I palaikomojo gydymo ir slaugos skyriaus vedėjas (0,25 etato krūviu)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 90118
Skelbimo data: 2023-08-08
Skelbimas galioja iki: 2023-08-23
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Viešoji įstaiga Vilkpėdės ligoninė
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: I palaikomojo gydymo ir slaugos skyriaus vedėjas (0,25 etato krūviu)
Pareiginės algos koeficientas: 1,500.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

VšĮ Vilkpėdės ligoninės direktoriaus

2023 m. rugpjūčio 7 d. įsakymu Nr.(1.1)V-92

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VILKPĖDĖS LIGONINĖS

I PALAIKOMOJO GYDYMO IR SLAUGOS SKYRIAUS VEDĖJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

  1. Viešosios įstaigos Vilkpėdės ligoninės (toliau – Įstaiga) I palaikomojo gydymo ir slaugos skyriaus vedėjo (toliau – Vedėjas) pareigybės aprašymas nustato veiklos sritis, funkcijas, pareigas, teises ir atsakomybę.
  2. Vedėjas į pareigas renkamas viešo konkurso būdu. Viešąjį konkursą organizuoja Įstaigos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija. Darbo sutartį su vedėju sudaro, nustato jo darbo užmokesčio dydį, skiria priedus, premijas ir priemokas, leidžia atostogų ir į komandiruotes, kvalifikacijos kėlimo kursus, nustato darbo pareigų vykdymo pažeidimus, jo sutikimu perkelia į kitas pareigas ir atleidžia iš pareigų Įstaigos direktorius, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais.
  3. Vedėjas pagal kompetenciją veikia savarankiškai ir atsako už savo veiksmus teisės aktų nustatyta tvarka.
  4. Vedėjas tiesiogiai pavaldus direktoriaus pavaduotojui medicinai.
  5. Vedėjui pavaldūs skyriuje dirbantys darbuotojai.
  6. Vedėją, nedarbingumo (atostogų, ligos, kvalifikacijos metu ir pan.) laikotarpiu, pavaduoja Įstaigos vadovo paskirtas gydytojas.
  7. Vedėjas turi atitikti šiuos kvalifikacijos reikalavimus:

7.1. turėti aukštąjį medicinos studijų krypties išsilavinimą (medicinos gydytojo arba vidaus ligų gydytojo, arba šeimos gydytojo, arba gydytojo geriatro profesinę kvalifikaciją), turėti galiojančią medicinos praktikos licenciją šiai veiklai ir atitinkamos profesinės kvalifikacijos gydytojo spaudą, išduotą LR teisės aktų nustatyta tvarka;

7.2. turėti ne mažesnį kaip 3 metų medicinos darbo stažą (medicinos gydytojo arba vidaus ligų gydytojo, arba šeimos gydytojo, arba gydytojo geriatro profesinės kvalifikacijos);

7.3. išmanyti, mokėti, įtarti, diagnozuoti ir gydyti medicinos gydytojo arba vidaus ligų gydytojo, arba šeimos gydytojo, arba gydytojo geriatro medicinos normose priskirtas ligas, formuluoti diagnozes pagal TLK-10-AM nomenklatūrą, išmanyti sveiko ir sergančio suaugusio žmogaus psichologiją;

7.4. išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos (toliau - LR) Konstitucija, LR sveikatos sistemos įstatymu, LR pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymu, kitais LR įstatymais, LR Vyriausybės nutarimais, LR sveikatos apsaugos ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens sveikatos priežiūros (toliau – ASP) paslaugų teikimą stacionarinėse ASP įstaigose, darbuotojų elgesio kodeksu, medicinos norma, LR korupcijos prevencijos įstatymu, LR lygių galimybių įstatymu, konfidencialios informacijos nustatymo ir naudojimo bei konfidencialumo laikymosi tvarkos aprašu, Įstaigos įstatais, direktoriaus įsakymais, Įstaigos kokybės vadybos sistemos procedūros dokumentais, metodikomis, darbo instrukcijomis, kitais lokaliniais įstaigos teisės aktais bei šiuo pareigybės aprašymu;

7.5. žinoti medicininių dokumentų forminimo taisyklių reikalavimus, sugebėti greitai ir teisingai orientuotis sudėtingose situacijose;

7.6. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu vadovaujantis dokumentų rengimo taisyklėmis;

7.7. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus;

7.8. mokėti valstybinę kalbą LR teisės aktų nustatyta tvarka;

7.9. mokėti bent vieną užsienio kalbą;

7.10. žinoti ir laikytis etikos ir deontologijos principų, saugoti pacientų ir Įstaigos konfidencialią informaciją, garbę ir reputaciją;

7.11. mokėti bendrauti su pacientais ir jų šeimos nariais bei kolegomis;

7.12. mokėti dirbti kompiuterio programomis (MS Office programomis MS Word, MS Excel, MS Outlook, dokumentų valdymo sistema (DVS) ir pan.) ir kt.;

7.13. mokėti dirbti informacinėmis sistemomis Elektroninės sveikatos istorijos sistema (toliau - ESIS), e.sveikata ir jos posistemėmis, SODRA ir kt.;

7.14. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir sau pavaldaus skyriaus veiklą, savarankiškai pasirenkant problemų sprendimo būdus bei darbo metodus;

7.15. turėti vadybinių kompetencijų, kurios apima gebėjimą planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visos įstaigos ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę.

