Įmonės, įstaigos ar organizacijos vadovas
Skelbimo nr.: | 97676 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-07-05 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-07-19 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Karoliniškių poliklinika |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Vilniaus miesto savivaldybės administracija |
Pareigos: | Įmonės, įstaigos ar organizacijos vadovas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Atlyginimą sudaro pastovioji dalis 10,309 Eur. (neatskaičius mokesčių) per mėnesį ir papildoma kintamoji dalis iki 20 proc. |
Pareigybės aprašymas: | |
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS KAROLINIŠKIŲ POLIKLINIKOS DIREKTORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖ 1. Šis pareigybės aprašymas reglamentuoja viešosios įstaigos Karoliniškių poliklinikos (toliau – Įstaiga) direktoriaus (toliau – Direktorius) pareigybės charakteristiką, reikalavimus asmeniui, einančiam šias pareigas, ir Direktoriaus pareigybei priskirtas funkcijas. 2. Pareigybės paskirtis – planuoti, organizuoti ir kontroliuoti Įstaigos darbą atsižvelgiant į Įstaigai priskirtus uždavinius ir vykdomas funkcijas siekiant įgyvendinti Įstaigai iškeltus tikslus. 3. Direktorius savo darbe privalo vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Europos Sąjungos teisės aktais, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, reglamentuojančiais Įstaigos veiklą, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymais, Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus, Sveikatos apsaugos skyriaus vedėjo įsakymais, Įstaigos įstatais ir šiuo pareigybės aprašymu. 4. Direktorių konkurso būdu skiria į pareigas, atšaukia ir atleidžia iš jų, taip pat vykdo kitas funkcijas, susijusias su Direktoriaus darbo santykiais Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, Savivaldybės meras. 5. Direktoriaus pareigybė priskiriama darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, kategorijai. 6. Direktorių, jo nesant, pavaduoja Direktoriaus pavaduotojas. 7. Direktorius yra tiesiogiai pavaldus Savivaldybės merui, atskaitingas vicemerui, kuruojančiam sveikatos apsaugos sritį. 8. Šis pareigybės aprašymas pasikeitus Lietuvos Respublikos įstatymams arba kitiems norminiams teisės aktams ir esant būtinybei keičiamas Įstaigos steigėjo (toliau – savininkas) arba Direktoriaus iniciatyva. II. REIKALAVIMAI ASMENIUI, EINANČIAM DIREKTORIAUS PAREIGAS 9. Direktoriaus pareigas einantis asmuo turi atitikti šiuos bendruosius kvalifikacinius reikalavimus: 9.1. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų ir jų taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“; 9.2. turėti aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus universitetines sveikatos mokslų, socialinių mokslų, teisės, verslo ir viešosios vadybos arba gyvybės mokslų studijų krypčių grupės studijas ir įgijus ne žemesnį nei magistro kvalifikacinį laipsnį, arba jai lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją; 9.3 turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį. Privalumas – vadovavimo įstaigoms, organizacijoms, įmonėms, filialams patirtis. 10. Direktoriaus pareigas einantis asmuo turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 10.1. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą; 10.2. išmanyti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant veiklą; 10.3. gebėti nustatyti rizikingas Įstaigos (jos padalinio, filialo) veiklos sritis ir taikyti tinkamus krizių valdymo modelius; 10.4. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 10.5. turėti šias kompetencijas bei gebėti jas taikyti veikloje: 10.5.1. lyderystės kompetenciją, t. y. gebėti perteikti įstaigos viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, įtraukti į sprendimų priėmimą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką; 10.5.2. vadybines kompetencijas: turėti strateginį požiūrį, t. y. gebėti tikslus suderinti su valstybės prioritetais, įvertinti platesnį kontekstą, numatyti ateities galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti, mokėti organizuoti bei valdyti veiklą, t. y. gebėti nustatyti veiklos prioritetus, organizuoti ir koordinuoti veiklą, užtikrinant tikslų įgyvendinimą; 10.5.3. kitas pagal pareigybės veiklos specifiką reikalingas kompetencijas (pvz., gebėti vesti derybas, analizuoti bei pagrįsti, išmanyti komunikaciją, mokėti valdyti konfliktus, daryti įtaką kitų nuomonei ir požiūriui bei gauti jų pritarimą siūlomoms idėjoms, naudodamasis teisėtomis ir etiškomis priemonėmis ir kt.). 