Įsigijimų skyriaus prekių ir paslaugų pirkimo specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 99201
Skelbimo data: 2024-09-12
Skelbimas galioja iki: 2024-09-26 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos kariuomenės Logistikos valdybos Įgulų aptarnavimo tarnyba
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos kariuomenės Logistikos valdybos Įgulų aptarnavimo tarnyba
Pareigos: Įsigijimų skyriaus prekių ir paslaugų pirkimo specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 1,10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1963,94
Darbo vieta (miestas): Klaipėda
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos koeficientas nuo 1,10 iki 1,38 nustatomas atsižvelgiant į profesinio darbo patirtį. Išsamesnės informacijos teirautis Personalo ir administravimo skyriaus vyriausiosios specialialistės Indrės Orintaitės tel. 8 706 72864, el. p. indre.orintaite@mil.lt.
Pareigybės aprašymas:

LOGISTIKOS VALDYBOS ĮGULŲ APTARNAVIMO TARNYBOS ADMINISTRACIJOS ĮSIGIJIMŲ SKYRIAUS PREKIŲ IR PASLAUGŲ PIRKIMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Logistikos valdybos Įgulų aptarnavimo tarnybos (toliau – ĮAT) Administracijos Įsigijimų skyriaus (toliau – Skyrius) prekių ir paslaugų pirkimo specialisto pareigybė (kodas 243111) yra priskiriama specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2, pagal Lietuvos kariuomenės (toliau – LK) darbo apmokėjimo sistemą – 5.
3. Pareigybės paskirtis – prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų organizavimas ir vykdymas.
4. Pareigybės pavaldumas – darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
5.2. turėti vienerių metų darbo patirtį viešųjų pirkimų vykdymo srityje;
5.3. išmanyti krašto apsaugos sistemos, LK struktūrą ir valdymo principus;
5.4. žinoti darbo organizavimo ĮAT pagrindus ir veiklos kryptis;
5.5. žinoti viešuosius pirkimus reglamentuojančius teisės aktus;
5.6. žinoti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus;
5.7. gebėti rengti teisės aktus, viešųjų pirkimų ir kitus dokumentus;
5.8. gebėti planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti dirbti komandoje, teikti konsultacijas;
5.9. būti susipažinusiam ir savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro, LK vado, Logistikos valdybos vado ir ĮAT vado įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešuosius pirkimus, dokumentų valdymą, asmens duomenų ir įslaptintos informacijos apsaugą, vidaus tvarkos taisyklėmis, saugos darbe, gaisrinės saugos taisyklėmis;
5.10. mokėti dirbti kompiuteriu su MS Office programiniu paketu, Centrinės viešųjų pirkimų sistemos informacine sistema (toliau – CVP IS);
5.11. atitikti teisės aktuose nustatytus teisės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, pažymėta slaptumo žyma RIBOTO NAUDOJIMO, reikalavimus.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. organizuoja ir atlieka prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų procedūras ĮAT reikmėms ir pagal kitų LK perkančiųjų organizacijų suteiktus įgaliojimus, kai yra paskirtas pirkimų organizatoriumi ar viešojo pirkimo komisijos nariu:
6.1.1. atlieka viešųjų pirkimų procedūras (įskaitant viešųjų pirkimų vykdymą per Centrinės perkančiosios organizacijos katalogą, CVP IS priemonėmis) teisės aktų nustatyta tvarka;
6.1.2. rengia prekių, paslaugų ir darbų pirkimų dokumentus, pirkimo dokumentų patikslinimus (paaiškinimus), pranešimus tiekėjams bei kitą reikalingą informaciją ir dokumentaciją.
6.1.3. nagrinėja, vertina ir palygina tiekėjų pasiūlymus;
6.1.4. nagrinėja tiekėjų pateiktas pretenzijas, rengia atsakymų projektus;
6.1.5. rengia viešųjų pirkimų skelbimus, ataskaitas ir nustatyta tvarka teikia juos Viešųjų pirkimų tarnybai (prireikus ir kitoms institucijoms), užtikrina informacijos pateikimą laiku;
6.1.6. teikia, suderinęs nustatyta tvarka, įgaliotiems asmenims pasirašyti sutarčių projektus, kai sudaroma rašytinė sutartis;
6.1.7. užtikrina, kad pirkimo sutartyje nurodytas prekių kiekis, paslaugų ar darbų apimtis, kokybės reikalavimai, terminai ir kitos pirkimo sutarties sąlygos atitiktų pirkimo dokumentuose ir tiekėjo pasiūlyme nurodytus duomenis;
6.2. viešina sudarytas sutartis teisės aktais nustatyta tvarka;
6.3. bendradarbiauja ir konsultuoja pirkimų iniciatorius viešųjų pirkimų vykdymo klausimais; teikia metodinę pagalbą pirkimų iniciatoriams parenkant pirkimų rūšį (prekės, paslaugos, darbai), nustatant prekių paskirtį, paslaugų kategoriją bei kodą pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną (BVPŽ);
6.4. stebi Viešųjų pirkimų įstatymo, įgyvendinamųjų teisės aktų pakeitimus viešųjų pirkimų srityje ir jų nuostatas taiko atlikdamas pirkimų procedūras;
6.5. teikia informaciją, reikalingą įstaigos strateginiams ir veiklos planams sudaryti, įgyvendinti;
6.6. teikia pagal kompetenciją viešųjų pirkimų priežiūrą vykdančioms valstybės institucijoms informaciją apie prekių, paslaugų ir darbų pirkimus, kurią privaloma teikti pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, Viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymą ir kitus teisės aktus, taip pat informaciją pagal atskirus paklausimus;
6.7. teikia nustatyta tvarka informaciją dėl prekių ir paslaugų pirkimo plano tikslinimo;
6.8. pagal kompetenciją vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 85 2785343
El. paštas: iat@mil.lt
Adresas: Mindaugo 26, Vilnius LT-03604
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.