Klientų aptarnavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 59532
Skelbimo data: 2024-06-04
Skelbimas galioja iki: 2024-06-18 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
Pareigos: Klientų aptarnavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,95
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1696,13
Darbo vieta (miestas): Klaipėda
Informacija apie įstaigą: Klientų aptarnavimo skyrius ieško pastiprinimo. Laukiame komandos nario, gebančio dalykiškai bendrauti su įvairiais klientais, apdoroti ir vertinti duomenis, savo žiniomis prisidėti prie klientų aptarnavimo gerinimo. Vertiname atsakomybę prieš klientą ir savo komandą, lankstumą, atvirumą naujovėms, tarpusavio pagarbą ir pasitikėjimą. Jei šios vertybės artimos – kviečiame kandidatuoti!
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Klientų aptarnavimas ir paslaugų teikimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
9. Vykdo asmenų priėmimą ir aptarnavimą, esant poreikiui konsultuoja asmenis anglų kalba ir rusų kalba, priima ir registruoja fizinių asmenų ir juridinių asmenų, kurie kreipiasi dėl administracinių paslaugų gavimo, prašymus, registruoja Savivaldybės vadovų atsakymus, skirtus fiziniams asmenims, tvirtina administracinių paslaugų suteikimui būtinų dokumentų kopijas.
10. Atsako už savalaikį asmenų priėmimo grafiko Savivaldybėje atnaujinimą, bendradarbiauja su kuruojamų skyrių vadovais ir specialistais dėl klientams teikiamos informacijos savalaikio atnaujinimo.
11. Atsako už savalaikį Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos paslaugų patalpinimą ir atnaujinimą Administracinių ir viešųjų elektroninių paslaugų portale bei skyriaus administracinių paslaugų atnaujinimą Klaipėdos miesto savivaldybės elektroninių paslaugų informacinėje sistemoje.
12. Nuolat stebi administracinių paslaugų atnaujinimo procesą Klaipėdos miesto savivaldybės elektroninių paslaugų informacinėje sistemoje, vieną kartą per mėnesį teikia informaciją skyriaus vedėjui apie administracinių paslaugų aprašymų pakeitimus.
13. Rengia ir teikia skyriaus vedėjui asmenų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatų analizę, skyriaus dokumentacijos plano ir registrų sąrašo projektus.
14. Atlieka Klientų aptarnavimo centre dirbančio klientų informavimo tarnautojo funkcijas, klientų informavimo tarnautojui laikinai negalint vykdyti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
15.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
15.4. studijų kryptis – komunikacija (arba);
arba:
15.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.6. darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
15.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;
16. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
16.1. kalba - anglų ir rusų;
16.2. kalbos mokėjimo lygis – B1.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

17. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
17.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
17.2. organizuotumas - 3 lygis;
17.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
17.4. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
17.5. komunikacija - 4 lygis.
18. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
18.2. konfliktų valdymas - 3 lygis.
19. Profesinė kompetencija:
19.1. dokumentų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Personalo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Giedrė Gustienė
Telefonas: +37046396448
El. paštas: giedre.gustiene@klaipeda.lt
Adresas: Liepų g. 11, LT-91502 Klaipėda
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.