Finansų valdymo ir projektų apskaitos skyriaus ekspertas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 95571
Skelbimo data: 2024-04-23
Skelbimas galioja iki: 2024-05-08 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Pareigos: Finansų valdymo ir projektų apskaitos skyriaus ekspertas
Pareiginės algos koeficientas: 1,03
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1838,96
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Aplinkos projektų valdymo agentūra nuolat ieško aktyvių, ambicingų, nebijančių iššūkių ir iniciatyvių darbuotojų, kurie, prisidėję prie šaunios mūsų komandos, galėtų kartu augti ir tobulėti. APVA vertinami visi atsakingi, iniciatyvūs darbuotojai, turintys naujų idėjų bei galintys prisidėti prie veiklos tobulinimo. Kuriame žalią, neutralią klimatui Lietuvą. Siekiame, kad Lietuvos gatvėse būtų mažiau taršių automobilių, daugėtų elektromobilių, dviračių, vis daugiau elektros energijos gamintų saulė ir vėjas, o atnaujinti pastatai naudotų mažiau energijos. Taip pat siekiame skatinti atliekų prevenciją, perdirbimą ir antrinių žaliavų pakartotinį panaudojimą, sumažinti oro taršą, stiprinti vandens išteklių valdymą ir gerinti vandens telkinių būklę bei išsaugoti biologinę įvairovę. Prisijunk – tapk draugiškiausios aplinkai komandos dalimi! Sudaroma neterminuota darbo sutartis. Daugiau informacijos https://apva.lrv.lt/lt/karjera/, Žmogiškųjų išteklių valdymo ir kultūros formavimo skyriaus ekspertė Jovita Giedraitienė tel. 8 602 84 878 el. p. jovita.giedraitiene@apva.lt

Informuojame, kad kandidatuodami į pareigas Jūs pateikiate savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome Jūsų asmens duomenis, galite internetinės svetainės https://apva.lrv.lt skiltyje Asmens duomenų apsauga bei privatumo pranešime.
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros direktoriaus 2023 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. T1-466

FINANSŲ VALDYMO IR PROJEKTŲ APSKAITOS SKYRIAUS

EKSPERTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS Nr. FVPA-2-1

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau – Agentūra) Finansų valdymo ir projektų apskaitos skyriaus (toliau – Skyrius) ekspertas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.

2. Pareigybės grupė – specialistai.

3.Pareigybės lygis – A2.

4. Pareigybės paskirtis – eksperto pareigybė reikalinga užtikrinti Skyriaus užduočių ir funkcijų, numatytų Skyriaus nuostatuose vykdymą, Skyriaus darbo organizavimą ir kontrolę.

5. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vadovui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

6.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

6.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;

6.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų finansų valdymą, valstybės biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarką, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą bei Europos Sąjungos ir kitos finansinės paramos administravimą;

6.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;

6.5. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

6.6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

6.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

6.8. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis, organizuoja finansinę-buhalterinę apskaitą taip, kad būtų:

7.1. apskaitomos visos piniginės lėšos, materialinės vertybės bei turtas, laiku ir teisingai buhalterinės apskaitos dokumentuose fiksuojamos operacijos, susijusios su lėšų cirkuliacija;

7.2.teisingai ir laiku būtų tvarkoma Agentūros ilgalaikio ir trumpalaikio turto, medžiagų, piniginių lėšų, įsipareigojimų, darbo užmokesčio, gaunamų lėšų bei patiriamų išlaidų apskaitą, užtikrinant Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų bei kitų teisės aktų nuostatų laikymąsi;

7.3. užtikrina teisingą mokesčių ir kitų įmokų į biudžetą apskaičiavimą ir sumokėjimą laiku;

7.5. tinkamai saugomi apskaitos dokumentai ir registrai iki jų perdavimo į archyvą.

7.6. laikosi Agentūros apskaitos politikos, Skyriaus nuostatų, kontroliuoja, kad šių nuostatų laikytųsi kiti Skyriaus darbuotojai;

7.7. atlieka vidaus kontrolę rengiant ketvirtines / metinę atskaitomybę;

7.8. užtikrina ataskaitinių duomenų teisingumą ir savalaikį pateikimą dalininkams, finansų ir kitoms įstaigoms;

7.9. esant reikalui, atstovauja Agentūrą organizuojamuose susirinkimuose finansiniais klausimais;

7.10. esant reikalui, rengia Agentūrai priskirtų projektų finansines paraiškas paramai gauti ir finansines ataskaitas, perduoda visą susijusią finansinę dokumentaciją atsakingoms institucijoms;

7.11. reguliariai teikia veiklos ataskaitas padalinio vadovui, praneša apie esamas ar numatomas problemas;

7.12. teikia pagalbą paskirtiems veiklos auditoriams;

7.13. pagal savo kompetenciją dalyvauja Agentūros ar kitų institucijų sudaromų darbo grupių veikloje;

7.14. pagal savo kompetenciją bendradarbiauja su Agentūros veikla susijusių institucijų padaliniais;

7.15.vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

7.16. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą, grupės ar kitus Skyriaus darbuotojus;

7.17. vykdo kitus, su Skyriaus ir grupės funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus, grupės ar Agentūros veiklos tikslai.

Susipažinau ir sutinku:

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8~5) 272 57 58
El. paštas: apva@apva.lt
Adresas: Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.