INTERREG programų padalinio vadovas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 100982
Skelbimo data: 2024-11-25
Skelbimas galioja iki: 2024-12-09 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Viešoji įstaiga Vidaus reikalų ministerijos projektų valdymo agentūra
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: INTERREG programų padalinio vadovas
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Daugiau informacijos apie įstaigą, jos vykdomą veiklą galima rasti adresu: https://pva.lrv.lt/lt/ .
INTERREG programų padalinio vadovo pareiginės algos koeficientas 1.7 - 1.85 .
Pareigybės aprašymas:

Viešosios įstaigos VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

PROJEKTŲ VALDYMO AGENTŪROS

INTERREGprogramų padalinio vadovoPAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I.PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

Pareigybė – INTERREG programų padalinio vadovas.

Atskaitomybė – INTERREG programų padalinio vadovas yra atskaitingas viešosios įstaigos Vidaus reikalų ministerijos projektų valdymo agentūros (toliau Agentūra) vadovui.

Pavaduojamas – Agentūros vadovo ar Agentūros vadovo paskirto kito asmens.

Pavaduoja– Agentūros vadovą ar Agentūros vadovo paskirtą kitą asmenį.

II.TIKSLAS

INTERREG programų padalinio vadovo (toliau – padalinio vadovas) pareigybė reikalinga vadovauti INTERREG programų padaliniui Agentūroje, užtikrinti efektyvų Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo INTERREG VI-A Lietuvos ir Lenkijos programos (toliau – Programa) Jungtinio sekretoriato (toliau – JS) funkcijų atlikimą ir INTERREG V-A Lietuvos ir Lenkijos programos (toliau – Lietuvos ir Lenkijos programa, abi kartu – programos) užbaigimą.

III.Specialieji REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM ASMENIUI

  1. Turėti aukštąjį universitetinį teisinį / ekonominį / viešojo administravimo / verslo administravimo ar kitos srities aukštąjį ar jam prilygintą išsilavinimą.
  2. Gerai mokėti lietuvių kalbą, žodine ir rašytine forma; lenkų kalbos žinios yra privalumas, kitų kalbų mokėjimas taip pat yra privalumas.
  3. Gerai mokėti anglų kalbą (kalbos mokėjimo lygis pagal Europass kalbų mokėjimo vertinimo sistemą ne mažesnis nei B2).
  4. Gerai žinoti Lietuvos Respublikos teisės aktus, susijusius su Europos Sąjungos struktūrinių fondų panaudojimu atitinkamoje šalyje ir Europos Sąjungos bendradarbiavimo programomis ir jais vadovautis.
  5. Gerai žinoti Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius struktūrinių fondų panaudojimą ir jais vadovautis.
  6. Gerai žinoti Programos pagrindinius programinius dokumentus.
  7. Gerai žinoti nacionalinius teisės aktus reglamentuojančius viešųjų pirkimų procedūras.
  8. Turėti ne mažiau kaip 3 (trejų) metų patirtį ES programų ar / ir projektų valdyme.
  9. Turėti administracinių gebėjimų ir patirties administracinėse pareigose.
  10. Savarankiškai planuoti ir organizuoti savo, INTERREG programų padalinio ir Agentūros veiklą, mokėti dirbti komandoje bei tarptautinėje aplinkoje.
  11. Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas.
  12. Sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles, teisės ir norminių aktų rengimo taisykles.
  13. Mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office Pro, Internet).

IV. FUNKCIJOS

Padalinio vadovas, vykdydamas savo pareigas, privalo:

