Klientų aptarnavimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 9273 | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2020-10-20 | ||||||||||||||||
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos Mažeikių skyrius | ||||||||||||||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos | ||||||||||||||||
Pareigos: | Klientų aptarnavimo skyriaus vyriausiasis specialistas | ||||||||||||||||
Pareiginės algos koeficientas: | 6.40 | ||||||||||||||||
Darbo vieta (miestas): | Skuodas | ||||||||||||||||
Pareigybės aprašymas: | |||||||||||||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
priežiūra ir kontrolė.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. klientų aptarnavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
klientų priimamojo darbo koordinavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
10. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
11. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
12. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
16. Rengia priimamojo specialistų darbo grafikų projektus ir teikia skyriaus vedėjui bei atlieka nustatyta tvarka patvirtinto specialistų darbo grafiko laikymosi stebėseną..
17. Atlieka klientų aptarnavimo standartų laikymosi kontrolę, analizuoja klientų srautus, jų tendencijas bei klientų atsiliepimus ir teikia informaciją.
18. Dalyvauja renginiuose, susijusiuose su informacijos sklaida, pagal struktūrinio padalinio kompetenciją.
19. Vykdo struktūrinio padalinio nuostatuose nustatytus uždavinius ir funkcijas.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2.
studijų kryptis – vadyba (arba);
20.3.
studijų kryptis – komunikacija (arba);
20.4.
studijų kryptis – ekonomika (arba);
20.5.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
20.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7.
darbo patirties sritis – socialinio draudimo srities patirtis;
20.8.
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
21.2.
organizuotumas - 3 lygis;
21.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
21.4.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
21.5.
komunikacija - 4 lygis.
22. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
22.2.
konfliktų valdymas - 3 lygis.
|
|||||||||||||||||
Informacija apie įstaigą: | Darbo vieta - Skuode. | ||||||||||||||||
Vertinimo metodai: | Nenustatyta; |
||||||||||||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||||||||||||||
Pareigos: | Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||||||||||||||
Vardas, Pavardė: | Gražina Čekolytė | ||||||||||||||||
Telefonas: | 8 5 219 6830 | ||||||||||||||||
El. paštas: | grazina.cekolyte@vtd.lt | ||||||||||||||||
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2 | ||||||||||||||||
Skelbimas publikuojamas iki: | 2020-10-27 |