Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 11128
Skelbimo data: 2022-08-26
Skelbimas galioja iki: 2022-09-02
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 7.50
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,357.50
Darbo vieta (miestas): Šiauliai
Informacija apie įstaigą: Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (Fondo valdyba) yra pavesta organizuoti valstybinį socialinį draudimą ir administruojant Valstybinio socialinio draudimo fondo lėšas, kartu su Fondo valdybos teritoriniais skyriais, užtikrinti priskaičiuotų valstybinio socialinio draudimo įmokų surinkimą į Fondą, jų išieškojimą, teisingą duomenų tvarkymą, išmokų paskyrimą ir mokėjimą išmokų gavėjams.
Šiuo metu ieškome Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vyriausiojo specialisto (pakaitinio valstybės tarnautojo) žinių bazės turinio ir struktūros tvarkymui, klientų konsultavimui oficialiu Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų elektroniniu paštu ir kitais elektroniniais ryšiais.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
KLIENTŲ APTARNAVIMO VALDYMO SKYRIAUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus patarėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Žinių bazės turinio ir struktūros tvarkymas, klientų konsultavimas oficialiu Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų elektroniniu paštu ir kitais elektroniniais ryšiais..

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Tvarko Žinių bazės struktūrą ir turinį..
15. Vykdo reguliarius susitikimus su specialistais, konsultuojančiais klientus, dėl aktualios informacijos pateikimo bei teikia metodinę pagalbą..
16. Dalyvauja įgyvendinant veiklos planavimo, veiklos vertinimo, rizikos ir kokybės valdymo, korupcijos ir kitos nesąžiningos veiklos prevencijos, struktūrinio padalinio dokumentų tvarkymo ir apskaitos procedūras..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
17.3. studijų kryptis – komunikacija (arba);
17.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
17.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.6. darbo patirties sritis – socialinio draudimo srities patirtis;
17.7. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
arba:
17.8. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.9. darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
17.10. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

18. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. komunikacija - 4 lygis;
18.2. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
18.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
18.4. organizuotumas - 3 lygis;
18.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
19. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
19.2. informacijos valdymas - 3 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Inverviu;
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Personalo valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Janina Pakėnienė
Telefonas: +37052734709
El. paštas: janina.pakeniene@sodra.lt
Adresas: Konstitucijos pr. 12-101, LT-09308 Vilnius
Skelbimas publikuojamas iki: 2022-09-02
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.