Investicijų departamento Valdymo ir kontrolės sistemų priežiūros skyriaus patarėjas (pareiginės algos koeficientas - 12,1)
Skelbimo nr.: | 8822 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-11-13 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
Pareigos: | Investicijų departamento Valdymo ir kontrolės sistemų priežiūros skyriaus patarėjas (pareiginės algos koeficientas - 12,1) |
Pareigybės aprašymas: | |
INVESTICIJŲ DEPARTAMENTO VADYMO IR KONTROLĖS SISTEMŲ PRIEŽIŪROS SKYRIAUS PATARĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Investicijų departamento Valdymo ir kontrolės sistemų priežiūros skyriaus patarėjas yra karjeros valstybės tarnautojas. II SKYRIUS PASKIRTIS 2. Investicijų departamento (toliau – departamentas) Valdymo ir kontrolės sistemų priežiūros skyriaus (toliau – skyrius) patarėjo pareigybė reikalinga formuoti valstybės politiką investicijų srityje, kiek tai susiję su Europos Sąjungos (toliau – ES) sanglaudos politika ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšomis, organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti jos įgyvendinimą, siekiant, kad investicijų valdymo ir kontrolės sistemų institucijos pasiektų joms keliamus tikslus, veikdamos sklandžiai ir optimaliai naudodamos išteklius. III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS 3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo funkcijas specialioje veiklos – ES struktūrinių fondų ir kitos tarptautinės finansinės paramos valdymo ir kontrolės sistemų kūrimo, tobulinimo ir priežiūros bei komunikacijos apie ES struktūrinių fondų ir kitos tarptautinės finansinės paramos investicijas – srityje. IV SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI 4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 4.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį ES struktūrinių fondų lėšų administravimo srityje arba ES struktūrinių fondų komunikacijos srityse; 4.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktais, kitais dokumentais, reglamentuojančiais ES struktūrinių fondų lėšų ar kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų administravimą; 4.4. būti susipažinęs su ES fondų administravimo institucine sistema Lietuvoje, Lietuvos Respublikos partnerystės sutartimi, 2014–2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programa, 2014–2020 m. ES fondų investicijų komunikacijos strategija ir informavimą bei komunikaciją apie ES fondus reglamentuojančiais teisės aktais; 4.5. būti susipažinęs su teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis bei oficialių dokumentų rengimo ir įforminimo bendraisiais reikalavimais; 4.6. gebėti savo darbe taikyti veiklos planavimo principus, savarankiškai organizuoti veiklą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą bei gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią situaciją ar aplinkybes; 4.7. gebėti aiškiai ir įtaigiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ar pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą; 4.8. gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir jų pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas; 4.9. mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer; taip pat mokėti naudotis Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registru; 4.10. gebėti tinkamai atstovauti bei viešai pristatyti Finansų ministerijos poziciją departamento kompetencijai priskirtais klausimais; 4.11. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu. V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS 5. Valstybės tarnautojo funkcijos: 5.1. atlikti šias 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos (toliau – veiksmų programa) vadovaujančiosios institucijos funkcijas, nustatytas Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą“: 5.1.1. rengti ir padėti rengti kitiems departamento darbuotojams teisės aktų, reglamentuojančių veiksmų programos administravimą ir finansavimą, projektus, kiek tai susiję su pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis, pagal poreikį rengti veiksmų programų administravimą ir finansavimą reglamentuojančių dokumentų ir metodinių nurodymų projektus, rengti paaiškinimus institucijoms dėl jų taikymo; 5.1.2. koordinuoti ministerijų ir įgyvendinančiųjų institucijų informavimo apie ES struktūrinius fondus veiksmus; 5.1.3. rengti ir teikti veiksmų programos stebėsenos komitetui tvirtinti komunikacijos strategiją ir jos pakeitimus, koordinuoti komunikacijos strategijos įgyvendinimą; 5.1.4. organizuoti metinių ir ketvirtinių komunikacijos planų rengimą ir įgyvendinimą, teikti metinį ir ketvirtinius komunikacijos planus veiksmų programos