Infrastruktūros ir žemės ūkio skyriaus Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vyriausiojo specialisto-ekologo (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 47020 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2021-04-29 | ||||||||||||
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Kazlų Rūdos savivaldybės administracija | ||||||||||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos | ||||||||||||
Pareigos: | Infrastruktūros ir žemės ūkio skyriaus Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vyriausiojo specialisto-ekologo (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||||||||||
Pareiginės algos koeficientas: | 7.80 | ||||||||||||
Darbo vieta (miestas): | Kazlų Rūda | ||||||||||||
Pareigybės aprašymas: | |||||||||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus poskyrio vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. gamtos apsauga.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
ekologija.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
11. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
12. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
14. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
15. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
16. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
17. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
18. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
21. Sprendžia medžių persodinimo, kirtimo ar kitokio pašalinimo, genėjimo, gydymo klausimus, teikia pasiūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl želdinių tvarkymo, išduoda leidimus saugotinų medžių ir krūmų kirtimui ar kitokiam pašalinimui, genėjimui, persodinimui ar kitiems želdynų ir želdinių tvarkymo darbams..
22. Koordinuoja komunalinių atliekų tvarkymo sistemų diegimą, organizuoja Savivaldybės atliekų tvarkymo plano ir taisyklių projektų parengimą, antrinių žaliavų surinkimą bei perdirbimą, sąvartynų įrengimą bei eksploatavimą..
23. Organizuoja Savivaldybės teritorijoje esančių želdynų, želdinių inventorizavimą, apskaitą, vykdo jų būklės stebėseną, kuria ir tvarko jų duomenų bazes, vykdo ir kitas procedūras želdynų klausimais bei organizuoja valstybinėje ir savivaldybei priskirtoje žemėje esančių želdynų ir želdinių apsaugą, pertvarkymą ir priežiūrą, želdynų kūrimą, želdynų tvarkymo, kūrimo projektų rengimą, derina juos..
24. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą..
25. Teisės aktų nustatyta tvarka pradeda administracinių nusižengimų teiseną, atlieka administracinių nusižengimų tyrimą, surašo administracinių nusižengimų protokolus..
26. Nagrinėja savivaldybės kompetencijai priskirtų ir jos teritorijoje esančių vandens telkinių, miškų ir kitų gamtos išteklių naudojimo ir apsaugos klausimus bei komunalinių ir buitinių atliekų surinkimo, rūšiavimo, utilizavimo, sandėliavimo ir šalinimo technologijų diegimo klausimus..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
27. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
27.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.2.
studijų kryptis – aplinkotyra (arba);
27.3.
studijų kryptis – ekologija (arba);
27.4.
studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
27.5.
studijų kryptis – miškininkystė (arba);
arba:
27.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.7.
darbo patirties sritis – patirtis miškininkystės ar miškotvarkos srityje;
27.8.
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
28. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
28.2.
organizuotumas - 3 lygis;
28.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
28.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
28.5.
komunikacija - 3 lygis.
29. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
30. Profesinė kompetencija:
30.1.
veiklos planavimas - 3 lygis.
|
|||||||||||||
Informacija apie įstaigą: | |||||||||||||
Vertinimo metodai: | |||||||||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||||||||||
Pareigos: | Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||||||||||
Vardas, Pavardė: | Regina Filipovič-Jurgaitienė | ||||||||||||
Telefonas: | 8 5 219 6821 | ||||||||||||
El. paštas: | regina.filipovic-jurgaitiene@vtd.lt | ||||||||||||
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2 | ||||||||||||