KLIENTŲ PATIRČIŲ IR KOKYBĖS VALDYMO SKYRIAUS VADOVAS(-Ė) (terminuota darbo sutartis)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 108957
Skelbimo data: 2025-11-13
Skelbimas galioja iki: 2025-11-27 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: KLIENTŲ PATIRČIŲ IR KOKYBĖS VALDYMO SKYRIAUS VADOVAS(-Ė) (terminuota darbo sutartis)
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: 3 600 – 5 400 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių.
Pareigybės aprašymas:

Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.

Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:

KLIENTŲ PATIRČIŲ IR KOKYBĖS VALDYMO SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę) (terminuota darbo sutartis)

Struktūrinis padalinys: Klientų patirčių ir kokybės valdymo skyrius

Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius

Ieškome kolegos, kuris:

  • planuotų, organizuotų ir koordinuotų skyriaus veiklą;
  • diegtų ir tobulintų klientų aptarnavimo ir kokybės valdymo procesus Įmonėje;
  • inicijuotų procesų efektyvinimą, optimizavimą siekiant geresnės klientų patirties bei efektyvios veiklos;
  • analizuotų Klientų aptarnavime naudojamus technologinius sprendimus, vertinant veiklos procesus, jų modernumą ir efektyvumą bei galimybes juos keisti pasitelkiant inovatyvius sprendimus;
  • nustatytų klientų aptarnavimo rodiklius;
  • organizuotų ir vykdytų klientų aptarnavimo standarto reikalavimų laikymosi priežiūrą;
  • rengtų ir palaikytų klientų aptarnavimo kokybės matavimo ir kontrolės sistemą;
  • organizuotų ir vykdytų klientų pasitenkinimo bei klientų aptarnavimo kokybės tyrimus, stebėtų ir analizuotų rezultatus, atsižvelgiant į rezultatus inicijuotų darbuotojų ugdymą bei procesų keitimą;
  • vykdytų vieningos ir aktualios informacijos sklaidą visuose klientų aptarnavimo kanaluose;
  • organizuotų reguliarų darbuotojų žinių patikrinimą, atestacijos klausimynų atnaujinimą, klientų aptarnavimo naujai įdarbintų darbuotojų įvedimą bei vėlesnį profesinių žinių atnaujinimą.

Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 (dviejų) metų vadovavimo padaliniui patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 (dviejų) metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, patirčių ir kokybės valdymo srityje;
  • projektų valdymo patirtis;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirstas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • patirtis diegiant ar taikant dirbtinio intelekto (AI) sprendimus klientų aptarnavimo, kokybės valdymo ar procesų optimizavimo srityse (būtų privalumas);
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti kilusias problemas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti:

  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • finansinį palaikymą ištikus nelaimei;
  • partnerių nuolaidas MELP programėlėje;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • 2 savaites darbostogų per metus;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.

Atlyginimas:

  • 3 600 – 5 400 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus vyriausiajį prevencinės kontrolės specialistą Roman Fedosiuk tel. +370 649 56843, el. p. Roman.Fedosiuk@registrucentras.lt

Mums svarbiausia – profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.

Konfidencialumą garantuojame.

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma, tel. +370 694 10038, el.p. cv@registrucentras.lt


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas:
Adresas: Vilnius, Studentų g. 39, LT-08106
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.