Trečiadienis, gruodžio 10 d.

Klaipėdos regos ugdymo centras Švietimo padalinio vadovas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 109176
Skelbimo data: 2025-11-21
Skelbimas galioja iki: 2025-12-05 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Klaipėdos regos ugdymo centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Klaipėdos regos ugdymo centras Švietimo padalinio vadovas
Pareiginės algos koeficientas: 3,113,38
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Klaipėda
Informacija apie įstaigą: Švietimo pagalbos įstaiga, pagrindinė paskirtis – neformaliojo vaikų ir suaugusiųjų švietimo grupės universalus daugiafunkcis centras. Kitos paskirtys – ikimokyklinio ugdymo grupės įstaiga, ikimokyklinio ugdymo grupės mokykla regos sutrikimą turintiems vaikams, neformaliojo suaugusiųjų švietimo grupės universalus daugiafunkcis centras.
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Regos ugdymo centro direktoriaus

2024 m. rugsėjo 26 d. įsakymu Nr. V-85

KLAIPĖDOS REGOS UGDYMO CENTRO

IKIMOKYKLINIO UGDYMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS (112036)

I SKYRIUS

IKIMOKYKLINIO UGDYMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖ

  1. Klaipėdos regos ugdymo centro (toliau – Centro) Ikimokyklinio ugdymo skyriaus vedėjo (toliau – Vedėjo) pareigybės aprašymas reglamentuoja specialius reikalavimus šioms pareigoms eiti, funkcijas ir atsakomybę.
  2. Vedėjo pareigybė priskiriama biudžetinių įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų (skyrių vedėjų) pareigybių grupei, pareigybės kodas ‒ 112036.
  3. Pareigybės lygis A2.
  4. Pareigybės paskirtis: organizuoti Ikimokyklinio ugdymo skyriaus ugdymo procesą, jį planuoti, rūpintis mokinių saugumu, organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus pedagoginio personalo darbą. Koordinuoti ir kontroliuoti ugdymo turinio įgyvendinimą, dirbant komandose ir telkiant Centro bendruomenę pokyčiams, skirtiems ugdymo proceso kokybės gerinimui.
  5. Ikimokyklinio ugdymo skyriaus vedėjas pavaldus ir tiesiogiai atskaitingas Centro direktoriui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VADOVUI

  1. Ikimokyklinio ugdymo skyriaus vedėjui keliami reikalavimai:

6.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą, pedagogo kvalifikaciją ir būti baigus vieną iš mokytojų rengimo ikimokyklinėms įstaigoms arba edukologijos studijų krypties programų ir turėti ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo mokytojo metodininko kvalifikaciją;

6.2. gebėti savarankiškai vykdyti darbo pobūdį atitinkančias funkcijas, dirbti komandoje, kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus Centro bendruomenės narių santykius, laikytis bendrosios ir pedagoginės etikos normų;

6.3. laikytis konfidencialumo principo, neviešinti informacijos, susijusios su asmens duomenimis, su kuria susipažino vykdydamas savo pareigas (vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais ir taisyklėmis);

6.4. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, nustatytų teisės aktais, reikalavimus, išmanyti raštvedybos pagrindus, dokumentų ir jų projektų rengimą;

6.5. išmanyti kompiuterinio raštingumo standartą, informacinių technologijų taikymo galimybes, mokėti dirbti su MS Office programomis (MS WORD, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer);

6.6. mokėti bent vienos iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių), mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;


6.7. išmanyti ugdymo proceso organizavimo principus, pedagoginės veiklos vykdymo būdus ir metodus, Centro kultūros formavimo būdus, veiklos planavimą ir įgyvendinimą, veiklos įsivertinimo organizavimą ir gautų duomenų panaudojimą veiklai tobulinti;

6.8. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, reflektuoti, planuoti ir organizuoti savo ir Ikimokyklinio ugdymo skyriaus mokytojų veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, teikti siūlymus dėl Centro veiklos tobulinimo bei pokyčių valdymo, derinti bendradarbiavimo veiklą su socialiniais partneriais, tėvais (globėjais, įtėviais);

6.9. telkti mokytojus švietimo politikos, ugdymo programų įgyvendinimui, inicijuoti projektų rengimą ir vadovauti jų įgyvendinimui, teikti profesionalią pagalbą mokytojams, analizuoti ir vertinti ugdymo procesą, išmanyti turto ir lėšų administravimą ir valdymą;

6.10. nuolat tobulinti profesines kompetencijas, gilinti švietimo vadybos žinias;

6.11. būti susipažinus ir darbe vadovautis darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos, mokėti suteikti pirmąją medicininę pagalbą;

6.12. tausoti materialinį įstaigos turtą ir prisidėti prie estetiškos bei funkcionalios aplinkos puoselėjimo, metodinių priemonių kaupimo ir racionalaus jų panaudojimo;

6.13. tinkamai saugoti Vedėjo žinioje esančius dokumentus ir nustatyta tvarka juos perduoti į Centro archyvą;

6.14. vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos Darbo kodeksu, Vaiko teisių konvekcija, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, prevenciniais nuostatais, Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimais, Klaipėdos miesto mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus, Švietimo skyriaus vedėjo įsakymais, Centro nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais ugdymą ir Centro veiklą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VADOVO PAREIGYBĖS FUNKCIJOS

  1. Ikimokyklinio ugdymo skyriaus vedėjas vykdo šias funkcijas:

7.1. teikia siūlymus ir dalyvauja Centro strateginių planų, metų veiklos planų rengime ir vykdyme;

