Penktadienis, lapkričio 08 d.

Kauno skyriaus archyvo tvarkytojas (koeficientas 4,8; darbo vieta Kaune)

Skelbimo nr.: 58635
Skelbimo data: 2019-05-29
Konkursą organizuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Kauno skyriaus archyvo tvarkytojas (koeficientas 4,8; darbo vieta Kaune)
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 22 d.

įsakymu Nr. 3K-33

KAUNO SKYRIAUS ARCHYVO TVARKYTOJO (SPECIALISTO)

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Kauno skyriaus (toliau – skyrius) archyvo tvarkytojas (specialistas), darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė.
  2. Pareigybės lygis – B.
  3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti ir administruoti skyriaus dokumentus, bylas, kartotekas.
  4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus patarėjui, kurio specialioji veiklos sritis – paslaugos ir aptarnavimas.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;

5.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą ir administravimą;

5.3. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu;

5.4. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma, nustatyta šiai pareigybei Migracijos departamento direktoriaus patvirtintame pareigų, kurias einantiems asmenims reikia leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, sąraše.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTUOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. apdoroja su dokumentų valdymu ir administravimu susijusią informaciją;

6.2. administruoja skyriaus dokumentus;

6.3. tvarko skyriaus prašymų kartotekas, formuoja ir apskaito prašymų, asmens bylas, tvarko registrus ir žurnalus;

6.4. kontroliuoja skyriaus saugomų dokumentų būklę, prireikus, organizuoja sugadintų dokumentų sutvarkymą, kontroliuoja dokumentų saugyklų atitiktį teisės aktuose nustatytiems patalpų, kuriose laikomi Lietuvos valstybinio archyvų fondo dokumentai, reikalavimams;

6.5. dalyvauja atliekant skyriuje saugomų dokumentų vertės ekspertizę;

6.6. organizuoja skyriaus archyvinių dokumentų saugojimą, naudojimą ir naikinimą;

6.7. ruošia ir perduoda skyriaus dokumentus valstybės archyvui;

6.8. teikia Migracijos departamento skyrių darbuotojams archyve saugomą medžiagą;

6.9. teikia asmenims informaciją, susijusią su skyriaus archyve saugomais dokumentais.

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.

_____________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Telefonas: (8 5) 219 8401
El. paštas: mdinfo@vrm.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.