IŠTEKLIŲ VALDYMO DEPARTAMENTO DIREKTORIAUS (Darbo užmokesčio dydžio intervalas nuo 11,64 iki 13,20 koef.)
Skelbimo nr.: | 59852 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-08-06 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos |
Pareigos: | IŠTEKLIŲ VALDYMO DEPARTAMENTO DIREKTORIAUS (Darbo užmokesčio dydžio intervalas nuo 11,64 iki 13,20 koef.) |
Pareigybės aprašymas: | |
IŠTEKLIŲ VALDYMO DEPARTAMENTO DIREKTORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą (magistro kvalifikacinis laipsnis), socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, finansų arba verslo vadybos studijų krypčių išsilavinimą. 4.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį ir ne mažesnę kaip 5 metų darbo, kurio pobūdis buvo tiesiogiai susijęs su strateginiu ir metiniu planavimu bei planų įgyvendinimo stebėsena ir (arba) finansų bei investicijų valdymu, patirtį; 4.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir Europos Sąjungos teisės aktus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus Lietuvos Respublikos teisės aktus ir norminius aktus, reglamentuojančius strateginį planavimą ir biudžeto planavimą, kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo tvarką, investicinių projektų rengimo standartus ir kitus su Išteklių valdymo departamento veikla bei Kelių direkcijos vidaus tvarka susijusius teisės aktus, gebėti juos taikyti praktiškai; 4.4. būti susipažinęs su strateginių ir metinių veiklos bei investicijų planų rengimo reikalavimais, veiklos planų ir investicijų programų įgyvendinimo stebėsenos metodais ir procedūromis; 4.5. mokėti planuoti, organizuoti, kontroliuoti ir vertinti pavaldžių departamento darbuotojų darbą, taip pat mokėti ugdyti ir motyvuoti darbuotojus, rūpintis jų gerove darbe; 4.6. mokėti analizuoti ir valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas; 4.7. gebėti savarankiškai formuoti ilgalaikius ir trumpalaikius departamento strateginius tikslus, planuoti ir organizuoti jų įgyvendinimą, kontroliuoti įgyvendinimo eigą; 4.8. išmanyti Dokumentų rengimo ir Elektroninių dokumentų valdymo taisykles, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas; 4.9. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu; 4.10. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. planuoja, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja Departamento darbą, informuoja Departamento skyrių vadovus ir darbuotojus apie veiklos prioritetus, svarbiausius Kelių direkcijoje įgyvendinamus projektus, darbus ir pokyčius; 5.2. organizuoja ir koordinuoja Kelių direkcijos finansinių išteklių valdymą ir pinigų srautus, informuoja direktorių apie pinigų srauto nuokrypį lyginant su planuotu ir atlieka veiksmus, būtinus efektyviam pinigų srauto valdymui užtikrinti; 5.3. organizuoja ir koordinuoja Kelių direkcijos strateginio veiklos plano, metinio veiklos plano ir valstybės investicijų programos įgyvendinimo finansavimą ir stebėseną; 5.4. organizuoja ir koordinuoja Kelių priežiūros ir plėtros programos (toliau – KPPP) sąmatos lėšų bei ES ir kitos finansinės paramos lėšų panaudojimo planavimą, atsako už sąmatos ir kitų lėšų šaltinių efektyvų panaudojimą; 5.5. kontroliuoja KPPP sąmatos panaudojimo atitiktį teisės aktuose nustatytiems tikslams; 5.6. organizuoja ir kontroliuoja Kelių direkcijos investicijų projektų finansavimo administravimą, informuoja Kelių direkcijos direktorių apie riziką, iškylančią investicijų projektų įgyvendinimo procesuose, teikia siūlymus dėl rizikos prevencijos ir mažinimo ir, gavęs direktoriaus pritarimą, diegia būtinas priemones rizikai valdyti; 5.7. koordinuoja ir kontroliuoja Kelių direkcijos sąmatos racionalų naudojimą, vykdo nuolatinę sąmatos naudojimo kontrolę ir informuoja Kelių direkcijos direktorių apie nustatytus neatitikimus bei nedelsdamas imasi veiksmų neigiamoms neatitikimams ištaisyti; 5.8. vykdo kelių priežiūrai ir plėtrai bei saugaus eismo priemonių įgyvendinimui naujų finansavimo šaltinių paiešką; 5.9. bendradarbiauja su Nacionaliniu bendrųjų funkcijų centru ir organizuoja apskaitai reikalingų duomenų patiekimą šiam centrui; 5.10. vykdo nuolatinę makroekonomikos, Lietuvos rinkos tendencijų, jų įtakos kelių projektavimo ir statybos darbų kainoms stebėseną; 5.11. organizuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymų ir Kelių direkcijos direktoriaus pavedimų vykdymą Departamente; 5.12. organizuoja teisės aktų projektų Departamento kompetencijos klausimais rengimą; 5.13. organizuoja fizinių ir juridinių asmenų, valstybės ir savivaldybių institucijų prašymų, skundų ir pareiškimų nagrinėjimą bei derina atsakymų projektus; 5.14. pagal priskirtų skyrių veiklos sritis pasirašo tvarkomosios – organizacinės veiklos dokumentus, siunčiamus raštus, sutartis ir kitus dokumentus direktoriaus įsakymų nustatyta tvarka, vizuoja departamentui priskirtų skyrių rengtus teisės aktų ir raštų projektus; 5.15. pagal priskirtų skyrių veiklos sritis tvirtina prekių, paslaugų ir darbų pirkimo užduotis, Kelių direkcijos viešųjų pirkimų komisijai, pirkimų organizatoriams ir kitus viešųjų pirkimų konkursų dokumentus; 5.16. analizuoja su Departamento funkcijų vykdymu susijusią užsienio šalių taikomą praktiką, sistemina informaciją ir perduoda gerąją patirtį Departamento darbuotojams; 5.17. vertina Departamento skyrių vadovų veiklą;
______________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | J.Basanavičiaus g. 36, LT-03109 Vilnius |
Telefonas: | (8-5) 232 9600 |
El. paštas: | eugenija.vencloviene@nbfcentras.lt |