Kauno departamento Užkrečiamųjų ligų valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 61530 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-12-12 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-31 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos | |||||
Pareigos: | Kauno departamento Užkrečiamųjų ligų valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,83 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1481,88 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Kaunas | |||||
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficiento intervalas – nuo 0,83 iki 1,38 (dauginamas iš bazinio dydžio, t. y. 1 785,4 Eur). Bus taikomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis. Informaciją apie asmens duomenų tvarkymą ir duomenų subjekto teisių įgyvendinimą galima rasti NVSC interneto svetainės https://nvsc.lrv.lt/ skiltyje „Asmens duomenų apsauga. Įstaigos atsakingo asmens kontaktai: Agnė Urmonienė, Personalo skyriaus patarėja, mob. +370 666 81810, el. paštas agne.urmoniene@nvsc.lt |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių sprendimų priėmimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Užkrečiamųjų ligų profilaktika ir kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Valstybės politikos įgyvendinimas epidemiologinės priežiūros srityje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
11. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
18. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
19. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
23. Dalyvauja vykdant pasirengimą ir atsaką ekstremalioms visuomenės sveikatai, sąlygotoms užkrečiamųjų ligų, situacijoms, dalyvauja organizuojant ekstremalių visuomenės sveikatai, sąlygotų užkrečiamųjų ligų, situacijų valdymo priemones, dalyvauja rengime, atnaujina specialius pasirengimo ekstremalioms situacijoms planus..
24. Apdoroja su užkrečiamųjų ligų prevencijos stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą. Organizuoja ir koordinuoja imunoprofilaktiką, dalyvauja antimikrobinio atsparumo ir hospitalinių infekcijų valdyme..
25. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą. Atlieka užkrečiamųjų ligų atvejų ir jų protrūkių epidemiologinį ištyrimą, atvejų valdymą ir protrūkių likvidavimą..
26. Pagal suteiktus įgaliojimus taiko administracinę teiseną..
27. Rengia teisės aktų projektus, ataskaitas, išvadas ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą..
28. Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus jų atostogų, komandiruočių ir (ar) laikino nedarbingumo metu..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2.
studijų kryptis – visuomenės sveikata (arba);
29.3.
studijų kryptis – biologija (arba);
29.4.
studijų kryptis – mikrobiologija (arba);
arba:
29.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.6.
darbo patirties sritis – visuomenės sveikatos priežiūros srities patirtis;
29.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
30.2.
organizuotumas - 3 lygis;
30.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
30.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
30.5.
komunikacija - 3 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1.
įžvalgumas - 3 lygis;
31.2.
informacijos valdymas - 3 lygis.
32. Profesinė kompetencija:
32.1.
EPIDEMIOLOGINĖ PRIEŽIŪRA - 3 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
Pareigos: | Personalo skyriaus Patarėjas | |||||
Vardas, Pavardė: | Agnė Urmonienė | |||||
Telefonas: | +370 666 81810 | |||||
El. paštas: | agne.urmoniene@nvsc.lt | |||||
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Kalvarijų g. 153 | |||||