  1. Vykdyti užduotis, numatytas Programos procedūrų vadove.
  2. Vadovauti INTERREG programų padaliniui Agentūroje, remiantis programų dokumentais ir kitais teisės aktais užtikrinti tinkamą JS funkcijų atlikimą.
  3. Gavus Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro įgaliojimus, pavaduoti Agentūros vadovą jo atostogų, komandiruočių ar ligos metu, organizuoti Agentūros darbą.
  4. Bendradarbiauti su kitomis programų įgyvendinime dalyvaujančiomis Lenkijos ir Lietuvos institucijomis (vadovaujančia institucija, nacionaline institucija, audito institucija, pirmo lygio kontrolės institucijomis, kontrolieriais), organizacijomis, įgyvendinančiomis kitas Europos Sąjungos bendradarbiavimo programas, Europos Sąjungos institucijomis.
  5. Bendradarbiauti su projektų vadovais ir finansininkais projektų įgyvendinimo klausimais.
  6. Rengti procedūras, susijusias su Programos įgyvendinimu.
  7. Rengti norminius dokumentus, susijusius su Programos įgyvendinimu (paraiškos teikimu, vertinimu, ataskaitų teikimu ir priežiūra) ir reguliariai juos atnaujinti.
  8. Rengti norminius dokumentus, susijusius su Agentūros veikla.
  9. Esant būtinumui rengti norminių aktų projektus, teikti pastabas kitų institucijų parengtų norminių aktų projektams.
  10. Teikti konsultacijas ir informaciją paraiškų teikėjams ir projektų vykdytojams, susijusią su paraiškų teikimu, vertinimu, paramos sutarčių sudarymu, projektų pažanga, projektų įgyvendinimu, ataskaitų teikimu, biudžeto bei mokėjimų klausimais.
  11. Koordinuoti projektų paraiškų vertinimo procesą. Kaupti ir sisteminti informaciją, susijusią su projektų vertinimu.
  12. Vertinti projektus techniniu ir kokybės požiūriu, remiantis Programos dokumentais.
  13. Kontroliuoti ir tikrinti projektus, esant reikalui projektų veiklą tikrinti vietoje.
  14. Įvesti į Programos duomenų bazę informaciją, susijusią su projektų bei Programos įgyvendinimu ir nuolat ją atnaujinti.
  15. Tikrinti projektų vykdytojų pateikiamas ataskaitas ir mokėjimo prašymus, nustatyti jų atitikimą paramos sutarties sąlygoms.
  16. Rengti ir teikti ataskaitas ir/ar informaciją, susijusią su projektais ir programomis, programų vadovaujančioms institucijoms, (jungtiniam) stebėsenos komitetams, Lenkijos ir kitoms institucijoms, dalyvaujančioms programų įgyvendinime, taip pat Europos Komisijai.
  17. Saugoti pagal kompetenciją visus dokumentus, susijusius su programų finansuojamų projektų vykdymu, taip pat šių projektų priežiūros dokumentus norminių aktų nustatyta tvarka, užtikrinti, kad šie dokumentai būtų prieinami turinčioms teisę juos tikrinti institucijoms ir asmenims.
  18. Teikti pagalbą komunikacijos vadovui / komunikacijos ir projektų vadovams, įskaitant pagalbą organizuojant ir dalyvaujant informaciniuose renginiuose ir seminaruose, rengiant informaciją interneto puslapiui ir kitą informacinę medžiagą; koordinuoti Programos regioninių informacijos taškų Lenkijos Respublikoje darbuotojų darbą.
  19. Atstovauti programas viešai (įskaitant seminarus, konferencijas ir t.t.).
  20. Koordinuoti Agentūros veiklas, susijusias su Lietuvos ir Lenkijos programos užbaigimui reikalingų dokumentų rengimu, jų pateikimu atsakingoms institucijoms.
  21. Savo kompetencijos ribose ir Agentūros vadovo pavedimu, dalyvauti įvairiose vidinėse ir išorinėse darbo grupėse.
  22. Vykdyti pirkimų procedūras.
  23. Savo kompetencijos ribose vykdyti kitas užduotis, paskirtas Agentūros vadovo.

V.TEISĖS

Padalinio vadovas turi teisę:

  1. Gauti iš Agentūros visą informaciją, reikalingą vykdyti užduotis ir direktoriaus įsakymus.
  2. Turėti galimybę prieiti prie informacijos apie visus norminių aktų pasikeitimus.
  3. Gauti ir naudoti visas darbo priemones, reikalingas užduočių vykdymui.
  4. Dalyvauti kvalifikacijos kėlimo kursuose, gavus Agentūros vadovo sutikimą.
  5. Rengti rekomendacijas ir reikšti savo nuomonę gerinant priskirtų užduočių vykdymą.

VI.ATSAKOMYBĖ

Padalinio vadovas atsako už:

  1. Netinkamai vykdomas ar nevykdomas pareigas pagal galiojantį Lietuvos Respublikos darbo kodeksą.
  2. Tarnybinių įgaliojimų naudojimą savanaudiškais tikslais.
  3. Konfidencialios informacijos paskleidimą.
  4. Įstatymų pažeidimus, padarytus vykdant savo veiklą, pagal galiojančius Lietuvos Respublikos administracinį, baudžiamąjį ir civilinį kodeksus.
  5. Padarytą materialinę žalą pagal galiojančius Lietuvos Respublikos darbo ir civilinį kodeksus.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2, LT-01510
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.