II juridinių asmenų patikrinimų skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 60397 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-08-22 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-09-05 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
Pareigos: | II juridinių asmenų patikrinimų skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,15 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2053,21 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | |||||
Informacija apie įstaigą: | Dėmesingas, efektyvus ir tikslus mokesčių administravimas visuomenei ir valstybei su profesionalia komanda, pasirengusia vis naujiems iššūkiams, tai mūsų lūkestis ! Darbuotojui yra taikomas 3 mėn. bandomasis laikotarpis. Darbo vieta: Blindžių g. 17, Vilnius Mielai atsakysime į iškilusius klausimus tel. (8 5) 268 79 48, el. paštas: karjera@vmi.lt. |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių sprendimų priėmimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Mokesčių administravimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Mokesčių administravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
10. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
11. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
12. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
15. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
17. Teisės aktų nustatyta tvarka atlieka mokesčių mokėtojų patikrinimus, mokestinius tyrimus, operatyvius patikrinimus, nustatyta tvarka juos įformina..
18. Atlieka objektų tyrimus pagal teisėsaugos institucijų pavedimus (nutartis) ir teikia specialisto išvadas..
19. Rengia kontrolės veiksmų metu reikalingus paklausimus atsakingoms institucijoms, įstaigoms, mokesčių mokėtojams..
20. Nagrinėja mokesčių mokėtojų prašymus, rengia atsakymus..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2.
studijų kryptis – vadyba (arba);
21.3.
studijų kryptis – ekonomika;
21.4.
studijų kryptis – teisė;
arba:
21.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.6.
darbo patirties sritis – mokesčių administravimas;
21.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
22. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1.
komunikacija - 3 lygis;
22.2.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
22.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
22.4.
organizuotumas - 3 lygis;
22.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
23. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1.
informacijos valdymas - 3 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | |||||
Vardas, Pavardė: | Sandra Jotkė | |||||
Telefonas: | 8 5 219 6821; 8 672 86057 | |||||
El. paštas: | sandra.jotke@vva.gov.lt | |||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||