II. FUNKCIJOS IR PAREIGOS

  1. Vedėjas vykdo šias funkcijas:

8.1. planuoja, organizuoja, kontroliuoja ir koordinuoja skyriaus veiklą, operatyviai ją valdo;

8.2. analizuoja skyriaus veiklą, derindamas ekonominius ir sveikatos statistikos rodiklius, nustato, vertina, apibendrina veiklos kokybinius ir kiekybinius rodiklius, rengia ataskaitas, analizuoja veiklos neatitiktis;

8.3. rengia skyriaus darbo planus, kontroliuoja jų vykdymą, rengia skyriaus veiklą reglamentuojančius dokumentus;

8.4. organizuoja ir kontroliuoja medicininės dokumentacijos pildymą pagal teisės aktus;

8.5. kontroliuoja profilaktinio ir gydomojo darbo kokybę, efektyvumą, analizuoja pacientų mirtingumo priežastis;

8.6. užtikrina skyriuje savalaikį pacientų ištyrimą, medicinos pagalbos suteikimą, gydymą ir slaugą pagal Įstaigos galimybes. Kartu su vyresniuoju slaugos administratoriumi ir vyresniuoju slaugos padėjėju užtikrina tinkamą gydymo ir slaugos procesą;

8.7. konsultuoja ir kontroliuoja skyriaus gydytojus, kad pagal Įstaigos galimybes būtų priimami racionalūs sprendimai, sudaromi tinkami pacientų ištyrimo ir gydymo planai ir kartu su gydančiu gydytoju nustato pacientui teikiamų slaugos paslaugų rūšį ir paslaugos kodą. Kontroliuoja ir, esant poreikiui, koreguoja pacientams paskirtą skyriaus gydytojų tyrimų bei gydymo planus ir užtikrina jų vykdymą. Kontroliuoja skyriaus pacientų Gydymo stacionare ligos istorijų pildymą, jose pasirašo reikiamose vietose;

8.8. Įstaigoje nustatytu dažnumu kartu su gydančiu gydytoju ir kitais komandos nariais vykdo skyriaus pacientų vizitacijas, kurių metu įvertina ir, esant poreikiui, koreguoja pacientui paskirtus tyrimus, gydymą, fizinės medicinos ir reabilitacijos paslaugas ir kt., bendrą vizitaciją savo parašu ir spaudu patvirtina Gydymo stacionare ligos istorijoje. Taip pat su Priėmimo ir konsultacijų skyriaus specialistais vykdo savalaikius skyriaus pacientų sveikatos būklės aptarimus ir esant poreikiui juos koreguoja.

8.9. kontroliuoja savalaikį pacientų nukreipimą į Įstaigos gydytojų konsultacinę komisiją, į Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybą prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – NDNT), vertina siuntimų į NDNT kokybę;

8.10. išrašant arba perkeliant pacientą į kitas gydymo įstaigas kartu su gydančiu gydytoju pasirašo epikrizėje;

8.11. kontroliuoja receptų išrašymą;

8.12. išrašo receptus LR sveikatos apsaugos ministro nustatyta tvarka;

8.13. atsako už skyriaus pacientų laikino nedarbingumo ekspertizę, už nedarbingumo pažymėjimų išdavimo pagrįstumą;

8.14. užtikrina, kad esant poreikiui būtų sukviestas gydytojų konsiliumas arba nesant galimybių pacientui suteikti reikalingos pagalbos skyriuje, organizuoja / dalyvauja organizuojant paciento perkėlimą į aukštesnio lygio gydymo įstaigą;

8.15. koordinuoja, organizuoja ir kontroliuoja gydytojų rezidentų darbą skyriuje;

8.16. inicijuoja kokybės vadybos sistemos procedūrų ar kitų tvarkų pakeitimus, susijusius su skyriaus veikla ir dalyvauja juos įgyvendinant;

8.17. savo kompetencijos ribose nagrinėja prašymus, skundus dėl skyriaus paslaugų teikimo;

8.18. informaciją apie pacientus teikia LR teisės aktų nustatyta tvarka, vykdant asmens konfidencialumo ir asmens duomenų apsaugą;

