Vykdo priskirtų kultūros ir meno sričių ir (arba) programų, ir (arba) stipendijų administravimą (atlieka gautų paraiškų administracinės atitikties vertinimą, administruoja finansavimo sutarčių sudarymą ir keitimą, nagrinėja asmenų prašymus ir skundus ir rengia atsakymus į juos, vykdo finansuotų projektų ir skirtų stipendijų stebėseną bei ataskaitų vertinimą)..
18. Organizuoja ekspertų darbo grupių ir (arba) regioninių kultūros tarybų veiklą bei tvarko jų dokumentaciją..
19. Teikia pasiūlymus dėl teisės aktų, reglamentuojančių įstaigos skelbiamų projektų ir (arba) stipendijų konkursų įgyvendinimą bei finansavimo priemonių administravimą, tobulinimo..
20. Prireikus pagal kompetenciją rengia su administruojamais finansuotais projektais ir (arba) skirtomis stipendijomis susijusią susistemintą informaciją..
21. Tvarko ir archyvuoja priskirtų kultūros ir meno sričių ir (arba) programų, ir (arba) stipendijų dokumentaciją..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
22.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
22.4. studijų kryptis – teisė;
arba:
22.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.6. darbo patirties sritis – projektų valdymo patirtis;
22.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

23. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. komunikacija - 3 lygis;
23.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
23.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
23.4. organizuotumas - 3 lygis;
23.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
24. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1. konfliktų valdymas - 3 lygis;
24.2. informacijos valdymas - 3 lygis.
25. Profesinė kompetencija:
25.1. veiklos planavimas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Administracijos direktoriaus patarėjas
Vardas, Pavardė: Rasa Dereškevičienė
Telefonas: +370 615 30614
El. paštas: rasa.dereskeviciene@ltkt.lt
Adresas: Naugarduko g. 10, LT-01309 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.