Klaipėdos klientų aptarnavimo departamento vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 54668 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2023-01-13 | |||||||||||
Skelbimas galioja iki: | 2023-01-27 | |||||||||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos | |||||||||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||||||||
Pareigos: | Klaipėdos klientų aptarnavimo departamento vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||||||||
Pareiginės algos koeficientas: | 7.70 | |||||||||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,432.20 | |||||||||||
Darbo vieta (miestas): | Plungė | |||||||||||
Informacija apie įstaigą: | ||||||||||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus departamento direktoriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. viešųjų paslaugų teikimo administravimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Darbo rinkos paslaugų teikimas darbdaviams.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Asmenų informavimas ir konsultavimas Užimtumo tarnybos kompetencijos klausimais.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
14. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
15. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
16. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
17. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
18. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
20. Bendradarbiauja su darbdaviais, identifikuoja bei analizuoja jų poreikius ir vykdo Užimtumo tarnybos paslaugų darbdaviams rinkodarą.
21. Teikia laisvų darbo vietų registravimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugas aukštos kvalifikacijos darbuotojų ieškantiems darbdaviams vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
22. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbdaviams veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
23. Pavaduoja kitą Aukštos kvalifikacijos atrankų kompetencijų centro darbuotoją, jam nesant darbe.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
24.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.2.
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
24.3.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
24.4.
studijų kryptis – psichologija (arba);
24.5.
studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
arba:
24.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.7.
darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
24.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
25. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
25.2.
organizuotumas - 3 lygis;
25.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
25.4.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
25.5.
komunikacija - 4 lygis.
26. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
26.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
26.3.
konfliktų valdymas - 3 lygis.
|
||||||||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||||||||
Pareigos: | Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas | |||||||||||
Vardas, Pavardė: | Jolanta Gečienė | |||||||||||
Telefonas: | +37052718906; +37067286311 | |||||||||||
El. paštas: | jolanta.geciene@vva.gov.lt | |||||||||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||||||||