11. Direktoriaus pareigas einantis asmuo turi būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatyme. III. DIREKTORIAUS FUNKCIJOS 12. Direktoriaus pareigas einantis asmuo, siekdamas įgyvendinti Įstaigai keliamus tikslus, vykdo šias funkcijas: 12.1. organizuoja Įstaigos veiklą ir atsako už Įstaigai pavestų funkcijų vykdymą, nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimą; 12.2. planuoja Įstaigos žmogiškuosius, materialinius ir finansinius išteklius, atsako už jų panaudojimą ir vykdo su tuo susijusias funkcijas; 12.3. teikia savininkui siūlymus dėl Įstaigos veiklos plėtojimo krypčių, rengia Įstaigos strateginį veiklos planą (ilgalaikį ir trumpalaikį); 12.4. įgyvendina savininko priimtus sprendimus; 12.5. suderinęs su savininku nustato Įstaigos vidaus struktūrą; 12.6. teikia savininkui tvirtinti Įstaigos valdymo struktūrą ir pareigybių sąrašą; 12.7. sudaro su darbuotojais darbo sutartis ir jas nutraukia; 12.8. nustato darbuotojų atlyginimus, skiria darbuotojams paskatinimus ir taiko atsakomybę už darbo pareigų pažeidimus; 12.9. suteikia darbuotojams atostogas, skatina, išleidžia į komandiruotes, kvalifikacijos tobulinimo kursus, nustato personalo kvalifikacijos tobulinimo tikslus ir kryptis, laikinai nušalina darbuotojus nuo darbo, jeigu jie darbo metu yra neblaivūs, apsvaigę nuo narkotikų ar toksinių medžiagų; 12.10. rengia darbuotojų atestaciją; 12.11. tvirtina Įstaigos darbo tvarkos taisykles, Įstaigos struktūrinių padalinių nuostatus, darbuotojų pareigybių aprašymus, Įstaigos administracijos darbo reglamentą, kitus vidaus tvarkomuosius dokumentus; 12.12. kreipiasi į savininką dėl neefektyviai dirbančių Įstaigos padalinių ir filialų veiklos optimizavimo, jų reorganizavimo ar likvidavimo; 12.13. suderina su Įstaigos stebėtojų taryba ir tvirtina Įstaigos darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką; 12.14. Įstaigos vardu pasirašo dokumentus; 12.15. užtikrina perduoto pagal patikėjimo sutartį ir Įstaigos įsigyto turto efektyvų panaudojimą ir jo apsaugą; užtikrina Įstaigos pastatų ir teritorijos priežiūrą, pagal poreikį organizuoja įrenginių ir komunikacijų remontą, organizuoja investicinių projektų, finansinės ir ūkinės būklės gerinimo programų rengimą ir derina jas su savininku; 12.16. organizuoja Įstaigos einamųjų metų pajamų ir išlaidų sąmatų sudarymą; 12.17. tvirtina Įstaigos padalinių darbo planus ir kitus operatyvinius bei planinius dokumentus; 12.18. atsako už viešosios įstaigos finansinės apskaitos organizavimą pagal Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatymą; 12.19. atsako už finansinių ataskaitų rinkinių sudarymą ir veiklos ataskaitos parengimą, jų pateikimą kartu su auditoriaus išvada (kai atliktas finansinių ataskaitų auditas) Juridinių asmenų registrui bei paskelbimą viešosios įstaigos interneto svetainėje; 12.20. sukuria ir prižiūri Įstaigos vidaus kontrolės, įskaitant finansų kontrolę, sistemą; 12.21. informuoja visuomenę apie Įstaigos veiklą; 12.22. atstovauja Įstaigai teismuose, valstybės, savivaldybių ir kitose įstaigose, tarptautinėse organizacijose, įvairiuose posėdžiuose, pasitarimuose ir derybose, santykiuose su kitais juridiniais ir fiziniais asmenimis; 12.23. kontroliuoja Įstaigos padalinių ir jų vadovų darbo kokybę, vertina darbo rezultatus, materialinių ir finansinių išteklių panaudojimą; 12.24. nagrinėja Įstaigos darbuotojų, pacientų (klientų) prašymus, pasiūlymus bei skundus ir imasi priemonių, užtikrinančių kokybišką Įstaigos paslaugų teikimą; 12.25. savininko sprendimu pasirašo sutartis dėl Įstaigos ilgalaikio turto pardavimo, perleidimo, išnuomojimo, įkeitimo, laidavimo juo; 12.26. sudaro kolektyvinę sutartį; 12.27. suderinęs su savininku ir stebėtojų taryba, tvirtina Įstaigos išlaidų, skirtų darbo užmokesčiui ir medikamentams, normatyvus; 12.28. suderinęs su stebėtojų taryba, tvirtina Įstaigos Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų ir išlaidų sąmatą; 12.29. teikia duomenis ir dokumentus Juridinių asmenų registrui; 12.30. praneša savininkui apie įvykius, turinčius esminę reikšmę Įstaigos veiklai; 12.31. vykdo kitas funkcijas, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams, Įstaigos įstatams ir kitų teisės aktų nuostatoms. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 245 8438 |
El. paštas: | rastine@karpol.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Loretos Asanavičiūtės g. 27A |