7.2. stebi, analizuoja ir vertina kuruojamų ugdymo(si) programų įgyvendinimą, rengia ugdymo proceso tobulinimo planus, koordinuoja ilgalaikių planų, neformaliojo ugdymo programų ir pritaikytų programų rengimą specialiųjų poreikių vaikams;

7.3. atsako ugdomosios veiklos organizavimą, ugdomosios aplinkos kūrimą;

7.4. dalyvauja rengiant įtraukiojo vaikų ugdymo(si) programas;

7.5. organizuoja ugdytinių smurto ir patyčių bei žalingų įpročių prevencinę ir intervencinę veiklą, užtikrina ugdytinių saugumą:

7.6. stebi, analizuoja, vertina ugdymo procesą, vaikų pasiekimus ir pažangos vertinimą, rengia ugdymo rezultatų suvestines, jas analizuoja, teikia išvadas ir rekomendacijas ugdymo kokybės tobulinimui;

7.7. inicijuoja neformaliojo vaikų švietimo, saviraiškos, vaikų fizinio ir psichologinio saugumo poreikių tenkinimo įvairovę, vykdo šių veiklų stebėseną;

7.8. vykdo mokytojų veiklos priežiūrą, organizuoja mokytojų veiklos ir Centro veiklos (įsi)vertinimą, taiko vadybinės veiklos būdus ir metodus, kurie nepažeidžia pedagogo ir vadybinės etikos normų;

7.9. vykdo pedagogų elektroninio dienyno administravimą bei priežiūrą, atlieka pildymo stebėseną, ugdytinių pažangos ir pasiekimų vertinimo informacijos fiksavimą, pedagogų komunikacijos su vaikų tėvais tobulinimą;

7.10. organizuoja ir koordinuoja darbo grupių ir komisijų veiklą, kartu su pedagogais planuoja ir organizuoja Centro renginius, pažintinę, edukacinę ugdytinių veiklą, pedagogų kvalifikacijos tobulinimą (seminarus, konferencijas, atviras veiklas, gerosios patirties sklaidą ir kt. );


7.11. atlieka edukacinių aplinkų, pedagoginių sąlygų gerinimo analizę, planuoja, organizuoja reikiamų priemonių įsigijimą, tikslingą lėšų panaudojimą, vykdo viešųjų pirkimų iniciatoriaus funkcijas;

7.12. vadovauja, koordinuoja Vaiko gerovės komisijos veiklą, specialiosios pedagoginės-psichologinės pagalbos teikimą;

7.13. suformuoja programos ,,Personalas IS“ modulyje pedagoginių darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius, darbo grafikus (reikalui esant juos koreguoja), įveda duomenis apie darbuotojo kasmetines atostogas pagal patvirtintą atostogų grafiką, rūpinasi pedagogų metodinei veiklai skirtų valandų tikslingu panaudojimu;

7.14. rūpinasi nesančių darbe pedagogų vadavimu ir grupių veiklų užimtumu;

7.15. prižiūri jo pavaldumui priskirtų darbuotojų pareigybinių funkcijų vykdymą, darbo tvarkos taisyklių laikymąsi, darbą reglamentuojančių dokumentų vykdymą;

7.16. rūpinasi Centro kultūra ir įvaizdžio formavimu, palankaus mikroklimato kūrimu, puoselėja demokratinius bendruomenės santykius;

7.17. vykdo korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą ir įvertinimą, ruošia atskaitas;

7.18. siekia kaitos, kartu su kitais bendruomenės nariais puoselėja Centro kultūrines tradicijas;

7.19. bendrauja su mokytojais, pagalbos specialistais, kitomis švietimo, socialinėmis, vaikų teisių apsaugos institucijomis vaikų ugdymo, saugumo, kvalifikacijos tobulinimo ir kitais pagal priskirtą kompetenciją klausimais;

7.20. organizuoja tėvų švietimą, pedagoginės veiklos tyrimus, juos apibendrina, aptaria su Centro bendruomene;

7.21. inicijuoja ir/ar dalyvauja bendruose Centro renginiuose, projektuose ir kitose veiklose, posėdžiuose, pasitarimuose, ugdymo ir veiklos programų rengime, audito vykdyme ir kt.

7.22. rengia priskirtų veiklos sričių įsakymų projektus, dokumentų bylas archyvui;

7.23. koordinuoja metodinės tarybos veiklą, teikia metodinę, profesinę pagalbą pedagogams, skatina pedagogus, dalykiniam bendradarbiavimui, atestacijai;

7.24. rengia, tikslina, derina ir pateikia Centro interneto svetainėje viešinimui skirtą informaciją pagal kuruojamas sritis;

7.25. vaduoja Centro direktorių jo atostogų, komandiruočių, nedarbingumo ir kt. laikotarpiais;

7.26. vykdo kitus su Centro funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio direktoriaus pavedimus ir užduotis, deleguotas vadybines funkcijas, pagal priskirtą kompetenciją, kad būtų pasiekti strateginiai tikslai.

IV SKYRIUS

UGDYTINIŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMAS

  1. Vedėjas, įtaręs ar pastebėjęs žodines, fizines, socialines patyčias, smurtą:

8.1. nedelsdamas įsikiša ir nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus;

8.2. primena vaikui (mokiniui/ugdytiniui), kuris tyčiojasi, smurtauja ar yra įtariamas tyčiojimusi, Centro nuostatas ir elgesio taisykles;

8.3. informuoja Centro direktorių apie įtariamas ar įvykusias patyčias.

___________________________________

Su pareigybės aprašymu susipažinau, supratau ir įsipareigoju vykdyti


(vardas, pavardė, parašas, data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Klaipėdos m. sav. Klaipėdos m. Baltijos pr. 31
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.