8.19. vykdo įsakymų ir nutarimų įgyvendinimo kontrolę;

8.20. organizuoja saugios aplinkos užtikrinimą skyriaus darbuotojams ir pacientams;

8.21. užtikrina pavaldžių darbuotojų ugdymą, skatina darbuotojų indėlį, teikia jų darbui reikalingą informaciją skyriaus veiklos reglamentavimo klausimais, supažindina darbuotojus su jiems aktualiais įstatymais, įsakymais, nutarimais ir kitais teisės aktais, metodinėmis rekomendacijomis, medicinos normomis, diagnostikos bei gydymo metodikomis;

8.22. vertina sau tiesiogiai pavaldžių gydytojų kompetenciją, nustato darbo veiklos metines užduotis, atlieka metinius gydytojų darbo veiklos vertinimus, nustato jų mokymų poreikį;

8.23. dalyvauja Įstaigos direktoriaus sudarytų nuolatinių ir laikinųjų komisijų darbe, teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.

  1. Funkcijos vykdant hospitalinių infekcijų prevencijos kontrolę:

9.1. dalyvauja rengiant Įstaigos hospitalinių infekcijų epidemiologinės priežiūros ir kontrolės (valdymo) programą ir koordinuojant jos įgyvendinimą;

9.2. organizuoja hospitalinių infekcijų bei jų rizikos veiksnių priežiūros sistemos įdiegimą skyriuje bei koordinuoja jos valdymą;

9.3. analizuoja sergamumą hospitalinėmis infekcijomis, nagrinėja mirties atvejų nuo hospitalinių infekcijų priežastis, dalyvauja tiriant protrūkius, užsako hospitalinių infekcijų atsiradimo ir plitimo priežasčių tyrimus;

9.4. analizuoja informaciją apie sukėlėjų jautrumą antibiotikams ir antimikrobinių preparatų vartojimą, dalyvauja nustatant racionalaus antibiotikų vartojimo tvarką;

9.5. analizuoja skyriaus higienos būklę, vertina infekcijų prevencijos priemonių vykdymą ir jų efektyvumą;

9.6. dalyvauja planuojant ir diegiant naujas priemones bei technologijas, galinčias turėti įtakos infekcijų plitimui (svarstant naujų ir rekonstruojamų patalpų išdėstymo projektus, planuojant naujų instrumentų, aparatūros, įrangos ir kitų medicininių gaminių įsigijimą, užsakant reikiamus antimikrobinius preparatus, parenkant tinkamus antiseptikus, dezinfekcijos medžiagas, valiklius, ploviklius, dezinfekcijos ir sterilizacijos procesų kontrolės priemones ir kt.);

9.7. rengia informaciją ir inicijuoja svarbių hospitalinių infekcijų priežiūros ir kontrolės (valdymo) klausimų svarstymą Hospitalinių infekcijų epidemiologinės priežiūros;

9.8. atsakingas už pūlingų komplikacijų ir hospitalinių infekcijų atvejų nustatymą, skubių pranešimų forma Nr. 058-089-151/a užpildymą ir atsakingų asmenų informavimą.

  1. Vedėjas privalo:

10.1. teikti būtinąją medicinos pagalbą;

10.2. nepriskirtais jo kompetencijai atvejais siųsti pacientą konsultuotis ir gydytis pas atitinkamos srities specialistą;

10.3. bendradarbiauti su kitais asmens bei visuomenės sveikatos priežiūros, slaugos ir socialinės rūpybos darbuotojais bei specialistais;

10.4. propaguoti sveiką gyvenseną, ligų prevencijos ir sveikatos tausojimo bei ugdymo priemones;

10.5. laikytis gydytojo profesinės etikos principų, gerbti pacientų teises ir jų nepažeisti;

10.6. tobulinti profesinę kvalifikaciją LR sveikatos apsaugos ministro nustatyta tvarka;

10.7. laikytis medicinos praktikos licencijavimo taisyklių;

10.8. tvarkyti medicinos praktikos dokumentus LR teisės aktų nustatyta tvarka;

10.9. taikyti tik Lietuvoje įteisintus tyrimo, diagnostikos ir gydymo metodus;

10.10. kvalifikuotai, pagal savo medicinos normos kompetenciją ir Įstaigos galimybes, diagnozuoti ir gydyti ligas, rekomenduoti ir organizuoti profilaktikos priemones;

10.11. laikytis aseptikos ir antiseptikos reikalavimų, prižiūrėti skyriaus medicinos personalą, kad nebūtų pažeidimų įgyvendinant šiuos reikalavimus;

10.12. dalyvauti gydytojų konsultacinėje komisijoje;

10.13. organizuoti susirinkimus ir užtikrinti, kad budėjęs personalas perduotų informaciją kitai pamainai apie budėjimo metu kilusias problemas, konfliktines situacijas, pacientų sveikatos būklės pokyčius, atliktus pacientų perkėlimus į aukštesnio lygio gydymo įstaigą ir kitą aktualią informaciją.

