Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos patarėjas (savivaldybės parengties pareigūnas) (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60182
Skelbimo data: 2024-07-30
Skelbimas galioja iki: 2024-08-13 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kazlų Rūdos savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos patarėjas (savivaldybės parengties pareigūnas) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,05
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1874,67
Darbo vieta (miestas): Kazlų Rūda
Informacija apie įstaigą: Kazlų Rūdos savivaldybės administracija užtikrina tinkamą viešųjų bei administracinių paslaugų teikimą gyventojams, įgyvendinant savivaldybės viziją: „Kazlų Rūda – moderni prabanga būti gamtoje“. Čia dirba motyvuota, ambicinga ir draugiška komanda....
Tavęs laukia:
⁕ dinamiškas, nemonotoniškas darbas – nuobodžiauti tikrai neteks;
⁕ galimybė mokytis – nuolat siunčiame į išorinius mokymus, o labiau patyrę kolegos savo žinių tikrai nelaiko stalčiuje – mielai dalijasi ir moko;
⁕ laiku mokamas atlyginimas – darbo užmokestis gali didėti priklausomai nuo darbo rezultatų;
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
PATARĖJO (SAVIVALDYBĖS PARENGTIES PAREIGŪNO)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Pasirengimas ekstremaliosioms situacijoms savivaldybėje, jų prevencija ir šios veiklos koordinavimas ir priežiūra..

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
6. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
7. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
9. Vykdo kitas teisės aktuose nustatytas su krizių valdymo ir civilinės saugos sistemos uždavinių įgyvendinimu susijusias funkcijas ir nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
10. Vykdo Tipinio patarėjo, atliekančio savivaldybės parengties pareigūno funkcijas, pareigybės aprašyme, patvirtintame Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. rugpjūčio 4 d. įsakymu Nr. 1V-503 „Dėl Tipinių valstybės tarnautojų, atliekančių parengties pareigūnų funkcijas, pareigybių aprašymų patvirtinimo ir šių pareigybių steigimo“ numatytas funkcijas..
11. Vykdo Lietuvos Respublikos krizių valdymo ir civilinės saugos įstatyme nustatytas funkcijas.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

12. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
12.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
12.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
12.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
12.4. studijų kryptis – teisė;
12.5. studijų kryptis – viešasis saugumas;
arba:
12.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
12.7. darbo patirties sritis – krizių valdymo ir civilinės saugos srityje;
12.8. darbo patirtis srityje – 2 metai;
13. Atitikimas kitiems reikalavimams:
13.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

14. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
14.1. komunikacija - 4 lygis;
14.2. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
14.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
14.4. organizuotumas - 4 lygis;
14.5. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
15. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
15.1. dalykinių ryšių tinklo kūrimas - 4 lygis;
15.2. informacijos valdymas - 4 lygis.
16. Profesinė kompetencija:
16.1. veiklos planavimas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jolanta Gečienė
Telefonas: +37052718906; +37067286311
El. paštas: jolanta.geciene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.