Klientų aptarnavimo ir kokybės departamento Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo skyriaus Patarėjas (turintis pavaldžių) (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 59971
Skelbimo data: 2024-07-09
Skelbimas galioja iki: 2024-07-23 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos transporto saugos administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Klientų aptarnavimo ir kokybės departamento Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo skyriaus Patarėjas (turintis pavaldžių) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,38
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2463,85
Darbo vieta (miestas): Kaunas
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS
KLIENTŲ APTARNAVIMO IR KOKYBĖS DEPARTAMENTO RYTŲ LIETUVOS KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS
PATARĖJAS (TURINTIS PAVALDŽIŲ) (3)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Kelių, geležinkelių ir vidaus vandenų transporto veiklos valstybinė priežiūra ir eismo sauga.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su veiklos sritimi susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu ir aptarnavimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl veiklos srities arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su veiklos sritimi susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja su veiklos sritimi susijusios informacijos sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos sritimi susijusiais klausimais.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius su veiklos sritimi arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl veiklos srities rengimą.
11. Valdo priskirtus žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Prireikus pavaduoja kitus skyriaus valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartį..
14. stebi, kaupia ir analizuoja skyriaus darbo rezultatus, rengia apibendrintas ataskaitas.
15. rengia ir teikia pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo ir jo kokybės gerinimo.
16. pataria planuojant ir organizuojant Klientų aptarnavimo ir kokybės departamento Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo skyriaus veiklą.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
17.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.4. darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
17.5. darbo patirtis srityje – 2 metai;
18. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
18.1. kalba - anglų arba rusų;
18.2. kalbos mokėjimo lygis – B1.
19. Transporto priemonių pažymėjimai:
19.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

20. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
20.2. organizuotumas - 4 lygis;
20.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
20.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
20.5. komunikacija - 4 lygis.
21. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. strateginis požiūris - 2 lygis;
21.2. veiklos valdymas - 2 lygis;
21.3. lyderystė - 2 lygis.
22. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 4 lygis;
22.2. konfliktų valdymas - 4 lygis.
23. Profesinė kompetencija:
23.1. korupcijos prevencija - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Kristina Golubauskaitė-Šapošnikovienė
Telefonas: +370 5 2196810
El. paštas: kristina.golubauskaite-saposnikoviene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.