Imigracijos skyriaus vyriausiasis specialistas. Pareiginės algos koeficientas – 1,16 (2071,06 Eur neatskaičiavus mokesčių). Darbo vieta – Kaunas. (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60931
Skelbimo data: 2024-10-16
Skelbimas galioja iki: 2024-10-30 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Imigracijos skyriaus vyriausiasis specialistas. Pareiginės algos koeficientas – 1,16 (2071,06 Eur neatskaičiavus mokesčių). Darbo vieta – Kaunas. (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,16
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2071,06
Darbo vieta (miestas): Kaunas
Informacija apie įstaigą: Siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas ir ar valstybės tarnautojo pareigos tinka asmeniui, nustatomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Išsamesnės informacijos teirautis Administravimo skyriaus personalo specialistės Janinos Grigienės tel. (8 5) 219 8401 arba el. p. janina.grigiene@migracija.gov.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
MIGRACIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
IMIGRACIJOS SKYRIUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. prašymų migracijos klausimais nagrinėjimas, sprendimų projektų rengimas ir priėmimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. administracinių sprendimų migracijos klausimais įgyvendinimo priežiūra ir kontrolė.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
9. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
10. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
11. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
12. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Konsultuoja užsieniečius anglų kalba užsieniečių teisinės padėties klausimais.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
15.3. darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
15.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.5. darbo patirties sritis – viešojo administravimo srityje;
15.6. darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
15.7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.8. darbo patirties sritis – kontrolės srities patirtis ;
15.9. darbo patirtis srityje – 1 metai;
16. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
16.1. anglų (B1).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

17. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
17.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
17.2. organizuotumas - 3 lygis;
17.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
17.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
17.5. komunikacija - 3 lygis.
18. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. įžvalgumas - 3 lygis;
18.2. informacijos valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Administravimo skyrius Personalo specialistas (vadybininkas)
Vardas, Pavardė: Janina Grigienė
Telefonas: (8 5) 219 8401
El. paštas: janina.grigiene@migracija.gov.lt
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.