FINANSŲ APSKAITOS IR KONTROLĖS VYRIAUSIASIS (-IOJI) SPECIALISTAS (-Ė)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 72395
Skelbimo data: 2021-07-26
Skelbimas galioja iki: 2021-08-09
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: FINANSŲ APSKAITOS IR KONTROLĖS VYRIAUSIASIS (-IOJI) SPECIALISTAS (-Ė)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų.

Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:

FINANSŲ APSKAITOS IR KONTROLĖS VYRIAUSIĄJĮ (-JĄ) SPECIALISTĄ (-Ę)

Struktūrinis padalinys: Finansų valdymo departamento Finansų apskaitos ir kontrolės skyrius

Darbo vieta:Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Darbo aprašymas:

  • įmonės ilgalaikio turto apskaita;
  • iš biudžeto ir ES struktūrinių fondų lėšų finansuojamų įmonės projektų ir gautų dotacijų apskaita, dokumentų ir ataskaitų rengimas bei teikimas;
  • statistinių ataskaitų rengimas ir teikimas LR statistikos departamentui.

Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis išsilavinimas apskaitos, finansų ar ekonomikos srityje;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis buhalterinės apskaitos ar finansų srityse;
  • tarptautinių apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartų, teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • gebėjimas savarankiškai organizuoti savo veiklą;
  • anglų kalbos mokėjimas;
  • gebėjimas dirbti apskaitos programomis - Microsoft Dynamics NAV ar kt.;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1564 Eur su mokesčiais (1564 - 2346 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Kontaktai pasiteiravimui: Edita Šimanec, el. p. edita.simanec@registrucentras.lt, tel. +37060997861

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvovo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.