Klientų aptarnavimo specialistas (DU rėžis 1560-2070 neatskaičius mokesčių)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 101385
Skelbimo data: 2024-12-11
Skelbimas galioja iki: 2024-12-30 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Savivaldybės įmonė "SUSISIEKIMO PASLAUGOS"
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Klientų aptarnavimo specialistas (DU rėžis 1560-2070 neatskaičius mokesčių)
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: DU rėžis 1560-2070 neatskaičius mokesčių
Pareigybės aprašymas:

SAVIVALDYBĖS ĮMONĖS „SUSISIEKIMO PASLAUGOS“

KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIAUS

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTO (-ĖS) (KPV-KAS-4)

PAREIGINIAI nuostatai

Bendroji dalis

Pareigybės pavadinimas: klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Pareigybės kodas: KPV-KAS-4

Tiesioginis vadovas: Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas (-ė)

Pavaldiniai: nėra

Ką pavaduoja: klientų aptarnavimo specialistą (-ę)

Pagrindinis pareigybės tikslas (paskirtis): užtikrinti kokybišką Įmonės klientų aptarnavimą, nagrinėti ir spręsti klientų užklausas bei vykdyti Įmonės paslaugų ir / ar produktų pardavimą, siekiant geriausios klientų patirties ir pajamų augimo.

Darbą reglamentuoja: Europos Sąjungos (toliau - ES), Lietuvos Respublikos, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ir administracijos direktoriaus teisės aktai, reglamentuojantys Įmonės veiklos sritis, prašymų, kreipimųsi ir skundų nagrinėjimą, informacijos teikimą ir kt., Įmonės įstatai, Skyriaus nuostatai, šie pareiginiai nuostatai, kiti Įmonės vidaus teisės aktai.

REIKALAVIMAI

  1. ne žemesnis kaip aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas (pageidautina);
  2. ne mažesnė nei 1 (vienerių) metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  3. gebėjimas dirbti komandoje, puikūs komunikaciniai ir konfliktų sprendimo įgūdžiai, gebėjimas priimti sprendimus ir susidoroti su dideliu informacijos srautu;
  4. puikus valstybinės kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu;
  5. užsienio kalbos (anglų, rusų arba lenkų) žinios ne žemesniu nei B2 lygiu žodžiu ir raštu;
  6. puikūs darbo kompiuteriu MS Office programomis įgūdžiai;
  7. darbo su kasa išmanymas (galioja darbui klientų aptarnavimo centruose).

pareigos IR FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas:

  1. aptarnauja klientus telefonu;
  2. rengia atsakymus į klientų kreipinius el. paštu ir raštu, prireikus bendradarbiaujant su kitais Įmonės padaliniais;
  3. dalyvauja apmokant naujus darbuotojus ir įvedant į skyriaus veiklą;
  4. teikia klientams informaciją apie užfiksuotus naudojimosi paslaugomis pažeidimus bei nagrinėja su tuo susijusius nusiskundimus Įmonės taisyklėse ir Teisės aktuose nustatyta tvarka;
  5. teikia informaciją apie Įmonės teikiamas paslaugas klientų aptarnavimo centruose, telefonu bei elektroninėmis ryšio priemonėmis;
  6. administruoja klientų atsiliepimus ir perduoda suinteresuotiems įmonės padaliniams:
  7. vadovo pavedimu aptarnauja klientus klientų aptarnavimo centruose ir atlieka šias funkcijas: vykdo grynųjų pinigų operacijas; parduoda bilietus ir kitas prekes; vykdo reklamacijos procedūras; priima rinkliavos mokėjimus ir kt.;
  8. vadovaujantis nustatyta tvarka atlieka viešojo transporto bilietų, el. pinigų, prekių, rinkliavos grąžinimo, keitimo, perkėlimo procedūras;
  9. nagrinėja ir administruoja gyventojų/ įstaigų prašymus išduoti leidimus statyti automobilį mokamose stovėjimo vietose;
  10. išduoda/ anuliuoja leidimus pagal vietinės rinkliavos nuostatus;
  11. administruoja rinkliavos leidimų duomenų bazę (atlieka pakeitimus, susijusius su leidimų teritorijomis, suveda rinkliavos leidimų, mokėjimų ir kitą informaciją, suveda ikiteisminio tyrimo įstaigų automobilių duomenis);
  12. administruoja klientų kreipinius dėl automobilių stovėjimo įmonės eksploatuojamose transporto priemonių stovėjimo aikštelėse.
  13. ne administracijos darbo valandomis priima ir nukreipia budinčiam kontrolieriui iškvietimus dėl rezervuotų vietų pažeidimų;
  14. bendradarbiauja su kitais įmonės padaliniais siekiant bendro Įmonės veiklos ir paslaugų kokybės gerinimo;
  15. dalyvauja Įmonės ar kitų institucijų sudarytų komisijų ar darbo grupių veikloje, veiklos aptarimuose, pasitarimuose, posėdžiuose ir kt.

Be šiuose nuostatuose tiesiogiai išvardytų pareigų, darbuotojas vykdo ir kitas tiesioginio vadovo duotoms užduotims įgyvendinti reikalingas funkcijas, susijusias su jo atliekamomis pareigomis.

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  1. Darbo sutarties nutraukimo dieną darbuotojas (-ja) privalo perduoti Įmonei (jos įgaliotiems asmenims) visus darbuotojo (-jos) turimus užrašus, dokumentus, brėžinius, žinynus, bylas, kompiuterinius duomenis, laikmenas ar kitus dokumentus, jų kopijas ir kitą informaciją, nepriklausomai nuo to, ar juos sukūrė ar sukaupė darbuotojas (-ja), ar darbuotojui (-jai) juos pateikė Įmonė, baigti naudotis visais programinės įrangos produktais, priemonėmis, Įmonės konfidencialia informacija, perduoti darbus ir jo žinioje esančias materialines vertybes.
  2. Nuostatai gali būti keičiami ir/ar papildomi Įmonės direktoriaus (-ės) įsakymu.
  3. Su šiais nuostatais ir jų pakeitimais darbuotojai supažindinami pasirašytinai arba dokumentų valdymo sistemos priemonėmis Įmonėje nustatyta tvarka.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 5 270 9339
El. paštas: office@vilniustransport.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Laisvės pr. 10A
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.