stebėsenos komitetui tvirtinti; 5.1.5. planuoti ES fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšas, skiriamas veiksmų programos 12 prioriteto „Techninė parama, skirti informuoti apie veiksmų programą ir jai vertinti“ priemonių „Informavimas apie veiksmų programą“ ir „Komunikacija apie ES investicijas“ projektams finansuoti, prižiūrėti priemonių įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo eigą, įtarus pažeidimą, pranešti apie tai įgyvendinančiajai institucijai ir atlikti kitus teisės aktais nustatytus veiksmus, siekiant užtikrinti tinkamą minėtų priemonių įgyvendinimą; 5.1.6. dalyvauti kuriant ir plėtojant ES struktūrinių fondų lėšų kompiuterinę informacinę valdymo ir priežiūros sistemą (toliau – SFMIS), pagal poreikį registruoti SFMIS informaciją apie atliekamus veiksmus; 5.1.7. organizuoti ES struktūrinių fondų svetainės (www.esinvesticijos.lt) kūrimą ir plėtojimą, užtikrinti, kad apie ES struktūrinius fondus būtų informuojama šioje svetainėje; 5.1.8. rengti metines ir galutinę veiksmų programų įgyvendinimo ataskaitas, kiek tai susiję su šioje pareigybėje nustatytų funkcijų vykdymu; 5.2. atlikti koordinuojančiosios institucijos funkcijas, įgyvendinant Europos ekonominės erdvės (toliau – EEE) ir Norvegijos finansinius mechanizmus, Lietuvos Respublikos ir Šveicarijos Konfederacijos bendradarbiavimo programas (toliau – tarptautinės finansinės paramos programos): 5.2.1. rengti ir padėti rengti kitiems departamento darbuotojams teisės aktų, reglamentuojančių tarptautinės finansinės paramos administravimą, projektus, kiek tais susiję su pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis; 5.2.2. koordinuoti veiksmus, susijusius su atliekamais tarptautinių finansinių paramos programų auditais; 5.2.3. dalyvauti kuriant, prižiūrint ir plėtojant mechanizmų VKS rizikos valdymo procesą, koordinuoti rizikos analizės atlikimą, rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo planų sudarymą departamente ir rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo priežiūrą, vadovaujantis rizikos valdymo procedūra; 5.2.4. koordinuoti veiksmus, susijusius su techninės paramos administravimu; 5.2.5. atlikti veiksmus, kuriais užtikrinama, kad nustačius, jog esama tarptautinių finansinių paramos programų lėšų panaudojimo pažeidimų, arba gavus informaciją apie tokius pažeidimus, apie tai būtų pranešta atsakingoms institucijoms teisės aktų nustatyta tvarka. 5.3. rengti ir teikti pasiūlymus tiesioginiam vadovui dėl ES struktūrinių fondų lėšų ir tarptautinės finansinės paramos programos valdymo ir kontrolės sistemų tobulinimo. 5.4. rengti ir teikti pasiūlymus tiesioginiam vadovui dėl departamento darbo procedūrų vadovo tobulinimo. 5.5. rengti informaciją skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais ir organizuoti jos teikimą kitiems Finansų ministerijos administracijos padaliniams, Europos Komisijai, valstybių donorių atsakingoms institucijoms, Europos Audito Rūmams, kitoms institucijoms ir įstaigoms, veiksmų programos stebėsenos komitetui, veiksmų programos valdymo komitetams, pareiškėjams, projektų vykdytojams ir galutiniams paramos gavėjams bei visuomenei; 5.6. bendradarbiauti su Europos Audito Rūmais, Europos Komisija, valstybių donorių atsakingomis institucijomis, kitomis institucijomis, Finansų ministerijos administracijos padaliniais ES struktūrinių fondų lėšų ir tarptautinės finansinės paramos programų valdymo ir kontrolės sistemų kūrimo, priežiūros ir tobulinimo klausimais. 5.7. skelbti reikiamą informaciją ES struktūrinių fondų svetainėje (www.esinvesticijos.lt), EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų svetainėje (www.eeagrants.lt, www.norwaygrants.lt) Finansų ministerijos interneto svetainėje (www.finmin.lrv.lt) ir intranete; 5.8. užtikrinti audito seką, saugoti skyriaus gaunamus ir rengiamus dokumentus, kurių reikia audito sekai užtikrinti; 5.9. atlikti kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus skyriaus kompetencijos klausimais. VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJo PAVALDUMAS 6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. __________________ Susipažinau: ___________________________ (parašas) ___________________________ (vardas, pavardė) ___________________________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Adresas: | Irena Bruzgienė, VTD prie VRM Atrankų skyriaus specialistė, irena.bruzgiene@vtd.lt, tel. Nr. (8 5) 219 68 39, Valstybės tarnybos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Šventaragio g. 2, Vilnius |
Telefonas: | 85 2390 177 |
El. paštas: | egle.tenene@finmin.lt |
Skelbimas publikuojamas iki: | 2019-11-20 |