11. Vedėjas turi laikytis ir kontroliuoti, kad skyriaus darbuotojai laikytųsi Vidaus ir darbo tvarkos taisyklių, pareigybių aprašymų, nustatytų higienos reikalavimų;

12. Vedėjas turi laikytis ir kontroliuoti, kad skyriaus darbuotojai laikytųsi etikos ir deontologijos principų, gerbtų pacientų teises ir saugotų jų medicinines paslaptis.

13. Kontroliuoti ir užtikrinti, kad skyriaus personalas laikytųsi darbo grafikų ir darbo laiko ir poilsio rėžimo.

14. Nedelsiant pranešti Įstaigos vadovui arba įgaliotam asmeniui apie įvykusius, neeilinius atsitikimus su pacientais, jų artimaisiais, aptarnaujančiu personalu, apie neatsakingą medicinos personalo elgesį, piktnaudžiavimą tarnybine padėtimi ir kitus įvykius skyriuje.

15. Informuoti Įstaigos vadovą ar jo įgaliotą asmenį apie darbo funkcijų pažeidimus ir etikos pažeidimus, tyrimų ir gydymo procesų sutrikimus skyriuje ir nurodyti susijusius asmenis ir vykdytas ar vykdytinas atitinkamas priemones šių problemų sprendimui.

16. Pateikti Bendrųjų reikalų skyriaus projektų ir viešųjų pirkimų specialistui skyriaus metinį, ar esant poreikiui, sąrašą reikalingam inventoriui, aparatūrai įsigyti, remontui atlikti ir pan.

17. Laikytis darbo saugos, gaisrinės saugos, elektrosaugos, duomenų saugos reikalavimų, žinoti veiksmus ekstremalių situacijų atvejais.

18. Privalo teisės aktų nustatyta tvarka kasmet tikrintis sveikatą.

19. Dirbti pagal grafiką.

20. Vengti asmeninių ir darbo interesų konfliktų, kenkiančių Įstaigos vardui bei prieštaraujančių jos veiklos tikslams.

21. Nediskriminuoti kolegų ir pacientų dėl lyties, amžiaus, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų.

22. Privalo deklaruoti privačius interesus teisės aktų nustatyta tvarka.

23. Išeinant atostogų ar iš darbo, informuoja apie einamuosius darbus, perduoda dokumentus/darbo priemones vaduojančiam asmeniui ar tiesioginiam vadovui.

24. Vykdo ir kitus pavedimus susijusius su darbo funkcijų vykdymu.

III. TEISĖS

  1. Vedėjas turi teisę:

25.1. nustatyta tvarka išrašyti visų rūšių receptus, nedarbingumo pažymėjimus, mirties liudijimus, pildyti kitus medicininius dokumentus;

25.2. naudotis gydytojui suteiktomis socialinėmis ir kvalifikacijos kėlimo garantijomis;

25.3. LR teisės aktų nustatyta tvarka kelti kvalifikaciją, dalyvauti mokymo renginiuose, seminaruose, konferencijose ir pan.;

25.4. siūlyti Įstaigos vadovui, kaip gerinti darbo sąlygas, teikti siūlymus dėl darbuotojų traukimo drausminei ar materialinei atsakomybei;

25.5. atsisakyti taikyti asmens sveikatos priežiūros metodus, kurie prieštarauja gydytojo etikos principams ir moralės normoms, jeigu tai nesukels realaus pavojaus asmens sveikatai arba gyvybei.

IV. ATSAKOMYBĖ

  1. Vedėjas atsako LR teisės aktų nustatyta tvarka:

26.1. Už konfidencialių žinių apie pacientą paviešinimą;

26.2. Už žalą, padarytą pacientui ar įstaigai tyčia ar dėl aplaidaus darbo pareigų atlikimo;

26.3. Už netinkamą jam priskirtų funkcijų vykdymą ar bioetikos reikalavimų pažeidimą;

26.4. Už dokumentų, numatytų kokybės vadybos sistemos procedūrose neteisingą ir (ar) aplaidų pildymą, apskaitą, saugojimą;

26.5. Už kompetencijų viršijimą;

26.6. Už darbo tvarkos taisyklių, darbo saugos, priešgaisrinės ir civilinės saugos instrukcijų reikalavimų bei šių pareiginių nuostatų nevykdymą ar netinkamą vykdymą.

____________________

Susipažinau ir sutinku, pareigybės aprašymą gavau:

_______________________________ _________

(Vardas, pavardė) (parašas)

20__ m. _____________ mėn. __d.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Vilkpėdės g. 3
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.