Finansų skyrius Buhalteris Darbo užmokestis 1500-1800 Eur
Skelbimo nr.: | 74519 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-10-22 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-11-05 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Valstybės įmonė „REGITRA“ |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Finansų skyrius Buhalteris Darbo užmokestis 1500-1800 Eur |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,800.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | - |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA valstybės įmonės ,,Regitra“ generalinio direktoriaus 2012 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-51
VALSTYBĖS ĮMONĖ “REGITRA”PAREIGINĖ INSTRUKCIJA Buhalteris
1. Veiklos sritis
1.1.Įmonės veiklos buhalterinė apskaita, buhalterinės dokumentacijos rengimas ir tvarkymas. 1.2.Buhalteris pavaldus ir atskaitingas įmonės generaliniam direktoriui bei tiesiogiai - vyriausiajam finansininkui.
2. Reikalavimai kvalifikacijai
2.1. Aukštasis (aukštesnysis) buhalterinis (ekonominis) išsilavinimas. 2.2. Įmonės finansinę veiklą reglamentuojančių teisės aktų žinojimas. 2.3. Geras lietuvių kalbos mokėjimas. 2.4. Darbo su kompiuterine technika įgūdžių turėjimas. 2.5. Darbo saugos reikalavimų išmanymas. 2.6. Apmokymas: nustatyta tvarka dalyvauja kvalifikacijos kėlimo kursuose ir seminaruose, savarankiškai studijuoja teisės aktus, finansų darbuotojams skirtus periodinius leidinius.
3. Pagrindinės funkcijos
3.1. Pagrindiniai buhalterio uždaviniai šie: 3.1.1. kontroliuoti pirminių ataskaitinių dokumentų užpildymo teisingumą; 3.1.2. pildyti visą buhalterinės apskaitos dokumentaciją, tinkamai ir savalaikiai parengti reikiamus dokumentus balansui bei kitus ataskaitinius dokumentus; 3.1.3. tinkamai ir kvalifikuotai atstovauti įmonės interesus valstybinėse institucijose. 3.2. Buhalteris privalo vykdyti: 3.2.1. ilgalaikio turto (materialaus, nematerialaus nepriklausomai nuo nuosavybės teisių į jį) apskaitą; 3.2.2. trumpalaikio turto apskaitą (inventoriaus, kuro, valstybinio numerio ženklų, įvairaus kito trumpalaikio turto); 3.2.3. priimti pirminius dokumentus ir parengti suvestines ataskaitas. 3.2.4. įforminti buhalterinėje apskaitoje materialinių vertybių apyvartos operacijas; 3.2.5. dalyvauti inventorizuojant materialines vertybes, tvarkyti jų apskaitą, tikrinti ar teisingai vykdomos ūkinės operacijos bei užpildyti inventorizacijos aprašai; 3.2.6. kompiuterizuotu būdu pildyti jam priskirtos buhalterinės apskaitos dalies dokumentaciją. 3.2.7. atsiskaitymų su valstybinio numerio ženklų tiekėjais apskaitą. 3.3. Asmenį priimant dirbti buhalterio pareigoms ar jį atleidžiant iš jų, sudaromas jam patikėtų įmonės buhalterinės apskaitos duomenų ir dokumentų perdavimo-priėmimo aktas. Sudarant šį aktą dalyvauja įmonės vyr. finansininkas ir vienas buhalterijos darbuotojas. 3.4. Nesant buhalterio darbo vietoje (liga, atostogos, komandiruotė ir pan.), jo funkcijas vyr. finansininko nurodymu laikinai atlieka kitas buhalteris.
4. Pagrindinės teisės
4.1. Reikalauti, kad įmonės filialų viršininkai bei klientai pateiktų laiku ir tinkamai įformintus pirminius ataskaitinius dokumentus. 4.2. Reikalauti, kad pirminiuose dokumentuose būtų visi privalomi rekvizitai. 4.3. Kontroliuoti pirminių ataskaitinių dokumentų užpildymo teisingumą, reikalauti ištaisyti juose padarytas klaidas ar prirašymus. 4.4. Nepriimti klaidingų apskaitos dokumentų. 4.5. Informuoti įmonės direktorių bei vyr. finansininką apie visus pastebėtus neatitikimus LR įstatymams ir kitiems norminiams aktams. 4.6. Dalyvauti filialų veiklos tikrinimuose. 4.7. Pasirašyti įmonės pirminius apskaitos dokumentus. 4.8. Turi atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma, nustatyta šiai pareigybei valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus patvirtintame valstybės įmonės „Regitra“ pareigų, kurias einantiems asmenims reikia leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, sąraše. Turėdamas šį leidimą, dirba ir susipažįsta su įslaptinta informacija.
5. Atsakomybė už įgaliojimų viršijimą, neteisėtus veiksmus.
5.1. Buhalteris Lietuvos Respublikos įstatymų bei nustatyta tvarka atsako už: 5.1.1. aplaidžiai ar apgaulingai tvarkomą ir vedamą jam pavesto baro buhalterinę apskaitą, ne laiku pateikiamas bei klaidingas buhalterines ataskaitas; 5.1.2. trūkumų, įsiskolinimų ir kitų nuostolių išieškojimo bei nurašymo tvarkos pažeidimus; 5.1.3. darbo drausmės bei vidaus darbo tvarkos taisyklių pažeidimus; 5.1.4. LR įstatymų, LR Vyriausybės nutarimų bei kitų norminių aktų, vidaus darbo tvarkos taisyklių, pareiginių nuostatų bei įmonės vyr. finansininko nurodymų ir generalinio direktoriaus įsakymų nevykdymą; 5.1.5. konfidencialios informacijos bei įmonės komercinių paslapčių atskleidimą tretiesiems asmenims. 5.2. Viršijus šia pareigine instrukcija suteiktus įgaliojimus, dėl ko buvo padaryta žala piliečių, įmonės ar valstybės interesams arba tokia žala buvo padaryta dėl pareigų nevykdymo buhalteris atsako pagal įstatymus. 5.3. Pasikeitus darbo įstatymams arba darbo pobūdžiui ši pareiginė instrukcija gali būti papildyta arba pakeista. Papildymus arba pakeitimus tvirtina Įmonės generalinis direktorius.
Su pareigine instrukcija susipažinau, esu įspėtas (-a) apie atsakomybę ir įsipareigoju vykdyti jos reikalavimus.
__________ _____________ ____________________ (Data) (parašas) (vardas, pavardė)
|
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Liepkalnio g. 97 |