Įstaigų licencijavimo ir programų įgyvendinimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 61192 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-07 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-11-21 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Įstaigų licencijavimo ir programų įgyvendinimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,85 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1517,59 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | |||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. administracinių sprendimų, susijusių su socialinių paslaugų srities darbuotojų atestavimu, priėmimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
administracinės paslaugos, susijusios su reglamentuojamų socialinių paslaugų srities profesijų profesinės kvalifikacijos, įgytos Europos Sąjungos, Europos ekonominės erdvės valstybėse ir Šveicarijos Konfederacijoje ar trečiosiose valstybėse, pripažinimu, norint dirbti Lietuvos Respublikoje, teikimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
12. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
13. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
15. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
18. Konsultuoja priskirtos srities klausimais..
19. Vertina socialinių paslaugų srities darbuotojų atestacijai pateiktus prašymus bei rengia išvadas..
20. Koordinuoja ir techniškai aptarnauja Vyriausiosios atestacijos komisijos veiklą..
21. Organizuoja Europos Sąjungos ir trečiųjų šalių piliečių profesinės kvalifikacijos pripažinimą, norint dirbti pagal reglamentuojamą profesiją socialinių paslaugų srityje..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2.
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
22.3.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.4.
darbo patirties sritis – socialinės apsaugos ir darbo srities patirtis;
22.5.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
23.2.
organizuotumas - 3 lygis;
23.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
23.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
23.5.
komunikacija - 3 lygis.
24. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
24.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
24.3.
konfliktų valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Saulius Tijūšas | ||||
Telefonas: | +37067285163 | ||||
El. paštas: | saulius.tijusas@vva.gov.lt | ||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||